إعلان

Collapse
No announcement yet.

منتدى داماس يستحق كل هذا الوقت الذي تقضيه فيه ؟

Collapse

Unconfigured Ad Widget

Collapse
X
  • تصفية
  • الوقت
  • عرض
مسح الكل
مشاركات جديدة

تسلم أخي Ahmed-Under و Magic-M

لشكركم الجميل

عندما نفتح النت تدوس أصابعنا على الأزرار فوراً وكأنها تعرف طريقها الأول إلى أين إلى منتدى العلم والنور " داماس "
      فعلا دا اللي بيحصل
      منتدي داماس بالنسبالي علي النت هو بيتي الاول علي الاقل لو مفيش حاجة اتعلمها كفاية اني قاعد مع ناس كريمة وجميلة وفيها خير بيحبو بعض ويساعدو بعض وخايفين علي بعض
      تقريبا كلنا مشتركين في اكتر من منتدي وانا عن نفسي مشترك في حوالي 100 منتدي تاني :5998: ومش هقولك داماس اول منتدي اشتركت فيه علشان كدا بحن ليه
      لكن بصراحة دا المنتدي الوحيد اللي حسيت فيه بطعم العطاء بدون انتظار كلمة شكر
      لانها حتي لو منكتبتش اكيد اللي بيمر علي الموضوع بيدعيلك ودي افضل عندي من مليوووون كلمة شكر من غير دعوة بظهر الغيب
      مش عارف اقولك ايه ولا ايه الكلام مش قادر يعبر علشان كدا انا هسكت .

بارك الله فيك موضوع فوق الممتاز

المشاركة الأصلية بواسطة morn in sky
        فعلا دا اللي بيحصل
        منتدي داماس بالنسبالي علي النت هو بيتي الاول علي الاقل لو مفيش حاجة اتعلمها كفاية اني قاعد مع ناس كريمة وجميلة وفيها خير بيحبو بعض ويساعدو بعض وخايفين علي بعض
        تقريبا كلنا مشتركين في اكتر من منتدي وانا عن نفسي مشترك في حوالي 100 منتدي تاني :5998: ومش هقولك داماس اول منتدي اشتركت فيه علشان كدا بحن ليه
        لكن بصراحة دا المنتدي الوحيد اللي حسيت فيه بطعم العطاء بدون انتظار كلمة شكر
        لانها حتي لو منكتبتش اكيد اللي بيمر علي الموضوع بيدعيلك ودي افضل عندي من مليوووون كلمة شكر من غير دعوة بظهر الغيب
        مش عارف اقولك ايه ولا ايه الكلام مش قادر يعبر علشان كدا انا هسكت .

بارك الله فيك موضوع فوق الممتاز
        بارك الله فيك على كلامك الرائع الذي يدل على شخصك الطيب المعطاء

شرفني مرورك يالحبيب

اخى الكريم ...
          السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
          منتدى دماس من المنتديات العريقة جدا وسبب عراقتها اعضاؤها الكرام بدءاً بالمؤسس الى أحدث عضو بها فهم رجال وبحق يسعون للخير اينما وجدا يمدون يد الخير والمعاونة لكل من يكون وهذا سبب جعل منتديات دماس أول ما اتصفح عند الأبحار فى الشبكة العنكبوتية وشهادة حق لم اجد مبتغاي إلا هنا لم اجد كل نفيس وغالي إلا هنا........ سدد الله خطاكم وعلى طريق الصواب هداكم ومن تقدم إلى تقدم
          وحقيقا لن يكفينى وقت لمدح هذا الصرح العظيم ولا اعضاؤه اعزهم الله
          م/هشام فوزي
          مصر

المشاركة الأصلية بواسطة heshamfa2003
            اخى الكريم ...
            السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
            منتدى دماس من المنتديات العريقة جدا وسبب عراقتها اعضاؤها الكرام بدءاً بالمؤسس الى أحدث عضو بها فهم رجال وبحق يسعون للخير اينما وجدا يمدون يد الخير والمعاونة لكل من يكون وهذا سبب جعل منتديات دماس أول ما اتصفح عند الأبحار فى الشبكة العنكبوتية وشهادة حق لم اجد مبتغاي إلا هنا لم اجد كل نفيس وغالي إلا هنا........ سدد الله خطاكم وعلى طريق الصواب هداكم ومن تقدم إلى تقدم
            وحقيقا لن يكفينى وقت لمدح هذا الصرح العظيم ولا اعضاؤه اعزهم الله
            م/هشام فوزي
            مصر
            للامااااام داماااااااااس

تنفيذ...
            X