المرحلة الثانية : العمليات التجميليه على النسخة : كيفية تغيير شاشة البدء للوندوز و شاشة المستخدم و الثمات و الستايلات و الايقونات و نصوص الرسائل التي تظهر للمستخدم و الخلفيات

English تم الإنتقال للبوابة الجديدة والتسجيل من هنا

عايز شعار جميل و خرافى يكون لنسختى الجديدة

أنا عايز شعار جميل و خرافى يكون لنسختى الجديدة و يكون ما اتعملشى قبل كدة

و اسم النسخة ABO FOUDA XP

و انا مستنى حد يعملهولى

المواضيع المشابهه
طلب شعار لنسختي
ممكن عمل شعار لنسختي الخاصة
عندي صوره عايز اعملها بوت اسكرين لنسختي كل ما عدلها يصير لونها اخضر
طلب بخصوص تصميم شعار لنسختى xp shico v1.3
احد منكم عنده فكره عن الاشتراك ذا ،، والله شيء خرافي بس لو يكون فيه مصداقية واحد مجرب

طب حد يرد عليا

أنت عملت موضوع بعنوان مبهم ودى مخالف لنظام المنتدى سيتم تغيير العنوان أرجو الإنتباة المرة القادمة حتى لاتاخذ إنذار

طب حد هيساعدنى ولا اية

يا جماعة حد يرد عليا

والله يا اخي كرهتنا شيء اسمه طلبات معظم مواضيعك طلبات ليس الا هل ولد الانسان اليطلب فقط لماذا لا تعتد علي نفسك معظم المبدعين في هذا القسم كانوا في البدء مثل الي ان صاروا مشرفين ولكن طوروا انفسهم وتعلموا ,,

شكرا

انا لا اريد شعار منك

انا سوف اضع الطلب فى منتدى اخر

و شكرا على الرد الجميل

و بتقول مواضيعيى كلها طلبات

و انا حاطت مواضيع جميله جدا

منهاهذا الموضوع

https://www.damasgate.com/vb/t267749/

رسالة إدارية

الصفحة المطلوبة غير متوفرة

يمكنك ان تجد ما تبحث عنه في المنتديات

ايه يا جماعة الرجل لم يغلط لكل هذا ....الرجل بيطلب طلب ومساعدة فبدل من ان نقول له كل هذه الكلمات
والمحاضرات التى لا تسمن ولا تغنى من جوع نعطى له طلبه أو اذا كنا لا نعرف فنترك الاجابة لغيرنا
مش معقول كدة بجد انا شايف الايام ديت فيه مشاكل كتيرة جدا بين الاصدقاء وردود نحن فى غنى عنها
الاخ الراقى المبدع " Nse7en " ليس الجميع مبدع مثلك وكل من تعلمو سألو قبل ان يتعملو حتى اصبحو
مثلك مبدعين وعباقرة ....

ايه يا جماعة الرجل لم يغلط لكل هذا ....الرجل بيطلب طلب ومساعدة فبدل من ان نقول له كل هذه الكلمات
والمحاضرات التى لا تسمن ولا تغنى من جوع نعطى له طلبه أو اذا كنا لا نعرف فنترك الاجابة لغيرنا
مش معقول كدة بجد انا شايف الايام ديت فيه مشاكل كتيرة جدا بين الاصدقاء وردود نحن فى غنى عنها
الاخ الراقى المبدع " Nse7en " ليس الجميع مبدع مثلك وكل من تعلمو سألو قبل ان يتعملو حتى اصبحو
مثلك مبدعين وعباقرة ....
أيصح هذا الرد الذى قاله الاخ Nse7en