الأنظمة المفتوحة المصدر Open Source OS - : أنظمة لينكس - يونكس - ريدهات - فيدورا - توزيعات - تعريفات

English تم الإنتقال للبوابة الجديدة والتسجيل من هنا

ياأهل الليونكس تفضلوا Linux Troubleshooting Bible

السلام عليكم

يسعد مساكم وصباحكم وأيامكم كلها يارب
حيا الله أهل الليونكس ياأهل الليونكس تفضلوا Linux Troubleshooting Bible
حبايبي هالموضوع سقطت عليه وانا غارق بهالمنتديات ياأهل الليونكس تفضلوا Linux Troubleshooting Bible
قلت نخلي الحلوين يستفيدوا بصررررراحة جاااامدة
مالي في الليونكس ولاحد يجيني يسأل ويش ذا وايش ذاك ياأهل الليونكس تفضلوا Linux Troubleshooting Bible ياأهل الليونكس تفضلوا Linux Troubleshooting Bible

ياأخوان الموضوع واضح ولا يحتاج شرح ياأهل الليونكس تفضلوا Linux Troubleshooting Bible
لعمل تربل شوتينق للنظام وسلامتكم ياأهل الليونكس تفضلوا Linux Troubleshooting Bible

شوية بهارات وعليكم الطبخة ياأهل الليونكس تفضلوا Linux Troubleshooting Bible

Book Description:
* An indispensable resource for Fedora users who must now work without customer support from Red Hat, Inc., covering critical troubleshooting techniques for networks, internal servers, and external servers
* Chris Negus is a well-known Linux authority and also the author of the top-selling Red Hat Linux Bible (0-7645-4333-4); Thomas Weeks is a trainer and administrator who manages hundreds of Red Hat Linux systems
* Covers all of the most common Fedora problem areas: firewalls, DNS servers, print servers, Samba, NFS, Web servers, FTP servers, e-mail servers, modems, adding hardware, and hardware certification
* Features easy-to-use flowcharts that guide administrators step by step through common Fedora troubleshooting scenarios
* A companion Web site offers troubleshooting updates to keep pace with the frequent Fedora Core releases as well as a forum for exchanging troubleshooting tips

DOWNLOAD:

http://mediafire.com/files/10960730/...ting_Bible.rar

OR:

حجم البووك : 16 م

وفق الله الجميع

المواضيع المشابهه
Linux+ From شرح شهادة لمستخدمي اللينوكس
اللينوكس العربي - Remix Linux Alpha
Debian.GNU-Linux.Bible
طلب كتاب SUSE Linux 9 Bible
كتاب مهم بالفعل Linux Troubleshooting Bible

بارك الله فيك .. وشكرا على المشاركه

وبورك فيك مشرفنا الكريم
بالتوفيق للجميع

دي بقي غريبة شوية انا كنت كالمعتاد اتصفح المنتديات من العناوين و اتفاجات بوجود ايمن هنا قال ايه يسعد صباحك بيعمل مشاركات جديدة في الليونكس قلت صراحة يمكن عامل رد لقيت مشاركة مطروحة صراحة قلت مينفعش اعدي كده و أسيب يسعد صباحك من غير ما اصبح و اسيبه تايه هنا لوحده بالتأكيد احترامي الشديد لأهل الليونكس و ارجع يا عم يسعد صباحك معايا علشان انا فرصتك الأخيرة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamedzebak
دي بقي غريبة شوية انا كنت كالمعتاد اتصفح المنتديات من العناوين و اتفاجات بوجود ايمن هنا قال ايه يسعد صباحك بيعمل مشاركات جديدة في الليونكس قلت صراحة يمكن عامل رد لقيت مشاركة مطروحة صراحة قلت مينفعش اعدي كده و أسيب يسعد صباحك من غير ما اصبح و اسيبه تايه هنا لوحده بالتأكيد احترامي الشديد لأهل الليونكس و ارجع يا عم يسعد صباحك معايا علشان انا فرصتك الأخيرة

هههههههههههههه
الله يسلمك بوحميد ويبارك فيك
الله لا يصبحك إلا بالخير والعافية
ياعمي وماله هات اللي عندك

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
قال أيه وانا بعمل استخراج للملفات ..يظهر خطأ بيقول:
["books/Linux_Troubleshooting_Bible.rar/Linux_Troubleshooting_Bible.rar is not RAR archive
No files to extract"]books/Linux_Troubleshooting_Bible.rar/Linux_Troubleshooting_Bible.rar is not RAR archive
No files to extract