إدارة الشبكات و حلول ومشاكل الشبكات - : ادارة الشبكات والخوادم, برامج السرفرات, وبرامج التحكم ومراقبة الأجهزة عن بعد وبرامج ادارة الشبكات وحمايتها ودروس عن طرق التعامل معها وتركيبها

English تم الإنتقال للبوابة الجديدة والتسجيل من هنا

مش عارف اعمل حماية للرواتر الجديد بتاع تي داتا اسمو HG630 V2 Home Gateway

حماية للرواتر الجديد HG630 Gateway

رجاء الحل شرح ازاى اعمل حماية الواد اخترق الشبكة وظهر الباسورد كمان وواحد تاني كتبتلوا الباسورد ب ايدي ظهرهولي بالبرنامج بردو رجاء حل للحماية

HG630 V2 Home Gateway

المواضيع المشابهه
مساعدة بتشغيل راوتر تي اي داتا الجديد HG630 V2
اضطريت اعمل غياب وللعلم انا عامل غياب عن الجيش وانا متزوج ولی طفل ومش عارف اعمل ايه
مش عارف اعمل ايه
خلصت wpi بتاع النسخه بتعتي بس مش عارف اخليه يشتغل ازاي
الجديد Microsoft Forefront Threat Management Gateway 2010 Enterprise x64 Eng

إذهب بالراوتر إلى مزود الخدمة وهو يقوم بما يلزم

اضضغد على ADVANSED SETUP

بص حبيبي .. هو لا اخترق الباسوورد ولا حاجه .. هو كل اللي عملو انو دخل .. بباسورد الادمن بتاعك .. اللي هو admin .. admin ..

ودخل علي نافذه ال WALN.. وعمل اظهار للباسورد .. ولو هو او مره عمل كونكت فيها علي جهازك الراوتر اما انت كونت اديتلو الباس وورد .. بتاع الواي فاي او هو شافك وانت بتكتبوا .. اووو .. انت فاتح الوبس WPS .. في الجهاز .. ومتشاء الله برامج اختراق الوبس عد انت بقي .. الحل هو ..

اول حاجه تغير باسوورد الادمن بتاع الجهاز ... وده هيكون في القايمه دي ..

.. هتلاقي تغيير باسوورد الادمن .. في خانه اسمها
.. account ..

.. هتروح تقفل الوبس من قايمه
.. WALN

دور فيها هتلاقي .. خانه اسمها WPS .. شيل العلامه من عليها ..

.. وبس كده .. وقولوا ابقي قابلني ..

ولو العمليه ضاقت في وشك اوي .. اخفي الشبكه .. او استعمل نت كت .. وريح دماغك ..

لو تقصد ان الباسوورد ظهر له عن طريق برامج اختراق واى فاى يبقى تقفل ال wps زى ما قال الاخ ahmed 12 salah
وبصراحه الراوتر ده افضل اصدارات tedata خاصة مع امكانية تحويله لاكسس بوينت

بص حبيبي .. هو لا اخترق الباسوورد ولا حاجه .. هو كل اللي عملو انو دخل .. بباسورد الادمن بتاعك .. اللي هو admin .. admin ..

ودخل علي نافذه ال WALN.. وعمل اظهار للباسورد .. ولو هو او مره عمل كونكت فيها علي جهازك الراوتر اما انت كونت اديتلو الباس وورد .. بتاع الواي فاي او هو شافك وانت بتكتبوا .. اووو .. انت فاتح الوبس WPS .. في الجهاز .. ومتشاء الله برامج اختراق الوبس عد انت بقي .. الحل هو ..

اول حاجه تغير باسوورد الادمن بتاع الجهاز ... وده هيكون في القايمه دي ..

.. هتلاقي تغيير باسوورد الادمن .. في خانه اسمها
.. account ..

.. هتروح تقفل الوبس من قايمه
.. WALN

دور فيها هتلاقي .. خانه اسمها WPS .. شيل العلامه من عليها ..

.. وبس كده .. وقولوا ابقي قابلني ..

ولو العمليه ضاقت في وشك اوي .. اخفي الشبكه .. او استعمل نت كت .. وريح دماغك ..
شكرا ليك بجد تعبتك يا ابو حميد بس

مش لاقي كلمة WPS دي يا احمد لو كده ممكن ادخلك عندي تيم فيور او ان ديسك تشوف بنفسك دا رواتر ابن جزمة

مش لاقي كلمة WPS دي يا احمد لو كده ممكن ادخلك عندي تيم فيور او ان ديسك تشوف بنفسك دا رواتر ابن جزمة
اخى الكريم حماده ..عذراً لعدم متابعتى للموضوع حيث لم يحدث اقتباس لردى (وبالتالى لم يصلنى اشعار) حتى اتابع الموضوع
عامة الصورة للتوضيح

وشرح تغيير باسورد الدخول :

[I[/CENTER

اخى الكريم حماده ..عذراً لعدم متابعتى للموضوع حيث لم يحدث اقتباس لردى (وبالتالى لم يصلنى اشعار) حتى اتابع الموضوع
عامة الصورة للتوضيح

وشرح تغيير باسورد الدخول :

[I[/CENTER
حبيبي هنفذ الخطوات منحرمش منك بجد جزاك الله خير انا فعلا نسيت اعملك اقتباس وبعت مسج عالطول

تسلملي بجد يا كبير جاري التجربة

مفيش مشكله ... واسف علي الاتخير في الرد .. لان كنت في امتحانات ومغلق كلياا ...