منتديات داماس


Moved to new forum, Click Here to register


بارك الله فيك أخى جلوى
ومصر ترحب بك فى أى وقت

أتشرف والله..
لي أحباب وأصحاب في مصر...ولو أعطيت لكل واحد حقه يمكن أقعد شهر والا شهرين عندكم

كل المحبة والتقدير لمصر وأهلها
وبارك الله فيكم وحفظكم الرحمن


مصر بلد الحضاره
مصر ام الدنيا
ربما يكون هنالك اماكن جميله وسكنها سيئوون بس حتفضل بردو جميله لانها مصر
وربما يكون في اماكن مش جميله ولكن اهلها طيبون ويمكن لما نيجي ليها نكون سعيدين فيها اكتر من ايي مكان تاني
وزيي ما يقول المثل عندنا البيت بسكانوا مش بيحيطانوا
وفي كل الدنيا مش بمصر بس في اماكن جميله قوي وفي اماكن مش قوي
بس هتفضل مصر هي أمنا كلنا
وعمار يا مصر
والاماكن إليي في الصور بمنتهى الروعه عمرانيا
زيي شعب مصر الطيب


أتشرف والله..
لي أحباب وأصحاب في مصر...ولو أعطيت لكل واحد حقه يمكن أقعد شهر والا شهرين عندكم

كل المحبة والتقدير لمصر وأهلها
وبارك الله فيكم وحفظكم الرحمن
تنورنا اخي الحبيب
وبدل الشهرين سنتين

وما هيكفونا عشان نكرمك وما هيكفوك عشان تشعر بجزء من حبنا ليك
بارك الله فيك


تنورنا اخي الحبيب
وبدل الشهرين سنتين

وما هيكفونا عشان نكرمك وما هيكفوك عشان تشعر بجزء من حبنا ليك
بارك الله فيك
تسلم يا أمير
طيب الأصل والمعدن...وماهو غريب عليكم الكرم وحسن الكلام

اعتبر نفسي في مصر في وسط الأخوة والأحباب هنا


مرحبا بكم في مصر "أرض الحضارة"
تسلم أخي العزيز جلوي علي الموضوع الجميل
خالص التحية ؛


أستاذي الحبيب اسامة
شرفت الموضوع والله يسلمك من كل شر


يا اغلي اسم في الوجود يامصر نعيش لمصر ونموت لمصر


موضوع جميل وأماكن بمنتهى الجمال
شكرا لك أخي PrinceOfPersia





طب ومالذى ينرفزك فى الموضوع ,, الموضوع يتكلم عن اماكن سياحية موجوده ,,

عاوز تروحها أهلا وسهلا مش عاوز حاجة ترجعلكـ

اما إنك ترد رد غير لائق بهذا الاسلوب المستفذ فلا يصح هنا,,

الافضل لكـ إن لم يعجبك محتوى الموضوع تركه..


مصر بلد سياحى وهذه حقيقة ,, ونحن نرحب بالجميع

أما مسألة انكـ تقطن كشك فهذا يرجع اليكـ ,,ولا يعبر عن حالنا جميعا



فنرجوا منكـ أخى الحبيب أستعمال الفاظ وكلمات تناسب جو المنتدى ,,


عايزنى أكدب وأقول حاجة غير اللى فقلبي
وغير اللى انا عايشه ..
انا بشتغل من 12 الى 14 ساعة يوميا ..
بياع فى محل .. وبشيل شكاير و بلم الزبالة
وبنضف المحل اخر اليوم
وبعمل تصميمات للكياس المطبوعه على الكمبيوتر
وبصلح العجلة لما تبوظ ..
ولما الراجل حب يجيب كمبيوتر
اشتريتهوله و جمعته و سوفت وير والعاب وبرامج وقران
و حجات تانية كتير .. و كل ده بكام ؟؟
ادانى 30 جنيه

شوفت مصر بقي ..
وده حالى ...
وبيتنا كشك طبعا اتكلمت عنه
دور واحد والمجارى تحيط به من كل اتجاه

بشتغل 30 يوم فى الشهر
علشان اشترى بنطلون وقميص

....

اللى هيجننى بقي
ازاى انا طلعت بفهم ف الكمبيوتر كويس
واخلاقى طلعت عالية قوى
والناس بتحبنى

مش كدة و بس .. ده مش بشتم ولا بشرب سجاير

و بصلى .... حاجة غريبة جدا

زهرة فى وسط الطين .. هذا أنا
أدوات الموضوع

الانتقال السريع

DamasGate Engineering Community