X
 
  • Filter
  • Time
  • عرض
مسح الكل
مشاركات جديدة

    Font Size
    #1
    إن شركات قطاع النفط والغاز E & P ، تواجه تحدي الحاجة إلى التعامل مع كميات هائلة من البيانات المتوفرة الآن ، تحتاج إلى تقنيات متقدمة لمساعدتها على تحسين عملها. أدرج Emerson Paradigm ، المبتكر التكنولوجي الرائد في الصناعة ، في حلول الإصدار Paradigm 18 التي تهدف إلى تقديم نتائج أكثر دقة في وقت أقل ، وبجهد أقل من جانب المستخدم. من خلال الأتمتة والتكامل والتعاون وتحسين المنتج ، تعمل Paradigm 18 على تحسين تجربة عملك وتوفر الحلول التي تحتاجها في عالم اليوم سريع التغير.

    Emerson Paradigm 18 build 2018.06.28

    Oil and gas E&P companies, challenged by the need to handle the massive amounts of data that are now available to them, are in need of advanced technologies to help them optimize their work. Emerson Paradigm, the leading technological innovator in the industry, has included in the Paradigm 18 release solutions aimed at providing more accurate results in less time, and with less effort on the part of the user. Through automation, integration, collaboration, and product optimization, Paradigm 18 enhances your work experience and provides the solutions you need in today’s rapidly-changing world.

    PHP Code:
    Artificial intelligence capabilities enable quick and reliable identification of geologic facies from seismic and wellbore data.
    Unification of the user interface and data management enables faster results with less effort.
    Support for applications running on the Cloud makes it easier than ever for remote teams to work together.
    High resolution processingimaginginterpretation and modeling result in more accurate earth models
    2.45GB
    Download
    *
    *
    *
    Similar Threads

    Font Size
    #2
    مجهود اكثر من رائع
    تسلم ايدك
    تعليق

      Font Size
      #3
      تسلم ايدك مديرنا الكريم

      تحياتي
      تعليق
      Working...
      X