أستغفر الله العظيم ... سبحان الله وبحمده



العودة   منتديات داماس > المنتديات العامة > صور - طرائف - الغاز - مسابقات - تسالي - مرح - نكت - فوازير


مواضيع مميزة  


آخر عشرة مواضيع المواضيع النشطة


27-10-2007, 07:49 AM
remoty_2222 غير متصل
عضو ماسـي
رقم العضوية: 94371
تاريخ التسجيل: Aug 2007
الإقامة: Abu Dhabi
المشاركات: 1,016
إعجاب: 1
تلقى 92 إعجاب على 28 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
    #16  
07:49 AM

والله انتي القمر يا شهد وسعداء بوجودك في المنتدى وبلأخص في هذا القسم
ومرسي على رايك الصريح يا علاء





27-10-2007, 08:14 AM
remoty_2222 غير متصل
عضو ماسـي
رقم العضوية: 94371
تاريخ التسجيل: Aug 2007
الإقامة: Abu Dhabi
المشاركات: 1,016
إعجاب: 1
تلقى 92 إعجاب على 28 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
    #18  
هههههههههههههههههههههه
ساعتها مش حكون فضيالك لا انت ولا غيرك حيكون بأه عندي مصالح اهم من كده
هههههههههههههههههههههههه متخفوش حشيلكم على راسي من فوق

27-10-2007, 09:01 AM
علاء حربى غير متصل
عضو ذهبي
رقم العضوية: 45616
تاريخ التسجيل: Jun 2006
المشاركات: 792
إعجاب: 47
تلقى 375 إعجاب على 83 مشاركة
تلقى دعوات الى: 1 موضوع
    #19  
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة remoty_2222 
هههههههههههههههههههههه
ساعتها مش حكون فضيالك لا انت ولا غيرك حيكون بأه عندي مصالح اهم من كده
هههههههههههههههههههههههه متخفوش حشيلكم على راسي من فوق
مصالح أهم يبقى ناويه تبيعى البلد

أنا عارفك تعمليها ونلف أحنا نشحت

فى البلاد المجاوره

البلاد المجاوره كمان مش هتنفع لأن أصحابك طبعا

هتفرقو البلاد على نفسكم

27-10-2007, 10:14 AM
yusuf غير متصل
الوسـام الذهبي
رقم العضوية: 64374
تاريخ التسجيل: Feb 2007
المشاركات: 1,856
إعجاب: 51
تلقى 271 إعجاب على 124 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
    #20  
هههههههههههههههه بس هيكون عالم حلو مع البنات الحلوين ههههههههههههههههههههههههههههههههههه


27-10-2007, 07:13 PM
انت الغالى غير متصل
عضو فعال
رقم العضوية: 100637
تاريخ التسجيل: Sep 2007
المشاركات: 92
إعجاب: 23
تلقى 2 إعجاب على 2 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
    #22  
العالم هيدمر من البنات ههههههههههههههه


27-10-2007, 07:20 PM
I-HSSAN غير متصل
عضوية الشرف
رقم العضوية: 20038
تاريخ التسجيل: May 2005
المشاركات: 5,622
إعجاب: 974
تلقى 1,340 إعجاب على 94 مشاركة
تلقى دعوات الى: 20 موضوع
    #23  
الله يستر على المنتدى
راح تتغير الإدارة هههههه
ولون المنتدى راح يصير بنك
وزهور وورود ودببه واطفال

ههههههههههههههههه
قال يحكمو قال

تسلمي اختي الكريمة


اللهم أني أسألك بإسمك العظيم الأعظم الكريم الأكرم الذي إذا دعيت به أجبت
أن ترحم والدي ووالدتي واخواتي وجميع موتى المسلمين
اللهم اسكنهم الفردوس الأعلى اللهم جازهم بالحسنات إحسانا والسيئات عفواً وغفرانا
اللهم نقهم من الذنوب والخطايا كما ينقى الثوب الأبيض من الدنس
اللهم اوسع لهم قبورهم وانرها لهم
اللهم اجمعهم مع الانبياء والصدقين والشهداءم في الفردوس الأعلى من الجنان
اللهم صلٍ وسلم وبارك على نبينا محمد وعلى آله وصحبه وسلم

27-10-2007, 11:26 PM
رؤف غير متصل
عضو ذهبي
رقم العضوية: 78151
تاريخ التسجيل: Apr 2007
المشاركات: 822
إعجاب: 60
تلقى 109 إعجاب على 38 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
    #24  
ريموتى

أيه الموضوع بالظبط

إحنا هنقطع على بعض ولا أيه

الموضوع وخداه منى قولى الحقيقه

شوفى بنفسك

ده الرابط
شكل العالم بعد سيطرة بنات المنتدى عليه !

بسام حقق

طبعا عارف أنى محامى

والحبس وجوبى فى المسائل اللى زى دى

يلا عوضينى وأنا هرحمك

سليم كلفتك بإجراء التحقيق لأن بسام فى أجازة

أشوف بأه هيحصل أيه


28-10-2007, 03:09 PM
remoty_2222 غير متصل
عضو ماسـي
رقم العضوية: 94371
تاريخ التسجيل: Aug 2007
الإقامة: Abu Dhabi
المشاركات: 1,016
إعجاب: 1
تلقى 92 إعجاب على 28 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
    #25  
والله انا اسفة يا رؤف معلش الغلط ده جي ازاي مش عارفة ازاي منتبهتش
المشكلة الاكبر اني ردا كمان على موضوعك
ومأخدش بالي بردو اما نزلت الموضوع
يالا معلش بأه بس اعملك ايه بردو انت مش مخلي موضوع الي ومنزلوا اشعرفنا احنا بأه دي حاه غريبة اوي

28-10-2007, 03:10 PM
remoty_2222 غير متصل
عضو ماسـي
رقم العضوية: 94371
تاريخ التسجيل: Aug 2007
الإقامة: Abu Dhabi
المشاركات: 1,016
إعجاب: 1
تلقى 92 إعجاب على 28 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
    #26  
والله انا اسفة يا رؤف معلش الغلط ده جي ازاي مش عارفة ازاي منتبهتش
المشكلة الاكبر اني ردا كمان على موضوعك
ومأخدش بالي بردو اما نزلت الموضوع
يالا معلش بأه بس اعملك ايه بردو انت مش مخلي موضوع الي ومنزلوا اشعرفنا احنا بأه... دي حاجة غريبة اوي

01-11-2007, 12:34 PM
Blackstar_tech غير متصل
الوسـام الماسـي
رقم العضوية: 98185
تاريخ التسجيل: Aug 2007
الإقامة: Egypt
المشاركات: 3,116
إعجاب: 805
تلقى 1,047 إعجاب على 266 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
    #27  
مساء الخير يا ريموو الصراحة المرأة لا تصلح لتكون رئيسة
لأي حال من الاحوال .. وعلي رأي المثل في الشدائد تعرف الرجال.
و ليست النساء .. و هذة و جهة نظر شخصية .. تحياتي


لا تقلد مواضيع غيرك و اجتهد من ذاتك

 


اتخيلوا لو حكمنا احنا البنات العالم.... شو حيصير؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

English

Powered by vBulletin® Version
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
The owner and operator of the site is not responsible for the availability of, or any content provided.
Topics that are written in the site reflect the opinion of the author.
جميع ما يُطرح من مواضيع ومشاركات تعبر عن رأي كاتبها ولا تعبر عن رأي مالك الموقع أو الإدارة بأي حال من الأحوال.