المرحلة الرابعة : Multiboot عمل اسطوانه متعددة الانظمه ذاتية الاقلاع : التعامل مع برامج انشاء اسطوانة اقلاع متعددة الانظمه بالاضافه الى كيفية استخراج ملفات البوت من السيديهات و استخدامها


English تم الإنتقال للبوابة الجديدة والتسجيل من هنا

اريد تعديل خلفية ال gfx

اريد تعديل خلفية ال gfx

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة

ارجو المساعدة فى تغير خلفية الجفيكس
منذ فترة وانا احاول تغير خلفية الجفيكس
ولكن فى كل مرة تظهر خلفية سوداء بدل من
الخلفية الموضوعة تعديل خلفيةتعديل خلفيةتعديل خلفية

تعديل خلفية

فما هو الحل لجعلها تظهر عند التشغيل
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ولكم جزيل الشكر

المواضيع المشابهه
شرح شامل لكيفية تعديل الصور في الفوتوشوب : تنظيف بشرة تحسين تعديل وضع خلفية .........
اريد اى طريقة باى برنامج لازالة خلفية اى فيديو
طريقة تعديل خلفية المالتى بوت فى grub4dos
طريقة تغير خلفية سطح المكتب عند تعديل الوندوز
مشكلة خلفية سوداء بعد تعديل خلفية grub بواسطة GfxMenu


السلام عليكم
ضع لى الخلفيه وباذن الله اقوم بعملها لك ولكن ان لا تحتوى على صور لنساء
تحياتى


مش فاهم أى حاجة يعنى إيه gfx


السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
شكرا لمرورك اخى الكريم Dreams
هذه احدى الخلفيات


ولكن المثل يقول علمنى الصيد ولا تعطينى سمكة
وانا الاسطوانة تحتوى على اربع قوائم لم اقم بتحديد خلفياتها
فلو سمحت ياريت تقولى على الطريقة
وجزاك الله كل خير

بالنسبة لسؤال الاخ النجم الساطع
الجفكس هى ملفات تنسيق تعمل عند البوت من اسطوانات الويندوز او مع اى اسطوانة تعمل على الدوس
وهى تحتوى اعدادات القوائم مثل نوع الخط حجم الخط اللون ولون الاختيار والخلفية


هى طريقة تعديل الخلفيات صعبة اوى كدا ولا اية


ممكن ترفع ملف الصوره ونعدلك عليها ان شاء الله
وفى عباقره موجودين بالمنتدى


السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
شكرا لمرورك اخى الكريم Dreams
هذه احدى الخلفيات


ولكن المثل يقول علمنى الصيد ولا تعطينى سمكة
وانا الاسطوانة تحتوى على اربع قوائم لم اقم بتحديد خلفياتها
فلو سمحت ياريت تقولى على الطريقة
وجزاك الله كل خير

بالنسبة لسؤال الاخ النجم الساطع
الجفكس هى ملفات تنسيق تعمل عند البوت من اسطوانات الويندوز او مع اى اسطوانة تعمل على الدوس
وهى تحتوى اعدادات القوائم مثل نوع الخط حجم الخط اللون ولون الاختيار والخلفية

الطريقه مشروحه بالفعل
تجدها هنا باذن الله
https://www.damasgate.com/vb/soft-1660133.html


انا حبيت اعدل خلفية ملف الجفكس زى محضرتك شارحة
ولكن عند حفظ الصورة لم اجد خيار للjpg
زلكن يتم حفظ الصورة بصيغة xcf
ولا يوجد فى الخيارات jpg
ودة صورة

https://www.gstatic.com/psa/static/Rrj1k.jpg
فما هو الحلل ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


هى المشكلة صعبة اوى كدا
ولا هو مينفعش اغير الخلفية
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اريد تعديل خلفية ال gfx
أدوات الموضوع

الانتقال السريع