صور - طرائف - الغاز - مسابقات - تسالي - مرح - نكت - فوازير صور و نكت و كاريكاتير و مسابقات لكن احرص على عدم خدش الحياء العام

عضو محترف
مستوى التقييم: 19
وردة الجنة وردة الجنة وردة الجنة وردة الجنة وردة الجنة وردة الجنة وردة الجنة وردة الجنة وردة الجنة وردة الجنة وردة الجنة
# :1
باركوووووولى

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اليوم اجمل يوم فى حياتى
فى صباح هذا اليوم ذهبت لاحضر درجاتى والحمد لله وبلا فخر طلعت الاولى ومقفله الدرجات والحمد لله انا اصلا فى الابتدائى كنت من الاوائل فقط ولم احصل على المركز الاول ولكن عندما ذهبت الصف الاول الاعدادى طلعت فى المركز الثانى فى الترم الاول وشديت حيلى فى الترم التانى وبقيت الاولى وبابا وماما كانو فرحنين بى وذهبت فى الصف الثانى الاعدادى بابا قال لى القمة من السهل الوصول اليها ولكن من صعب الحفاظ عليها والحمد لله طلعت الاولى فى الترمين دا انا كل يوم احلم بالنتيجة بحلم بحرب واقول لماما على الحلم تقولى انت فعلا فى حرب واقول لها تدعيلى والحمد لله ربنا استجاب لدعائها وطلعت الاولى واخبرت اساتذتى وكانوا فرحنين كثيرا
ولكل مجتهد نصيب
وحبيت انكم تشاركونى الفرحة انا عاوزة اشوف هدايا حلوه مش اى كلام

لدعم قناة وسام الحمد على اليوتيوب

عضو مميز
مستوى التقييم: 10
أم يحيى أم يحيى أم يحيى أم يحيى أم يحيى أم يحيى أم يحيى أم يحيى أم يحيى أم يحيى أم يحيى
# :2
مبارك يا ريته ألف مبارك
بس لا تؤاخذيني على سؤالي (ايش هو (ترم)) يعني الفصل او الصف والا ايش ... آسفة انا مو مصرية ... ممكن يكون الها مرادف عنا...
عضو محترف
مستوى التقييم: 19
وردة الجنة وردة الجنة وردة الجنة وردة الجنة وردة الجنة وردة الجنة وردة الجنة وردة الجنة وردة الجنة وردة الجنة وردة الجنة
# :3
الله يبارك فيكى
ترم يعنى فصل
عضوية الشرف
مستوى التقييم: 251
abcman abcman abcman abcman abcman abcman abcman abcman abcman abcman abcman
# :4
مبارك النجاح في امتحان الدنيا

أسأل الله لنا ولكِ النجاح في امتحانات الآخرة

بالتوفيق
الوسـام الماسـي
مستوى التقييم: 155
moltengold moltengold moltengold moltengold moltengold moltengold moltengold moltengold moltengold moltengold moltengold
# :5
السلام عليكم

ألف مبرووووووووووك
ومنها للأعلى لحد منشوف رسومات هندسية في المنتدى من تصاميمك