أستغفر الله العظيم ,, اللهم لك الحمد

العودة   منتديات داماس > برامج الكمبيوتر والانترنت > العاب كمبيوتر PC Games

مواضيع مميزة  

آخر عشرة مواضيع المواضيع النشطة

04-01-2008, 05:59 PM
mahmoudnt11 غير متصل
عضو جديد
إعجاب: 0
تلقى 0 إعجاب على 0 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
مواضيع لم تعجبه: 0
تلقى 0 عدم اعجاب على 0 مشاركة

مشكلتى مع medal of honor airborne

مشكلتى medal honor airborne

ارجو من احد الاعضاء الكرام الذى لديه خبرة فى لعبه medal of honor airborne

ان يشرح طريق تشغيل هذا اللعبه

انا نزلته و سطبته على جهازى بس كل ما اشغله الجهاز بيعمل رستات

و مواصفات جهازى

البورده 925 جيجا بايت
البرسسور 3 جيجا على 2 ميجا كاش
الرامات 2048
كارت الشاشه 8400 gs xfx
و الكياسه جيجا بايت و البور سبلاى اللى فيه قوى يعنى مش عيب بورسبلاى عشان جربت واحد تانى

ارجو المساعده هل المشكله فى كارت الشاشه ام الجاز كله ام فى اللعبه علما انه حجم اللعبه حوالى 7 جيجا

يعنى بصراحه طلع روحى لغايه منزلته و فى الاخر مش شغله

لو مشكله كراك ياريت حد يدلينى على طريقه علما انى نزلت الكراك و انا بسطب اللعبه على برنامج daemon411-lite و فعلا اتسطبت و كل حاجه بس مش شغله و بتعمل رستات على طول

ياريت حد يقولى المشكله فين بصراحه كده انا شكك ان الكراك اللى نزلته هو سبب المشكله فاريت اللى يعرف طريق كراك جربه و اشتغل معاه يقولى و كيفيه استبدال ملف الكراك زى لم بنسطب فيفا 2008 و نيد فور سبيد

شكرا

المواضيع المشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
لعبة الاكشن Medal of Honor Airborne Full iso على معشوق الجماهير mediafire abrahoo العاب كمبيوتر PC Games 8 14-06-2009 02:32 AM
لعبة ميدل الجديدة 2009 Medal Of Honor Airborne بحجم 1.14 جيجا أحمـــد العاب كمبيوتر PC Games 24 07-05-2009 07:30 PM
مشكله مع لعبة Medal of Honor Airborne ما الحل رجاء MasterXX العاب كمبيوتر PC Games 8 04-03-2009 02:39 PM
اقدم لكم لعبه Medal Of Honor Airborne الرائعه (Crazy Team) Omda Crazy العاب كمبيوتر PC Games 4 03-06-2008 07:21 PM
لعبة Medal of Honor Airborne بروابط مباشره "Ftp-Http osama_love_mah العاب كمبيوتر PC Games 1 03-12-2007 06:50 PM

مشكلتى مع medal of honor airborne