منتديات داماس

Moved to new forum, Click Here to register

ممكن اعرف حل المشكلة ده ازاى ؟

مش بعرف احمل من روابط البوابه رغم انى مظبط الاوبشن فى الدون لود مانجر

المشكلة

مش بيظهر حجم الملف

المشكلة

وبالتالى هى ده النتيجة

المشكلة

المواضيع المشابهه

ممكن اعرف ازاى اضيف حقوقى على البرامج

ممكن ياجماعة اعرف ازاي احذف هذا البرنامج

ممكن اعرف ازاى اعمل الشكل ده

ممكن اعرف الصفحة دى معمولة ازاى !

ممكن اعرف ازاى اضع ملف cab فى الأيزو

السلام عليكم
المسأله بسيطه اضغط على استارت داونلود و ستظهر لك نافذه تطلب منك اليوسرنيم و الباسورد تبع البوابه .. ادخل الباسورد و اليوسرنيم damas
و ان شاء الله سيتم التحميل ..

بعمل كل اللى انتم قولتوا علية ومفيش فايده

هل النت بطئ عندك ؟
والتحميل من باقي المواقع كويس ولا نفس الشئ ؟

أخي الكريم احتمال انك منصب برنامج كسر بروكسي هوتسبوت شلد و معه تفعيل elite لأن هذا البرنامج يحدث مشاكل من هذا النوع نتيجة الكشف المتكرر لكرك التفعيل من الشركة حينها يحدث مشاكل في الدخول للصفحات و عند التحميل يحول روابط التحميل الى روابط معطوبة فلا يظهر اسم الملف و لا حجم الملف الذي يجب تحميله . فقط انت جاوبني على هذا السؤال و سوف أجد لك الحل إن وفقني الله لذلك .

بعمل كل اللى انتم قولتوا علية ومفيش فايده
كلنا فى الهوى سوى للاسف سيرفر البوابه كل رابط لاى مشاركه يطلب كلمة سر ولاتستطيع تحميل رابطين فى نفس الوقت بل رابط وعندما ينتهى حمل الذى بعده ولاتنسى كلمة السر والباس حتى وان وضعتها فى داونلود مانجر ستطلب منك لان الروابط على سيرفر واحد من عدة سيرفرات

أخي الكريم احتمال انك منصب برنامج كسر بروكسي هوتسبوت شلد و معه تفعيل elite لأن هذا البرنامج يحدث مشاكل من هذا النوع نتيجة الكشف المتكرر لكرك التفعيل من الشركة حينها يحدث مشاكل في الدخول للصفحات و عند التحميل يحول روابط التحميل الى روابط معطوبة فلا يظهر اسم الملف و لا حجم الملف الذي يجب تحميله . فقط انت جاوبني على هذا السؤال و سوف أجد لك الحل إن وفقني الله لذلك .
لا مش عندى هوت سبوت ولا اى برنامج كسر البروكسى

هل النت بطئ عندك ؟
والتحميل من باقي المواقع كويس ولا نفس الشئ ؟

لا النت مش بطيى بالعكسى انا عندى السرعه 10 ميجا

ممكن حل المشكلة ده