العودة   منتديات داماس > المنتديات العامة > صور - طرائف - الغاز - مسابقات - تسالي - مرح - نكت - فوازير



موضوع مغلق
28-07-2010, 02:44 AM
المطبعجى
الوسـام الماسـي
رقم العضوية: 205092
تاريخ التسجيل: Jan 2009
الإقامة: مصر
المشاركات: 6,238
تلقى دعوات الى: 148 موضوع
إعجاب: 2,257
تلقى 2,254 إعجاب على 350 مشاركة
 
صورة غريبة
تقريباً عشة فراخ محدش يقبل يعيش فيها
بس أهم حاجة يكون فيها تكييف ودش

أهم حاجة الدش والتكييف !!!!!!!

عجاااايب

خالص تحياتي




28-07-2010, 04:09 AM
ommarime
الوسـام الماسـي
رقم العضوية: 320630
تاريخ التسجيل: Jan 2010
المشاركات: 5,212
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
إعجاب: 997
تلقى 2,463 إعجاب على 543 مشاركة
 
يمكن هى بالنسبة لصاحب العشة جنة الله اعلم
وعلى رأى المثل المصرى هى الكعكة فى ايد اليتيم عجبة
هو كده صح ولا ايه

28-07-2010, 05:38 AM
raedms
VIP
رقم العضوية: 81535
تاريخ التسجيل: May 2007
المشاركات: 24,083
تلقى دعوات الى: 1375 موضوع
إعجاب: 618
تلقى 4,149 إعجاب على 771 مشاركة
 
فعلا عجايب والله اعلم ثمن الدش والتكييف
اكتر من ثمن البيت.
تسلم الايادي

28-07-2010, 11:46 AM
احمد العربي
مجموعة الإدارة
رقم العضوية: 212729
تاريخ التسجيل: Jan 2009
المشاركات: 8,788
تلقى دعوات الى: 4023 موضوع
إعجاب: 7,395
تلقى 4,058 إعجاب على 872 مشاركة
 
لا حول و لا قوة الا بالله

انا اعرف واحد ساكن في غرفة واحدة مع اسرته المكونة من اربعة اشخاص

و يملك سيارة فارهة بقيمة شقتين كاملتين

للجنون فنون فعلا

28-07-2010, 12:05 PM
AboMo3aZ
VIP
رقم العضوية: 221545
تاريخ التسجيل: Feb 2009
الإقامة: مصر
المشاركات: 6,046
تلقى دعوات الى: 3477 موضوع
إعجاب: 2,842
تلقى 3,262 إعجاب على 479 مشاركة
 
ههههههههههههههههههههه

وعجبي

28-07-2010, 01:50 PM
MR ROPY
الوسـام الذهبي
رقم العضوية: 336168
تاريخ التسجيل: Jun 2010
الإقامة: مصر
المشاركات: 2,129
تلقى دعوات الى: 2 موضوع
إعجاب: 428
تلقى 679 إعجاب على 150 مشاركة
 
ههههههههههه
عجايب فعلا

30-07-2010, 08:16 PM
moseba
الوسـام الماسـي
رقم العضوية: 164154
تاريخ التسجيل: Sep 2008
الإقامة: DamasGate
المشاركات: 5,149
تلقى دعوات الى: 7 موضوع
إعجاب: 1,525
تلقى 977 إعجاب على 185 مشاركة
 
هههههههههههههه
وعلى رأى الأستاذ أنيس
وعجبى

30-07-2010, 08:46 PM
moltengold
الوسـام الماسـي
رقم العضوية: 66241
تاريخ التسجيل: Feb 2007
المشاركات: 4,626
تلقى دعوات الى: 259 موضوع
إعجاب: 1,431
تلقى 336 إعجاب على 213 مشاركة
 
ومين قال إن دي عشة فراخ ؟؟؟

ده حمام خارجي بتاع المزرعة وصاحب المزرعة عمل في الحمام تكييف ودش عشان يحس بالراحة
زي ما يكون هارديسك خارجي للمزرعة

شكرا عالمشاركة

31-07-2010, 07:10 PM
waleder
الوسـام الماسـي
رقم العضوية: 57509
تاريخ التسجيل: Oct 2006
المشاركات: 5,116
تلقى دعوات الى: 92 موضوع
إعجاب: 2,907
تلقى 726 إعجاب على 103 مشاركة
 
اهلا بك استاذنا الحبيب
لو تفتكر مسرحية عش المتزوجين
يبقى نقول

دش حبنا
تكيف حبنا

01-08-2010, 01:14 AM
المطبعجى
الوسـام الماسـي
رقم العضوية: 205092
تاريخ التسجيل: Jan 2009
الإقامة: مصر
المشاركات: 6,238
تلقى دعوات الى: 148 موضوع
إعجاب: 2,257
تلقى 2,254 إعجاب على 350 مشاركة
 
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ommarime 
يمكن هى بالنسبة لصاحب العشة جنة الله اعلم
وعلى رأى المثل المصرى هى الكعكة فى ايد اليتيم عجبة
هو كده صح ولا ايه
ولا عجبة ولا حاجة
بس هو منظر غريب شوية
يعني بدل الدش والتكييف ، كان صلح شكل بيته شوية
ولا إيه ؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة raedms 
فعلا عجايب والله اعلم ثمن الدش والتكييف
اكتر من ثمن البيت.
تسلم الايادي
معاك حق

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmad al-arabi 
لا حول و لا قوة الا بالله

انا اعرف واحد ساكن في غرفة واحدة مع اسرته المكونة من اربعة اشخاص

و يملك سيارة فارهة بقيمة شقتين كاملتين

للجنون فنون فعلا
ده أكيد بيحب اللمة والزحمة
مولود في باب الشعرية مثلاً
أزحم منطقة في مصر كلها
ههههههه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة اشرف بيك 
ههههههههههههههههههههه

وعجبي
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مليون عجبي وعجبي
منور يا جميل
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MR ROPY 
ههههههههههه
عجايب فعلا
وهتلاقية عنده mp3 , ولا 4 كمان
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة moseba 
هههههههههههههه
وعلى رأى الأستاذ أنيس
وعجبى
وكمان بيقول
بس خلاص

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة moltengold 
ومين قال إن دي عشة فراخ ؟؟؟

ده حمام خارجي بتاع المزرعة وصاحب المزرعة عمل في الحمام تكييف ودش عشان يحس بالراحة
زي ما يكون هارديسك خارجي للمزرعة

شكرا عالمشاركة
ده يبقى حمام آآآآآآآآآخر مزاج
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة waleder 
اهلا بك استاذنا الحبيب
لو تفتكر مسرحية عش المتزوجين
يبقى نقول
دش حبنا
تكيف حبنا
هههههههه
مهي دي عشة مسعودي
وهتلاقي شيرين جوة العشة
تسلم حبيبي المحترم

خالص تحياتي للجميع

01-08-2010, 06:39 PM
mido45
الوسـام الماسـي
رقم العضوية: 46100
تاريخ التسجيل: Jun 2006
الإقامة: Damasgate
المشاركات: 2,799
تلقى دعوات الى: 1 موضوع
إعجاب: 1,657
تلقى 441 إعجاب على 80 مشاركة
 
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة اشرف بيك 
ههههههههههههههههههههه

وعجبي
سبحان الله

04-08-2010, 01:27 AM
المطبعجى
الوسـام الماسـي
رقم العضوية: 205092
تاريخ التسجيل: Jan 2009
الإقامة: مصر
المشاركات: 6,238
تلقى دعوات الى: 148 موضوع
إعجاب: 2,257
تلقى 2,254 إعجاب على 350 مشاركة
 
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mido45 
سبحان الله
شكراً ميدو باشا على الرد والمرور

خالص تحياتي

04-08-2010, 09:02 AM
supervisor anis
الوسـام الذهبي
رقم العضوية: 138778
تاريخ التسجيل: Jul 2008
المشاركات: 1,900
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
إعجاب: 323
تلقى 528 إعجاب على 114 مشاركة
 
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة moseba 
هههههههههههههه
وعلى رأى الأستاذ أنيس
وعجبى
و.............عجبى

04-08-2010, 09:17 AM
ابو شريك
عضو فعال
رقم العضوية: 213655
تاريخ التسجيل: Jan 2009
المشاركات: 93
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
إعجاب: 126
Thanked 1 Time in 1 Post
 
هههههههههههههههههههههههههههههههههه
مشكوور

18-08-2010, 04:05 AM
المطبعجى
الوسـام الماسـي
رقم العضوية: 205092
تاريخ التسجيل: Jan 2009
الإقامة: مصر
المشاركات: 6,238
تلقى دعوات الى: 148 موضوع
إعجاب: 2,257
تلقى 2,254 إعجاب على 350 مشاركة
 
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة supervisor anis 


و.............عجبى
منور الدنيا أستاذنا الحبيب أنيس

خالص تحياتي


أهم حاجة الدش والتكييف !!!!!!!



Powered by vBulletin® Version
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
The owner and operator of the site is not responsible for the availability of, or any content provided.
Topics that are written in the site reflect the opinion of the author.
جميع ما يُطرح من مواضيع ومشاركات تعبر عن رأي كاتبها ولا تعبر عن رأي مالك الموقع أو الإدارة بأي حال من الأحوال.