المنتدى الاسلامي على نهج أهل السنة والجماعة لكن بدون أي اهانات لأي ديانة أخرى أو مذهب آخر كما يمنع التحريض على العنف والكراهية والارهاب. ويمنع وضع المرئيات والصوتيات

الوسـام الماسـي
مستوى التقييم: 174
ommarime ommarime ommarime ommarime ommarime ommarime ommarime ommarime ommarime ommarime ommarime
# :1
كيف تعلم اطفالك الصلاه

نبدا بسم الله
اولا صلى انت الاول وداوم على الصلاه وحسسوهم ان هذه حاجه بتعملوها وانتم راضيين وان ده فرض من الفروض اليوميه مثل الاكل والشرب واللعب والخ ....
وعن تجربه انى من كثر ما بصلى ومداومه على الصلاه أولادى بيصلو معايا مع انى الصغيره عندها سنتين ونصف ارجو ان الموضوع يعجبكم وتستفادو منه

لدعم قناة وسام الحمد على اليوتيوب

الوسـام الذهبي
مستوى التقييم: 80
أبو حمزة الأثري أبو حمزة الأثري أبو حمزة الأثري أبو حمزة الأثري أبو حمزة الأثري أبو حمزة الأثري أبو حمزة الأثري أبو حمزة الأثري أبو حمزة الأثري أبو حمزة الأثري أبو حمزة الأثري
# :2
صدقت أخي الكريم
جزاك الله خير
الوسـام الماسـي
ommarime ommarime ommarime ommarime ommarime ommarime ommarime ommarime ommarime ommarime ommarime
# :3
شكرا على ردك اخى الكريم ابو حمزه بس انا اختك الكريمه جزالك الله الجنه وايانا
الوسـام الذهبي
مستوى التقييم: 80
أبو حمزة الأثري أبو حمزة الأثري أبو حمزة الأثري أبو حمزة الأثري أبو حمزة الأثري أبو حمزة الأثري أبو حمزة الأثري أبو حمزة الأثري أبو حمزة الأثري أبو حمزة الأثري أبو حمزة الأثري
# :4
الرجاء المعذرة أختي الكريمة أم مريم
ما انتبهت لأنه عادة ما أتعاطى كثير
مع الأسماء بالإنجليزية
لأن قرائتها تتعب و تحتاج تهجية بالحرف
الوسـام الماسـي
# :5
لا ياخى الكريم لمعذره ولاحاجه احنا اخوات فى المنتدى وكمان عذرك معاك لانى جديده فى المنتدى بس يارب مواضيعى تعجبكم سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم