X

القاموس البصري الشامل Ultimate Visual Dictionary

Translation and Dictionaries

 
  • تصفية
  • الوقت
  • عرض
مسح الكل
مشاركات جديدة

    السلام عليكم



    القاموس المرئي هو القاموس البصري الشامل المشروح لأكثر من 33،000 من الأماكن التي بحثت عادة والأشياء، من أصول الكون إلى التكنولوجيا الحديثة



    تم تنظيمها في 14 أقسام رئيسية بما في ذلك الحيوانات والسكك الحديدية والطرق، والموسيقى، وأكثر من ذلك، لكل منها جدول ومحتوياتها الخاصة، مما يمكن القراء من العثور على تعريف مصور للكائن دون معرفة بالضرورة اسمها مقدما. أو قم بتدوير الصفحات لاكتشاف المكونات المختلفة للجسم البشري، أو التعرف على أجزاء الجرار، أو معرفة المصطلحات الرياضية الصعبة.



    التصوير الملون مذهل والرسوم التوضيحية كوتاواي مفصلة تجلب الموضوعات المعقدة في الحياة، جنبا إلى جنب مع تفسيرات مباشرة من المبادئ والأفكار الأساسية. مع هذه الطبعة المنقحة من القاموس البصري.



    Ultimate Visual Dictionary







    Ultimate Visual Dictionary by DK

    English | 2017 | ISBN: 1465458948 | 672 pages | PDF | 300 MB





    Ultimate Visual Dictionary is a comprehensive, annotated visual dictionary of more than 33,000 commonly researched places and things, from the origins of the universe to modern technology.







    Organized into 14 major sections including Animals, Rail and Road, Music, and more, each has its own table of contents, enabling readers to find a pictorial definition of an object without necessarily knowing its name in advance. Can’t remember the name of a kangaroo’s pouch? Just flip to the "Marsupials & Monotremes" spread in Ultimate Visual Dictionary and find out. Or, turn the pages to discover the different components of the human body, identify the parts of a tractor, or figure out tricky sports terms.



    Stunning color photography and detailed cutaway illustrations bring complex subjects to life, alongside straightforward explanations of basic principles and ideas. With this revised edition of DK’s Ultimate Visual Dictionary, readers will never again be at a loss for words.





    233MB



    Download

    *



    #2
    شكرا جزيلا
    تعليق

      #3
      الشكر الجزيل
      تعليق
      Working...
      X