أستغفر الله العظيم ,, اللهم لك الحمد

العودة   منتديات داماس > برامج الكمبيوتر والانترنت > إدارة الشبكات و حلول ومشاكل الشبكات

مواضيع مميزة  

آخر عشرة مواضيع المواضيع النشطة

15-12-2007, 03:16 AM
moatazshendy غير متصل
عضو فعال
إعجاب: 0
تلقى 0 إعجاب على 0 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
مواضيع لم تعجبه: 0
تلقى 0 عدم اعجاب على 0 مشاركة

عاوز برنامج سرفر للشبكه وعاوز برنامج اخر لعمل الاسطوانة vcd

عاوز برنامج من خلاله اعمل الكمبيوتر سرفر للشبكة بحيث يكون البرنامج فعال
وعاوز برنامج اخر يحول الفيلم الى vcd مثل الافلام الvcd التى نشتريها من المكتبات لان التحويل بالنيرو يأخذ وقت طويل.
وشكرا

المواضيع المشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
مشكلة فى برنامج النود وعاوز ليها حل لو سمحتم kmal2 برامج الحماية 1 23-03-2011 03:52 AM
سؤال:عاوز اول ما احط الاسطوانة فى السى دى تفتحلى النافذة الخاصة بالملف setup.exe محمد محمد عامر المنتدى العام لتصميم الأسطوانة 11 18-07-2009 10:09 PM
أي حد عاوز حل مشكلة في برنامج Excel أو AutoCAD بأسعار مناسبة بواسطة برنامج أو ماكرو يتفضل بالدخول MOHENGCIV برمجيات وبرامج الكمبيوتر والانترنت والسيديات 0 09-07-2009 03:46 PM
برنامج احترافي للشبكه بحيث اقدر اعمل للاجهزه يوزر نيم وباسورد مخوي اليل إدارة الشبكات و حلول ومشاكل الشبكات 10 15-06-2009 11:35 PM
عاوز برنامج ياخد الملفات الموجودة علي سرفر الشبكة محمود رمضان إدارة الشبكات و حلول ومشاكل الشبكات 2 29-08-2006 12:29 PM

عاوز برنامج سرفر للشبكه وعاوز برنامج اخر لعمل الاسطوانة vcd