English تم الإنتقال للبوابة الجديدة والتسجيل من هنا

برامج الكمبيوتر والأنترنت : تحميل برامج الكمبيوتر , برامج الانترنت, برامج الداونلود, برامج الضغط, برامج صيانة الكمبيوتر وبرامج التصميم والجرافيك.

GreenBrowser 4.6 Build 0606 من المتصفحات الخفيفة و السريعه و إنسى الإكسبلورر

GreenBrowser 4.6 Build 0606 من المتصفحات الخفيفة و السريعه و إنسى الإكسبلورر

السلام عليكم و رحمة الله وبركاته

حياكم الله إخواني الكرام ... نطل عليكم اليوم مع آخر إصدار للمتصفح الأخضر الخفيف و السريع صاحب الميزات الكثيرة ... مع دعم لجميع اللغات ,,, اثناء تنصيب البرنامج اختر اللغة المطلوبة ( عربية , فرنسية , إنكليزية , صينية ,, الخ )

واجهة البرنامج

GreenBrowser Build المتصفحات الخفيفة السريعه الإكسبلورر

اقتباس :-
GreenBrowser is your best choice of easy and powerful web browse software! GreenBrowser is free to download and use.
GreenBrowser is a multiple windows browser. It is based on I and has a lot powerful features, such as: Quick Key, Collector, Mouse Gesture, Mouse Drag, Ad Filter, Search Engine, Page Back Color, Toolbar Skin, Proxy, Tab Bar, Auto Scroll, Auto Save, Auto Fill Form, Start Mode, Auto Hide Bar, Mouse Drag Drop, etc.
• Search Engine
You can search something direct in browser: news, mp3, hardware, software, stock and so on. You also can add your search engine to engine list.In search bar, you can search keyword by search engine, highlight keyword, find keyword in page. Search bar can save your keyword in a list.
• External Toolbar
You can add some frequently use programs link in external toolbar by "Set External Toolbar...". After That you can set the program "Auto Start with GreenBrowser" or "Auto Close with GreenBrowser".
• Tab Bar
Tab bar icon show the state of page: blank page? finish download? read or not? locked? protected? saved?
Changes in version 4.5.0512:
- add: search bar quick menu add search in site
- add: status bar window manager drop down menu
- add: some new download manager script code
- fix: some editbox input bug
- fix: quick menu get url bug
- fix: drag text open or search bug
- improve: proxy menu display





Size: 1.23 MB

Download


الجوائز الحاصيل عليها


GreenBrowser Build المتصفحات الخفيفة السريعه الإكسبلورر
GreenBrowser Build المتصفحات الخفيفة السريعه الإكسبلورر
GreenBrowser Build المتصفحات الخفيفة السريعه الإكسبلورر
GreenBrowser Build المتصفحات الخفيفة السريعه الإكسبلورر
GreenBrowser Build المتصفحات الخفيفة السريعه الإكسبلورر

GreenBrowser Build المتصفحات الخفيفة السريعه الإكسبلورر
GreenBrowser Build المتصفحات الخفيفة السريعه الإكسبلورر
GreenBrowser Build المتصفحات الخفيفة السريعه الإكسبلورر
GreenBrowser Build المتصفحات الخفيفة السريعه الإكسبلورر
GreenBrowser Build المتصفحات الخفيفة السريعه الإكسبلورر
GreenBrowser Build المتصفحات الخفيفة السريعه الإكسبلورر

GreenBrowser Build المتصفحات الخفيفة السريعه الإكسبلورر
GreenBrowser Build المتصفحات الخفيفة السريعه الإكسبلورر
GreenBrowser Build المتصفحات الخفيفة السريعه الإكسبلورر
GreenBrowser Build المتصفحات الخفيفة السريعه الإكسبلورر
GreenBrowser Build المتصفحات الخفيفة السريعه الإكسبلورر
GreenBrowser Build المتصفحات الخفيفة السريعه الإكسبلورر

GreenBrowser Build المتصفحات الخفيفة السريعه الإكسبلورر
GreenBrowser Build المتصفحات الخفيفة السريعه الإكسبلورر
GreenBrowser Build المتصفحات الخفيفة السريعه الإكسبلورر
GreenBrowser Build المتصفحات الخفيفة السريعه الإكسبلورر

بالتوفيق للجميع



لدعم قناة وسام الحمد على اليوتيوب


المواضيع المشابهه
Maxthon 2.5.15.168 Beta/ Maxthon 2.5.14.277 من المتصفحات السريعه و الشعبية
أصغر و أسرع متصفح GreenBrowser 5.3 Build 0409
Avant Browser 11.6 Build 16 من المتصفحات الخفيفة والسريعة
GreenBrowser 2.4 Build 0304
متصفح رائع اسمة GreenBrowser 1.7 Build 0928


بارك الله فيك مديرنا الحبيب .. أبو مصطفى

اليوم شكله متصفحات

تقبل مني كل التحية ياغالي


رائع مديرنا الغالي ابو مصطفى
بارك الله فيك
تحياتي


بارك الله فيك

المثل يقول ماياتى من الجميل الى الجميل .......او الاجمل


بارك الله فيك مديرنا الحبيب أبو مصطفى......تحياتى.......