X
 
  • Filter
  • الوقت
  • عرض
مسح الكل
مشاركات جديدة

    السلام عليكم



    SP Controls Doceri v2.1.9 Win/Mac







    oceri هو السبورة التفاعلية التفاعلية لأجهزة آيباد ومسجلات screencast مع أدوات متطورة للرسومات المرسومة باليد والتحكم عن بعد في سطح المكتب. تم تصميم Doceri في الأصل للمعلمين ، ويستخدمه المبدعون في أدوار ومهن لا تعد ولا تحصى من التعليم إلى الترفيه.



    أنشئ دروسًا وعروضًا تقديمية ورسومات مرسومة بخط اليد وشاركها كصور ثابتة أو ملفات PDF أو أقراص فيديو / صوتيات - أو قم بمراعاة أي شيء قمت بإنشائه إلى Apple TV عبر AirPlay.



    مع التحكم عن بعد في سطح المكتب المدمج ، يمكنك الوصول والتعليق على الملفات المقيمة على جهاز الكمبيوتر الذي يعمل بنظام التشغيل Windows أو Mac وعرضه على الفصل أو الجمهور عند توصيل جهاز عرض.



    بالتزامن مع نظام إدارة العرض التقديمي الخاص بـ SP Controls ، تصبح Doceri جهاز التحكم عن بعد العالمي للتحكم والأمان والمراقبة واستكشاف التقنية السمعية البصرية في جميع أنحاء الحرم الجامعي من موقع واحد باستخدام البنية التحتية للشبكة الحالية.



    يمكنك الآن إعداد العروض التقديمية وتسجيلها دون الاتصال بـ Doceri Desktop ويمكنك تقديم مشاريع Doceri عبر Airplay.



    SP Controls Doceri v2.1.9 (Win/Mac)



    Doceri is the professional iPad interactive whiteboard and screencast recorder with sophisticated tools for hand-drawn graphics and built-in remote desktop control. Originally designed for teachers, Doceri is used by creative individuals in myriad roles and professions from education to entertainment.

    CREATE hand-drawn lessons, presentations and graphics and SHARE them as still images, PDFs or audio/video screencasts - or mirror anything you've created to Apple TV via AirPlay.

    With built-in remote desktop control you can access and annotate over files resident on your Windows PC or Mac and PRESENT them to your classroom or audience when a projector is connected.

    In conjunction with SP Controls' Presentation Management System, Doceri becomes the universal remote to CONTROL, secure, monitor and troubleshoot audiovisual technology throughout your campus from a single location using your existing network infrastructure.

    You can now prepare and record presentations without being connected to a Doceri Desktop AND you can present Doceri projects via Airplay.





    WIN



    7.9MB



    Download

    *





    MAC



    83MB



    Download

    *


Working...
X