المرحلة الثالثة : إضافة البرامج و الدرايفرات وبعض ملفات الميديا أو الخلفيات اضافة برامج ( مثل الاوفيس و النورتون و الريال ) الى اسطوانتك و الخلفيات و الثيمات لتكون ذاتية التنصيب معها بالاضافة الى سويتشات التنصيب الصامت للبرامج وكيفية التعامل مع WPI و Xplode

عضو جديد
مستوى التقييم: 0
صلاح البدرى
# :1
طلب عاجل ! أرجو من الله ان الاخوه المحترفين يردو على بسرعه (تمت الإجابة )

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

انا كان ليا طلب

عندى أسطوانه تعريفات صينى اللى هيا فرى سكاى وكنت عاوز ادمجها مع الويندوز

بتاعى مع العلم انو الاسطوانه 200 ميجا وفيها كل تعريفات الاجهزه والويندوز بتاعى 514

ميجا لو سمحتو حد يرد عليا واللى يعرف حل لكده ميبخلش او اللى يعرف مكان موضوع

بردو ميبخلش بوضع الرابط بتاعه لانى والله زهقت من البحث فى المنتدى ومش

موصلنى لحاجه بقالى يجى اسبوع على الحال ده فى أنتظار ردكم يا محترفين دماس

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

الوسـام الماسـي
مستوى التقييم: 185
DreamWorld DreamWorld DreamWorld DreamWorld DreamWorld DreamWorld DreamWorld DreamWorld DreamWorld DreamWorld DreamWorld
# :2
اخى طريقة الدمج بسيطة اما المشكلة انك تحتاج تخفيف الاسطوانة النسخة حتى لا يتعدى الحجم 700 ميجا
ماذا مسحت من النسخة
عضو جديد
صلاح البدرى
# :3
شكرا ليك على الرد يا DreamWorld انا مظبط الاسطوانه كويس خالص بالانليت بس انا ضيف خلفيات وثيمات تتعدى ال70 ميجا ممك أخف منهم شويه بس انا عاوز اعرف طريقه الدمج ازاى وعاوز اعمل تشغيل التعريفات فى قائمه السيتب بتاعه الويندوز وكمان سؤال كدا ارجو التوضح هيا شاشه اللوجو سكرين بتحتاج بالته الوان معينه ولا اى صوره لانى كل لما احط صوره وتيجى على اخر خطوه اللى بعد بليز ويت اللى بعد شاشه 39 والويندوز بيطلب باسورد مع العلم انى جربت الكلام ده على كذا ويندوز وكذا خلفيه معينه والمقاسات الصحيحه والصيغه المطلوبه Bmp هودا بقى اللى محيرنى بس ارجو من الاخوه الاعضاء الرد على والف شكر ليك يا اخ دDreamWorld
عضو ماسـي
مستوى التقييم: 41
kilannsa kilannsa kilannsa kilannsa kilannsa kilannsa kilannsa kilannsa kilannsa kilannsa kilannsa
# :4
اخي الكريم هذا شرح لاخي دريمز بالفيديو للدمج كل شيئ يخص نسخه الويندوز بالتوفيق
https://www.damasgate.com/vb/t184297/
عضـو
Abo Yassen Abo Yassen Abo Yassen Abo Yassen Abo Yassen Abo Yassen Abo Yassen Abo Yassen Abo Yassen Abo Yassen Abo Yassen
# :5
عضو جديد
صلاح البدرى
# :6
انا والله مش عارف اشكركم ازاى لتقدير طلبى والرد كده بكل احترام وزوقيه منكم وانا متشكر ليك خالص يا أخ kilannsa والف الف شكر ليك يا أبو ياسين وربنا يجعل لكم كل اللى بتعملوه فى ميزان حسناتكم أمين يارب