العودة   منتديات داماس > قسم البرامج العام > برامج الكمبيوتر والأنترنت

موضوع مغلق
06-08-2009, 08:08 AM
zamalekwebas
عضو مميز
رقم العضوية: 54038
تاريخ التسجيل: Sep 2006
المشاركات: 330
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
إعجاب: 1
تلقى 61 إعجاب على 6 مشاركة
 


اول ماتحط الاسطوانه
لمحبي نادي الزمالك ويندوز الزمالك الاصدار الثالث قوة ثبات جمال


صورة وانت بتعمل بوت للنسخه:)
لمحبي نادي الزمالك ويندوز الزمالك الاصدار الثالث قوة ثبات جمال


ودى صورة البوت اسكرين

لمحبي نادي الزمالك ويندوز الزمالك الاصدار الثالث قوة ثبات جمال


صورة اثناء تستيب النسخه

لمحبي نادي الزمالك ويندوز الزمالك الاصدار الثالث قوة ثبات جمال

تستيب البرامج كل البرامج اللى تحتاجها:)

لمحبي نادي الزمالك ويندوز الزمالك الاصدار الثالث قوة ثبات جمال
صورة اللوج اوف



لمحبي نادي الزمالك ويندوز الزمالك الاصدار الثالث قوة ثبات جمال

صورة الشت دون
لمحبي نادي الزمالك ويندوز الزمالك الاصدار الثالث قوة ثبات جمال
لاحظ شفافه :)
صورة سطح المكتب ومكتوب Zamalek بدل start

لمحبي نادي الزمالك ويندوز الزمالك الاصدار الثالث قوة ثبات جمال


نسخه متأكتفه وزملكاويه 100%

لمحبي نادي الزمالك ويندوز الزمالك الاصدار الثالث قوة ثبات جمال


شكل البارتيشنات من الخارج

لمحبي نادي الزمالك ويندوز الزمالك الاصدار الثالث قوة ثبات جمال

هوبا بقى :) شكل البارتشنات من الداخل معادا ال C

لمحبي نادي الزمالك ويندوز الزمالك الاصدار الثالث قوة ثبات جمال

ندخل على شكل بارتيشن ال C من الداخل

لمحبي نادي الزمالك ويندوز الزمالك الاصدار الثالث قوة ثبات جمال

شكل ال Run و الكلام ده بيرقص و يتحرك
لمحبي نادي الزمالك ويندوز الزمالك الاصدار الثالث قوة ثبات جمال

لمحبي نادي الزمالك ويندوز الزمالك الاصدار الثالث قوة ثبات جمال

دى علم الزمالك بيرفرف في الاسكرين سيفر

لمحبي نادي الزمالك ويندوز الزمالك الاصدار الثالث قوة ثبات جمال

صور الاكونت بتاعك على الجهاز كلها زملكاويه :gun:

لمحبي نادي الزمالك ويندوز الزمالك الاصدار الثالث قوة ثبات جمال


نيو فولدر ده كان زمان :mtach: دلوقتى بقى :) شوف الصورة
لمحبي نادي الزمالك ويندوز الزمالك الاصدار الثالث قوة ثبات جمال




سريع وقوي وثابت علي الاجهزة ان شاء الله


النسخة مضاف لها اوبشن تنصيب البرامج بطريقة منفصلة عنها وبمجرد وضع الاسطوانة في السي دي روم ستظهر هذه الشاشة وهي مصنعة بطريقة جديدة عن طريق عمل ماسك ويمكن شرحها فيما بعد وبالظغط علي الكورة سيظهر اوبشن اختيار وتنصيب البرامج التى تحتاجها

لمحبي نادي الزمالك ويندوز الزمالك الاصدار الثالث قوة ثبات جمال

بعد نهاية تنصيب الويندوز سيبدأ الجهاز في استعراض البرامج المتاحة والموجودة داخل النسخة مع اعطائك مهلة 60 ثانية لتحديد اختياراتك وفي حالة عدم الاختيار سيتم تنصيب البرامج تلقائيا مع اوبشن لأول مرة في ويندوز الزمالك بالاستماع الي اغاني الزمالك اثناء تنصيب البرامج

لمحبي نادي الزمالك ويندوز الزمالك الاصدار الثالث قوة ثبات جمال

طبعا جميع البرامج المضافة للنسخة ظاهرة في الصورة السابقة

مدمج مباشرة مع النسخة ميديا بلاير 11 واكسبلورر 7 و سكرين سيفر بعلم الزمالك

بمجرد تنزيل لنسخة ستجد شعار الزمالك موجود في كل بارتيشن










يا ريت اللي ينزل النسخة يتأكد تمام ان جميع الملفات اسماؤها كالتالي

ZAMALEK V.3.part1.rar
ZAMALEK V.3.part2.rar
ZAMALEK V.3.part3.rar
ZAMALEK V.3.part4.rar
ZAMALEK V.3.part5.rar
ZAMALEK V.3.part6.rar



و في حالة وجود خطأ اثناء الفك للملفات المنزلة من الميديا فاير يتم اتباع ما يلي وهو خطأ غير مؤثر علي النسخة وانما السبب فيه موقع مدييا فاير


لمحبي نادي الزمالك ويندوز الزمالك الاصدار الثالث قوة ثبات جمال

لمحبي نادي الزمالك ويندوز الزمالك الاصدار الثالث قوة ثبات جمال

لنسخ ملف الايزو بدون مشاكل ان شاء الله يتم تنزل هذا البرنامج و فتح النسخة ثم اتباع ما في الصورة



لمحبي نادي الزمالك ويندوز الزمالك الاصدار الثالث قوة ثبات جمال




06-08-2009, 08:27 AM
hatem20
عضوية الشرف
رقم العضوية: 87699
تاريخ التسجيل: Jul 2007
الإقامة: Planet Earth
المشاركات: 9,923
تلقى دعوات الى: 2073 موضوع
إعجاب: 3,803
تلقى 3,688 إعجاب على 500 مشاركة
 
بارك الله فيك أخي (زمالك و بس) ..

أفكار النسخ المعدلة أصبحت غريبة هذه الأيام

06-08-2009, 03:07 PM
Ahmed-Under
عضوية الشرف
رقم العضوية: 84905
تاريخ التسجيل: Jun 2007
المشاركات: 19,151
تلقى دعوات الى: 2655 موضوع
إعجاب: 8,081
تلقى 10,351 إعجاب على 884 مشاركة
 
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hatem20 
بارك الله فيك أخي (زمالك و بس) ..


أفكار النسخ المعدلة أصبحت غريبة هذه الأيام


جزاك الله كل خير أخوى الحبيب للامانه أنا أهلاوى متعصب من يوم مولدى العائلة تقريباً كلها زملكاوية

ماعدا العبد الفقير يعني أهلي أهلي

بمزح معاك ويندوز جميل وإن شاء الله ينال القبول ، تحياتي

06-08-2009, 03:50 PM
khaled helal
عضوية الشرف
رقم العضوية: 58049
تاريخ التسجيل: Nov 2006
الإقامة: alex
المشاركات: 9,206
تلقى دعوات الى: 1893 موضوع
إعجاب: 5,171
تلقى 3,130 إعجاب على 535 مشاركة
 
باركـ الله فيكـ أخى الحبيب ,, إن شاء الله تحوز على إعجاب الأخوة ,, تقبل تحياتى ,,

06-08-2009, 06:04 PM
محمد عبد الواحد
عضو محترف
رقم العضوية: 185744
تاريخ التسجيل: Nov 2008
الإقامة: يا حبيبتى يا مصر
المشاركات: 496
تلقى دعوات الى: 1 موضوع
إعجاب: 59
تلقى 31 إعجاب على 19 مشاركة
 
اهلاوى حتى النخاع تحيا مصر والله روعه تسلم ايدك وفكره مميزه

06-08-2009, 09:19 PM
ashraf2004
الوسـام الذهبي
رقم العضوية: 3234
تاريخ التسجيل: Jan 2004
المشاركات: 2,048
تلقى دعوات الى: 6 موضوع
إعجاب: 149
تلقى 375 إعجاب على 98 مشاركة
 
يقول المثل العامي <الفاضي يعمل قاضي>
تحياتي

06-08-2009, 09:35 PM
M.A.G.I.C
عضو مشارك
رقم العضوية: 300636
تاريخ التسجيل: Jul 2009
الإقامة: مجتمع عرب مايكروسوفت
المشاركات: 33
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
إعجاب: 23
تلقى 18 إعجاب على 6 مشاركة
 
هههههههههههههه ويندوز رائع عشان نادي الزمالك

06-08-2009, 10:44 PM
zamalekwebas
عضو مميز
رقم العضوية: 54038
تاريخ التسجيل: Sep 2006
المشاركات: 330
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
إعجاب: 1
تلقى 61 إعجاب على 6 مشاركة
 
ايه المشكلة انا زمالكاوي وبعشق الزمالك وعيلتي كلها زمالكاوي و كل اصحابي زمالكاوية ومفيش ما يمنع اني اعمل لهم ويندوز لناديهم

06-08-2009, 11:17 PM
zamalekwebas
عضو مميز
رقم العضوية: 54038
تاريخ التسجيل: Sep 2006
المشاركات: 330
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
إعجاب: 1
تلقى 61 إعجاب على 6 مشاركة
 
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ashraf2004 
يقول المثل العامي <الفاضي يعمل قاضي>
تحياتي
الف شكر علي ردك

07-08-2009, 12:21 AM
ابو منصر العمودى
الوسـام الماسـي
رقم العضوية: 90874
تاريخ التسجيل: Jul 2007
المشاركات: 21,082
تلقى دعوات الى: 2070 موضوع
إعجاب: 4,791
تلقى 11,135 إعجاب على 1,410 مشاركة
 
اماانا غزل دمياط

07-08-2009, 01:14 AM
New star
مدير عام ومؤسس بوابة داماس
رقم العضوية: 1
تاريخ التسجيل: Mar 2003
الإقامة: SYRIA
المشاركات: 26,990
تلقى دعوات الى: 1819 موضوع
إعجاب: 4,665
تلقى 6,818 إعجاب على 857 مشاركة
 
يعطيك العافيه أخي الكريم و بالتوفيق لكل الفرق المصرية
تقبل تحياتي

07-08-2009, 02:56 AM
Ahmed Elzoughby
عضو مميز
رقم العضوية: 163979
تاريخ التسجيل: Sep 2008
المشاركات: 277
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
إعجاب: 89
تلقى 100 إعجاب على 20 مشاركة
 
شكرا لك أخي (زمالك وبس) علي عملك هذا...

مع اني مش زملكاوي ولا اهلاوي بس انشاء الله احملها علشان اهديها لإصحابي الزمالكوية...

علي فكرة انا ( داماساوي ) ومتعصب ومنتظر ويندوز داماس بفارغ الصبر..


07-08-2009, 08:12 AM
diamond team
عضو محترف
رقم العضوية: 122429
تاريخ التسجيل: May 2008
المشاركات: 411
تلقى دعوات الى: 1 موضوع
إعجاب: 316
تلقى 103 إعجاب على 25 مشاركة
 
مشكور اخى الحبيب على هذا العمل الرائع

07-08-2009, 10:02 AM
mzar720
عضوية الشرف
رقم العضوية: 17255
تاريخ التسجيل: Jan 2005
الإقامة: Kuwait
المشاركات: 4,134
تلقى دعوات الى: 7 موضوع
إعجاب: 1,630
تلقى 398 إعجاب على 51 مشاركة
 
عمل رائع اخى الحبيب و متعوب فيه و جميل بجد

لو سامحتم اى واحد اهلاوى ممنوع يدخل هنا و الا

تقبل تحياتى......

07-08-2009, 10:58 AM
zamalekwebas
عضو مميز
رقم العضوية: 54038
تاريخ التسجيل: Sep 2006
المشاركات: 330
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
إعجاب: 1
تلقى 61 إعجاب على 6 مشاركة
 
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mzar720 
عمل رائع اخى الحبيب و متعوب فيه و جميل بجد

لو سامحتم اى واحد اهلاوى ممنوع يدخل هنا و الا

تقبل تحياتى......
انا يهمني ان الجميع يقول رأيه والكل يدخل بس بدون كلام ممكن يزعل اي حد و كفاية ردك عليا و دخول المدير العام لموضوعي و الرد عليه


لمحبي نادي الزمالك ويندوز الزمالك الاصدار الثالث قوة - ثبات - جمال



Powered by vBulletin® Version
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
The owner and operator of the site is not responsible for the availability of, or any content provided.
Topics that are written in the site reflect the opinion of the author.
جميع ما يُطرح من مواضيع ومشاركات تعبر عن رأي كاتبها ولا تعبر عن رأي مالك الموقع أو الإدارة بأي حال من الأحوال.