منتديات داماس


Moved to new forum, Click Here to register

الزراعة باليابان....!!!


المواضيع المشابهه

الجسر الدائري المعلق باليابان

حتى الاحجار مش سيبنها حديقة الأحجــار باليابان

السجون باليابان....!!!!!

هبوط الأسوأ لمبيعات السيارات باليابان منذ 34 عاما


ده فن والله مش زراعه
صور جميله جدا اختى العزيزه
وشكرا
ملحوظه: ارجو وضع الصور عبر الضغط على ادراج صوره ثم وضع الرابط لكى تظهر الصوره مباشرة
وشكرا


والله هذي المزارع اللي تفتح النفس


دا فن مش اى حد يقدر يزرع كدا على رأى المثل. . . . .
((كل حاجه ليها ناسها))
تحياتى:MEDO1



ده فن والله مش زراعه
صور جميله جدا اختى العزيزه
وشكرا
ملحوظه: ارجو وضع الصور عبر الضغط على ادراج صوره ثم وضع الرابط لكى تظهر الصوره مباشرة
وشكرا

شكرا على الملحوظة.....الله يجزيك الخير

وأتمنى ينتقل هذا الفن لبلادنا


سلامي لكم ودمتم بخير



والله مرورك هو اللي يفتح النفس

سلامي لكم ودمتم بخير


دا فن مش اى حد يقدر يزرع كدا على رأى المثل. . . . .
((كل حاجه ليها ناسها))
تحياتى:MEDO1

فعلا مش أي حد يقدر يزرع كده

الله يجعلنا من ناسها


سلامي لك ودمت بخير



شغل ياباني صحيح

تبارك الله ما شاء الله

بس إيه حكاية اليابان معاكي ؟


خالص تحياتي[/CENTER]
أهلاً بك

مش عارفة ليش ...؟؟؟

بس أهي جت كده...!!


سلامييييييي لك ودمت بألف خير


ايه الشغل اليابانى الجامد ده
وقلى ايه حكايتك مع اليابان أنت فيك عرق يابانى ولا أيه
هههههه
أدوات الموضوع

الانتقال السريع

DamasGate Engineering Community