إعلان

Collapse
No announcement yet.

تم تكريك لعبة الرعب المنتظرة RESIDENT EVIL 7: BIOHAZARD + 2 DLC | CPY FitGirl ريباك بالترجمة عربى

Collapse

Unconfigured Ad Widget

Collapse
هذا الموضوع مثبت لأهميته.
X
X
  • تصفية
  • الوقت
  • عرض
مسح الكل
مشاركات جديدة

جزاك الله كل خير

المشاركة الأصلية بواسطة ABU.AMR
      هههههه احنا غلابة فى ناس بتحمل ب 20 ميجا و 30 بالثانية بلاد عربية كمان احنا اخرنا 2 ميجا وزى الفل كدة
      2 ميجا .. 2 ميجا مين .. طب والنبي نفسي نحمل بسرعه 500 كيلوا في الثانيه .. ده انا اخري 100 كيلوا:tongue:.. ..

اشترك فى السرعات الجديدة للى هى ميجا بلص 100 جيجا فى الشهر و السرعة بتنزل ل1 ميجا بعد ال100 جيجا ما يخلصوا انا مشترك فيها والتحميل 2 ميجا بالثانية بتديك اعلى سرعة يستحملها الخط بتاعك ب 160 جنية

المشاركة الأصلية بواسطة ABU.AMR
          اشترك فى السرعات الجديدة للى هى ميجا بلص 100 جيجا فى الشهر و السرعة بتنزل ل1 ميجا بعد ال100 جيجا ما يخلصوا انا مشترك فيها والتحميل 2 ميجا بالثانية بتديك اعلى سرعة يستحملها الخط بتاعك ب 160 جنية
          حضرتك ابو عمروا تي داتا .. شركه اعوذ بالله .. جبتها السرعه اللي حضرتك بتقوول عليها .. وخلصت بعد فتره قصيره .. مبخدش ال 100 جيجا كاملين .. بس الصراحه كويسه .. اهو تحسن شويه ... ان شاء الله هعملها تاني الشهر الجاي ... شكررا لنصيحه حضرتك .. شكراا ليك ابو عمروا .. وعمنا ناجي .

مشكــــــور وتسلم يالغالي.

تنفيذ...
            X