X
 
  • Filter
  • الوقت
  • عرض
مسح الكل
مشاركات جديدة

    Font Size
    #1
    MatchWare MindView 8.0 Build 24346 Multilingual

    Since 1998 MindView has helped over five million users turn ideas into reality with our ever-evolving mind mapping software. With the powerful MS Office integration, comprehensive project management features and collaboration options MindView has become the industry leader in mind mapping software.

    MatchWare MindView 8.0 Build 24346 Multilingual

    Brainstorm and Present with MindView
    Improve your meetings by utilizing the Mind Mapping technique. Use Mind Maps to easily capture ideas and concepts, attach unlimited number of documents, link to SharePoint, Google Drive, Dropbox etc. Go beyond PowerPoint presentations by illustrating concepts and strategies using mind maps. Mind Maps make ideas easier to understand and overview for both clients and colleagues.

    Using Mind Maps will increase your productivity.
    The professionally designed Word, PowerPoint and Excel templates allow you to export your mind-maps into a polished document with just a single click. All without having to re-write any information.

    Using Mind Mapping for Project Management
    According to a study from the MindMappingSoftwareBlog.com, 75% of mind mapping users are using mind maps for project management at all levels. Whether you are looking to create a simple “to do list”, a project timeline, a Work Breakdown Structure, or a Gantt Chart, MindView has got you covered.

    Team Collaboration with MindView Drive
    MindView Drive allows you to store files in the cloud, share files and collaborate in real time on files. Whether you're working remotely on a project or a student that needs to continue working on files from home, MindView Drive has you covered.


    Code:
    - Store and access your files anywhere
    - Share documents
    - Real-Time Multi-User Editing
    - Control User Access
    
    System Requirements:
    - Windows® 7 SP1, 8, 10 (64-bit)
    - 400 MB disk space
    - Product Languages: English, French, German, Danish

    منذ عام 1998 ، ساعد MindView أكثر من خمسة ملايين مستخدم في تحويل الأفكار إلى واقع مع برنامج رسم الخرائط الذهني المتطور باستمرار. بفضل التكامل القوي مع MS Office ، وميزات إدارة المشاريع الشاملة وخيارات التعاون ، أصبحت MindView رائدة في مجال برامج رسم الخرائط الذهنية.

    تبادل الأفكار والعرض مع MindView
    قم بتحسين اجتماعاتك من خلال استخدام تقنية خريطة العقل. استخدم خرائط العقل لالتقاط الأفكار والمفاهيم بسهولة ، وإرفاق عدد غير محدود من المستندات ، والارتباط بـ SharePoint ، و Google Drive ، و Dropbox ، إلخ. تجاوز عروض PowerPoint التقديمية من خلال توضيح المفاهيم والاستراتيجيات باستخدام الخرائط الذهنية. تجعل الخرائط الذهنية الأفكار أسهل في الفهم والنظرة العامة لكل من العملاء والزملاء.

    سيؤدي استخدام خرائط العقل إلى زيادة إنتاجيتك.
    تسمح لك قوالب Word و PowerPoint و Excel المصممة باحتراف بتصدير خرائطك الذهنية إلى مستند مصقول بنقرة واحدة فقط. كل ذلك دون الحاجة إلى إعادة كتابة أي معلومات.

    استخدام خرائط العقل لإدارة المشاريع
    وفقًا لدراسة من MindMappingSoftwareBlog.com ، يستخدم 75٪ من مستخدمي الخرائط الذهنية خرائط ذهنية لإدارة المشاريع على جميع المستويات. سواء كنت تبحث عن إنشاء "قائمة مهام" بسيطة ، أو جدول زمني للمشروع ، أو هيكل تقسيم العمل ، أو مخطط جانت ، فإن MindView قد غطيتك.

    تعاون الفريق مع MindView Drive
    يسمح لك MindView Drive بتخزين الملفات في السحابة ومشاركة الملفات والتعاون في الملفات في الوقت الفعلي. سواء كنت تعمل عن بعد في مشروع أو طالب يحتاج إلى مواصلة العمل على الملفات من المنزل ، فإن MindView Drive قد غطيتك.


    Size: 322 MB

    Download
    *
    Similar Threads
Working...
X