صور - طرائف - الغاز - مسابقات - تسالي - مرح - نكت - فوازير صور و نكت و كاريكاتير و مسابقات لكن احرص على عدم خدش الحياء العام





  • رقم العضوية
    77187
  • المشاركات
    1,460
عضو ماسـي
تاريخ التسجيل: Apr 2007
مستوى التقييم: 49
فتاة الاسلام فتاة الاسلام فتاة الاسلام فتاة الاسلام فتاة الاسلام فتاة الاسلام فتاة الاسلام فتاة الاسلام فتاة الاسلام فتاة الاسلام فتاة الاسلام
# :11
احنا مش ملائكه ابدااااااااا احنا بشر
و لا انتوا شياطين انتوا اخبث من كده بكتيييييييييييير
بس عادي احنا بنعرف نتعامل مع امثالكم
وشكرا علي مروركم يا سراب الليل و يا farmsat




لدعم قناة وسام الحمد على اليوتيوب

  • رقم العضوية
    92959
  • المشاركات
    590
عضو محترف
تاريخ التسجيل: Aug 2007
مستوى التقييم: 20
farmsat farmsat farmsat farmsat farmsat farmsat farmsat farmsat farmsat farmsat farmsat
# :12
لو كنتم بتعرفوا تتعملوا معنا مكنش ده يبقى الحال
  • رقم العضوية
    77187
  • المشاركات
    1,460
عضو ماسـي
تاريخ التسجيل: Apr 2007
مستوى التقييم: 49
فتاة الاسلام فتاة الاسلام فتاة الاسلام فتاة الاسلام فتاة الاسلام فتاة الاسلام فتاة الاسلام فتاة الاسلام فتاة الاسلام فتاة الاسلام فتاة الاسلام
# :13
طب ماتاخدش في نفسك مقلب!!!!
ماهو انا لغاية دلوقتي مش عارفه اطلع فصيلتك ايه من الخبثاء
بس هاشوف كده
امممممممممممممممممم
اكيد انت من عينة سليم مش كده ؟؟؟؟
  • رقم العضوية
    92959
  • المشاركات
    590
عضو محترف
تاريخ التسجيل: Aug 2007
مستوى التقييم: 20
farmsat farmsat farmsat farmsat farmsat farmsat farmsat farmsat farmsat farmsat farmsat
# :14
دا اللى انا كنت عامل حسابه هنبدأ التحليلات النفسيه اللى أكيد هتطلعنى معقد و مفترى و...................................الخ

لنا الله


يلا انا مستنى التحليل النفسى يا دكتوره


  • رقم العضوية
    77187
  • المشاركات
    1,460
عضو ماسـي
تاريخ التسجيل: Apr 2007
مستوى التقييم: 49
فتاة الاسلام فتاة الاسلام فتاة الاسلام فتاة الاسلام فتاة الاسلام فتاة الاسلام فتاة الاسلام فتاة الاسلام فتاة الاسلام فتاة الاسلام فتاة الاسلام
# :15
من الواضح انك مكلكع و مليان عقد
بص بص بالله عليك شوف شعرك عامل ازاي يدل علي الموضه المجنونه
ولا انفك ياالهي ربنا يستر علينا اد السمسمه
ولا صف سنانك لولوي
و اخر المتمه واقف معوووج
وحاططلي ايدك في وسطك وواقف تهز رجلك
و لابس شورت فظييييييييييع!!!
ولا لونه انيل من الشورت نفسه !!!
لألألألألألألألألألألألأ
ولا اقولك :
خلاااااااااااااااص بلاش فضايح باه
و علي راي المثل :
( اللي يستره ربه مانفضحهوش علي بوابة داماس )