X

برنامج دعم تكنولوجيا التعليم عن طريق برمجة الروبوت Research Kitchen RoboMind 6.0.1

PC Software

 
  • تصفية
  • الوقت
  • عرض
مسح الكل
مشاركات جديدة

    السلام عليكم





    برنامج تم تطويره خصيصا لدعم تكنولوجيا التعليم عن طريق برمجة الروبوت، ويتعلم الطلاب عن المنطق وعلوم الحاسوب والروبوتات. جمال الروبومايند هو الاكتناز من بيئة التعلم. لأنه يربط مباشرة التفكير المنطقي في حل التحديات التي واجهتها في الحياة اليومية والصناعة ويستخدم الروبومايند في جميع أنحاء العالم.



    تكنولوجيا التعليم



    الروبومايند يمكن استخدامه لمشاريع العلوم والتكنولوجيا في المدارس الابتدائية والمدارس الثانوية ومواصلة التعليم. أيضا مناسب جدا للتعلم عن حل المشاكل والتفكير المنطقي. الموضوعات التي غالبا ما تكون غير مغطاة بشكل جيد للغاية في البرامج التعليمية. والاحتمال الآخر من الروبومايند هي اظهار كيفية وجوانب المنطق وعلوم الكمبيوتر النظرية يمكن أن تستخدم في حل المشاكل العملية في مجال العلوم والصناعة. على هذا النحو هو أداة ممتازة للمدارس في تكنولوجيا التعليم.



    Research Kitchen RoboMind 6.0.1



    Research Kitchen RoboMind 6.0.1 | 39 Mb







    RoboMind is software specifically developed to support technology education. By programming a robot, students learn about logic, computer science and robotics. The beauty of RoboMind is the compactness of the learning environment. It directly connects logical thinking to solving challenges encountered in daily life and industry. RoboMind is used all over the world.



    Technology education



    RoboMind can be used for science and technology projects at primary schools, secondary schools and further education. It is also very suitable for learning about problem solving and logical thinking. Topics which are often not very well covered in educational programs. Another possibility of RoboMind is to show how theoretical aspects from logic and computer science can be used to solve practical problems in science and industry. As such it is an excellent tool for schools that want to be outstanding in technology education





    Download



    39MB



    تحميل من سرفر البوابة

    *


Working...
X