صيانة الكمبيوتر وحلول الحاسب الألي - هاردوير - : تعليم الكمبيوتر و حل المشاكل الفنية و تبادل الخبرات وبرامج الصيانة, صيانة الحاسب, صيانة المحمول, laptop, desktop

English تم الإنتقال للبوابة الجديدة والتسجيل من هنا

ممكن حد يقدر يجيبلى برنامج الجافا صن

رجاءا اريد برنامج الجافا صن يكون بورتابل علشان ما بعرفش احمله من اى موقع وغير كده بيطول جدا فى التسطيب

المواضيع المشابهه
ممكن حد يجيبلى برنامج windowsblinds أخر اصدار مفعل و صامت
ممكن حد يجيبلى الثيم ده
من يقدر يجيبلي setup بتاع f.e.a.r
من يقدر يجيبلي ترجمة هذا الفلم (( عربي او انجليزي ))

الجافا من صن لازم تسطبه لانه مش برنامج تشغله بورتابل على علمي لكن سابحث

vvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv vvvv

الجافا حتي لو بورتابل لازم ينزله تحديث وولازم انت و تسطب تتصل بالانترنت و تحمل من الموقع اخر تحديث
و هو برنامج يعتمد علي النت في شغله لانه في مواقع مصممة تفتح بالجافا و لو مفيش برنامج الجافا ميش حتفتح
انا لقيت برنامج جافا بورتبل لكن انت و تسطب بيتصل بالنت و يحمل حجات او ملفات لكن مبيخدش وقت كتير

http://www.mediafire.com/?pqgs3drupif741x
كما يمكنك تحميل اخر اصدار للجافا من هنا:

http://www.filehippo.com/download_jr...388ae132f0d94/

حبيب قلبي تكرم عينك أنا فهمت عليك أنت عم تلا قي صعوبة أو موهوم من موضوع التحميل ولا يهمك هذا برنامج الجافا SETUP1 : SETUP2 : رفعتلك يا على الفور شيرد بس كبيس على الرابط بياخدك على الموقع كبيس تنزيل الآن وبيعطيك الوقت الازم للإنتظار إضغط على الرابط ومباشرة حمل البرنامج صار عندك
بعدين فك الضغط بيظهر عندك المجلد فتحو وكبيس كبستين على : SETUP1 وعملو موافق ونفس العملية على SETUP1 : وهي هي الشغلة كلا وعلى كل حال ضيف رد و خبرني في أسفل مشاركتك

انا متشكر جدا لتعازنكم معايا ومع جميع اعضاء داماس
انا كل ما انزل جافا علشان اشغل شات عندى على الفير فوكس مش بيشتغل عندى خالص ولا كمان على الاكسبلور ومع العلم انا منزل الفير فوكس 7 وكمان الاكسبلور 8 وشغال على وندوز اكسى بى xpsp3 ارجوا الافاده وشكرا

اخي العزيز برنامج الجافا لازم تنصيب وما ينفع بروتابل
ولكن اذا تريد تنصيب صامت فهو موجود واي موقع تريد استطيع رفعه لك
لدي اخر نسخة رقم سبعة وتنصيب صامت بدون اي لائحة فقط نقرة واحدة ولن تشاهد اي لائحة في التنصيب والامر يستغرق بضع ثواني فقط ولكن شرط التنصيب ان يكون الانترنت اكسبلور والفايرفوكس مغلقا وغير مفتوح لان ملفات الجافا عند التنصيب تتطلب اغلاق جميع المتصفحات وهذا الملف الخاص بالجافا يوقف التحديث الاتوتوماتيكي للجافا ولن تشاهد الرسائل المزعجة للجافا وظهورها بجانب الساعة بين فترة واخرى ويعمل على جميع اصدارات الوندوز
هذا رابط على الميديا فاير

جافا تنصيب صامت اخر اصدار 7

تقبل تحياتي