قديم 26-01-2006, 07:19 PM
عضو فعال
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
إعجاب: 1
تلقى إعجاب 1 على مشاركة واحدة
مستوى التقييم: 7
عندي افلام منزلها من الانترنت واريد نسخها على اسطوانات DVD

عندي افلام منزلها من الانترنت واريد نسخها على اسطوانات DVD

عندي افلام منزلها من الانترنت واريد نسخها على اسطوانات DVD لاتمكن من مشاهدتها على الجهاز المنزلي

المواضيع المشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
عندى مشكلة فى النت واريد استشارتكم فى أمر سامى ابوسريع برامج 11 30-03-2016 01:41 AM
موقع جميل جدا به ( اسطوانات ويندوز ، اسطوانات برامج ، برامج ، افلام ، ألعاب ، مسلسلات،الخ. عبدالله مصبح الكعبي أرشيف المواضيع المخالفة والمحذوفات 2 05-06-2010 01:41 AM
عندي لوقناات احلىآ وجاهزه منزلها ولكن كيف تركيبها ؟ فاقد إنسان برامج 0 09-02-2010 02:16 AM
لدي افلام منزلها من الانترنت واريد نسخها على DVD bufahad برامج تحرير الفيديو وتحويل الصيغ وبرامج الصوتيات والملتيميديا 2 27-01-2006 04:13 AM
واريد ادخل نغمات اة بس ما عندي برنامج ابن الاساطير برامج والعاب النوكيا سيمبيان Nokia Symbian 2 11-03-2004 01:55 AM
قديم 26-01-2006, 08:01 PM
ابو عبدالله
تلقى دعوات الى: 946 موضوع
تلقى دعوات الى: 946 موضوع
إعجاب: 2,393
تلقى 328 إعجاب على 92 مشاركة
مستوى التقييم: 177

هلا اخوي لزم يكون عندك dvd رايتر اذا كان عندك استخدم اي برنامج نسخ مثل النيرو

اللهم إنا نسألك علماً نافعاً وقلباً خاشعاً ولساناً ذاكراً
قديم 26-01-2006, 08:12 PM
عضو فعال
إعجاب: 1
تلقى إعجاب 1 على مشاركة واحدة
مستوى التقييم: 7

الف شكر لك اخي bo3bdo عندي كل شئ بس ابي اعرف الخطوات والطريقة ليكون فلم ذاتي التشغيل
قديم 29-06-2006, 07:40 PM
عضو جديد
إعجاب: 0
تلقى 0 إعجاب على 0 مشاركة
مستوى التقييم: 0

all what you need is this program ConvertX2DVD
it will converting your movie to dvd and burn them on dvd disks too.

Install the program and then copy the orange and black patch file into the folder you installed the program to and run it and click patch. That makes it full
If you download movies in avi format use this program. You can fit 2 movies on one disc using this and it burns the files to disc when it has converted them to dvd format. In the settings tab under burning make sure you have it set to burn to disc and uncheck the other options underneath and under tv format make sure it is set to NTSC and tv screen automatic. Under general make a folder for it to use as a temp folder and then when the burn is complete you can delete the files from there. Then click on the add sign in green on the right and browse to your movie files. Make sure you rename the files to the title of the movie as it uses the file name when making the dvd menu. When you have added your two films just click convert at the bottom and leave it to it. Takes about an hour and a half depending on your computer processor. If for some reason it doesn't burn the disc which happens sometimes you can use Nero to burn the files it converted. Just select dvd files and add the files from the temp folder.
If you download bin and cue files you can use Nero. Just select burn from disc image and browse to the folder that has the bin and cue files and add them.

DL:

http://rapidshare.de/files/24480632/ConvertX2DVD.rar
full with crack
قديم 07-09-2007, 02:25 AM
عضو جديد
إعجاب: 0
تلقى 0 إعجاب على 0 مشاركة
مستوى التقييم: 0

وبعد
اخي العزيز انا عندي الحل لابد من وجود البرنامج عندك وهو برنامج التحويل اسمه

WinAVIVideoConverter
وهذا البرنامج اعمل علي حالياً حتى اني اضيف الترجمه على الفلم والعمل عليه سهل جداً اتمنى من الله اني وفقت

و