أستغفر الله العظيم ... سبحان الله وبحمده

العودة   منتديات داماس > المنتديات العامة > المنتدى العام

مواضيع مميزة  

آخر عشرة مواضيع المواضيع النشطة

17-11-2007, 08:29 PM
احمد عبدالباقى غير متصل
عضـو
إعجاب: 18
تلقى 146 إعجاب على 38 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع

مش عارف كتبته ليه ؟؟؟؟

عارف كتبته ؟؟؟؟ .
الحمد لله والصلاه والسلام على خاتم الانبياء والمرسلين .

الموضوع بسيط . فضفضه .

الواحد لما عمل منتدى على قده كده (لسه كتكوت ) عرف حاجات بلاوى تايهه عنه .زى الاشراف ولوحه الام الخاصه بالاداره . وكذلك لوح التحكم الخاصه بالمشرفين والرتب والاعلانات حاجات كتيره .

هتكلم عن بعض التجارب الى وجدتها :
عن نفسى الاشراف دوه مش حاجه بالنسبه لان تكون من اعضاء الاداره . لان بالطبع رصيدك بيزيد مالا و تحكمك فى المنتدى فلوحه التحكم بتاعه admin بتبقى فظيعه فيها ما فيها . وكذلك الحال المال طبعا هيروح لرصيد admin او لرصيد مشترك فى حاله group .

طيب بالنسبه للتجربه الى مريت بيها كان مجموعه الاشراف بيتم الدخول فيها تحت عدد معين من النقط او من المواضيع وخاصه لو كان المنتدى لسه فى الاول .
ولما بدءت اتعرف على ناس عملين منتديات واقابلهم واكلمهم عرفت بعد كده نمطيه المنتدياتعارف كتبته ؟؟؟؟ عارف كتبته ؟؟؟؟ مش كلاها على العموم ولكن الاغلب .
فمثلا لقيت فى بعض المنتديات مدين الاشراف لخمسه , سته فى المنتدى وهم دم المصيطرين وان مش بيدخلوا حد تانى هم دم بسعارف كتبته ؟؟؟؟ عارف كتبته ؟؟؟؟ عارف كتبته ؟؟؟؟ لدرجه انى لقيت معظمهم بينقلوا المواضيع وولما قلت للمشرف انت ناقل الموضوع الفلانى ادانى مخلفه تخيلوا عارف كتبته ؟؟؟؟ عارف كتبته ؟؟؟؟ برغم اننى بحبه خالص وبحترمه وللعلم انا انمنعت من الكتابه فى المنتدى ده ليوم حوالى علشان كتبت موضوع اسمه اتقوا الله فى قسم البرامجعارف كتبته ؟؟؟؟ عارف كتبته ؟؟؟؟ .

ومثلا لقين فى احد المنتديات الاسلاميه اعلانات فوق وجدنها اعلانات جنسيه وكلها مش محترمه وعرفت ان الاداره بتقبل الاعلان على كده او مش تقبله ولكن مش تغير فيه .

ومثلا لقيت احد المنتديات الخاصه باختراق المواقع اليهوديه اننى كل لما اضغط على لينك او اروح لقسم لازم يظهرلى اعلان وكان ما شاء الله اعلانات قمه فى الروعه عارف كتبته ؟؟؟؟ عارف كتبته ؟؟؟؟ طيب ازاى ده حصل احتا فى منتدى لضرب المواقع اليهوديه .فدى ممكن تكون حجتين اما ان اصحاب الموقع اصلا كلهم يهود وبيضحكوا علينا (الحمد لله انا مش سجلت انا دخلت بسعارف كتبته ؟؟؟؟ عارف كتبته ؟؟؟؟ ) واما الموقع ده مجانى .

اه بالنسبه للمواقع المجانيه ياسلام بتجبرك على كل شئ وكأنك ولا مدير ولا حاجه . الاعلانات بنتحط غصب عنك وتكون اعلانات كلها جنس و قمار وغيرها . واحيانا بعض شركات الاستضافه بتتعاقد مع شرمكات تانيه لوضع الاعلانات زى اعلانات جوجل .

تخيلوا اننى لما عملت منتدى وكنبت اسمه فى الجوجل مش ظهر وظهرلى منتديات تانيه وبعد كده عرفت انى مش وافقت على وضع اعلانات الجوجلعارف كتبته ؟؟؟؟ عارف كتبته ؟؟؟؟ .

طيب ممكن واحد يقولى انت بتقول الكلام ده كله ليه ؟؟ اقولك مش عارف اعتبرها فضفضه او سمر بنحكى مع بعض او اننى عاوز اوصلك ان اغلب الامور لا تكون كما تبدوا عليها .

والحمد لله الذى وفقنى لهذا

المواضيع المشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
رقم اذا كتبته في حاسبوبك سوف تتفاجئ فعلا شيئ يثير التساؤل الفاني 2 المنتدى العام 10 20-07-2015 02:55 PM
نثر - كنتُ قد كتبته منذ 7 سنين وأنشره لأول مرة zakaria2006ez منتدى الشعر العربي والخواطر والنثر 3 01-07-2015 02:55 PM
اكتب اجمل بيت كتبته حلم مدرس منتدى الشعر العربي والخواطر والنثر 4 22-04-2010 02:15 AM
ما هو البرنامج المستخدم لصناعه ملفات avi وياريت الشرح انا عارف انه طلب تقيل بس انا عارف انكم قده Sir:KlAY المنتدى العام لتصميم الأسطوانة 5 26-02-2009 07:00 PM
مش عارف في اية elkhshap صيانة الكمبيوتر وحلول الحاسب الألي - هاردوير 3 19-07-2008 05:24 PM
17-11-2007, 09:06 PM
Dr Dana غير متصل
عضوية الشرف
إعجاب: 79
تلقى 372 إعجاب على 162 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
شكرا على الموضوع

مش عارف كتبته ليه ؟؟؟؟

English