منتديات داماس

Moved to new forum, Click Here to register

ارجو التهنئة لبنتي هند محمد سيد محمود بمناسبة النجاح في الاعدادية

الف الف الف مبروك نجاح ابنتي في الاعدادية وارجو من الجميع الاداره والمشرفين والاعضاء التهنئة بمناسبة النجاح وعقبال عندكم جميعا وارجو ان تكون التهنئة باسم هند محمد سيد محمود امام وشكرا اخوكم محمد سيد محمود

المواضيع المشابهه

خالص التهنئة بمناسبة عيد الاضحى المبارك 2009

ارجو التهنئة لابني اسامة محمد سيد محمود بمناسبة النجاح في الاعدادية الازهرية

هنا وجه التهنئة .... بمناسبة عيد الأضحى المبارك

شاركونا التهنئة لأخونا محمد بمناسبة زواجه الميمون

Ligno3D Designer 3.40 برنامج صغيور هدية ابو مصعب بمناسبة النجاح و عقبال التخرج

الف مليون مبروك لهند يا استاذ محمد و عقبال ما تدخل كلية الطب او الهندسة ان شاء الله ....

صحيح فين الحلو.... انت هتاكله علينا و لا ايه....

الف مبرووك لهند وان شاء الله نشوفها دكتوره قد الدنيا ,, وعقبال كل الشباب هنا بالبوابة

الله يوفقها ويحفظها
ويرزقها بالزوج الصالح والذرية الصالحة

هذا نجاحنا الحقيقي

يالف مليون مبروووكـ وعقبال الشهاده الأكبر ,, من نجاح الى نجاح

الف مليون مبروك لهند يا استاذ محمد و عقبال ما تدخل كلية الطب او الهندسة ان شاء الله ....

صحيح فين الحلو.... انت هتاكله علينا و لا ايه....
جزاك الله الف الف الف خير اخي العزيز الغالي علي مشاركتك فرحتنا انا واسرتي بنجاح ابنتي هند وعقبال عندك ان شاء الله تعالي ونأكل الحلو اخوك محمد سيد محمود

الله يوفقها ويحفظها
ويرزقها بالزوج الصالح والذرية الصالحة

هذا نجاحنا الحقيقي
جزاك الله الف الف الف خير اخي العزيز الغالي علي مشاركتك فرحتنا انا واسرتي بنجاح ابنتي هند وعقبال عندك ان شاء الله تعالي اخوك محمد سيد محمود

الف مبرووك لهند وان شاء الله نشوفها دكتوره قد الدنيا ,, وعقبال كل الشباب هنا بالبوابة
جزاك الله الف الف الف خير اخي العزيز الغالي علي مشاركتك فرحتنا انا واسرتي بنجاح ابنتي هند وعقبال عندك ان شاء الله تعالي وعقبال كل الشباب في البوابة امين اخوك محمد سيد محمود

يالف مليون مبروووكـ وعقبال الشهاده الأكبر ,, من نجاح الى نجاح
جزاك الله الف الف الف خير اخي العزيز الغالي علي مشاركتك فرحتنا انا واسرتي بنجاح ابنتي هند وعقبال عندك ان شاء الله تعالي اخوك محمد سيد محمود

الف مبروك يا اخي و انشاء الله بنتك ترفع راسك قدام المنتدي وتيجي بعد ثلث سنين وتقول بركولي بنتي دخلت طب بقي ولا هندسه ربنا معاك