أستغفر الله العظيم ... سبحان الله وبحمده



العودة   منتديات داماس > المنتديات العامة > صور - طرائف - الغاز - مسابقات - تسالي - مرح - نكت - فوازير


مواضيع مميزة  


آخر عشرة مواضيع المواضيع النشطة


11-10-2007, 02:05 AM
فتاة الاسلام غير متصل
عضو ماسـي
رقم العضوية: 77187
تاريخ التسجيل: Apr 2007
المشاركات: 1,460
إعجاب: 45
تلقى 83 إعجاب على 23 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
    #16  
02:05 AM

انتي في انهون بلد اللي بتقول
زكي زكي ابو المفهوميه دا اسم اوريجينال
اكيد هما بيقولوا كده عليك عشان انت معاك الاعداديه
بيتهيالي ان ده اسم مركب مش كده ؟؟؟
ههههههههههههههههههههههه





لا تنسونا من صالح دعائكم
الامتحانااااااااااات

11-10-2007, 09:41 PM
farmsat غير متصل
عضو محترف
رقم العضوية: 92959
تاريخ التسجيل: Aug 2007
المشاركات: 590
إعجاب: 8
تلقى 81 إعجاب على 34 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
    #18  
بلدنا هى .............. جنب سوق الخميس عند ناس اصحابنا كده .
و للعلم انا معايا الإبتدائيه مش الإعداديه يا بروفيسور فتاة الاسلام و الشهيرة بعبقرينو المنتدى


11-10-2007, 11:20 PM
Blackstar_tech غير متصل
الوسـام الماسـي
رقم العضوية: 98185
تاريخ التسجيل: Aug 2007
الإقامة: Egypt
المشاركات: 3,116
إعجاب: 805
تلقى 1,047 إعجاب على 266 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
    #19  
الله انتو مالكو يا اخوانا ماسكين الراجل كدة لية
اية يا ريموتي و فتاة الاسلام احنا رجالة و لازم
ننصر الرجالة مش كفاية يا ريموو انك شغالة ضد
الرجالة و عمالة تخوفيهم بما يفعلة الستات بالرجالة
طيب انا ركبي حديد و الاهلي حديد
موعدنا مع مواضيع ستهز عرش النساء ههههههههههههههههههههه


لا تقلد مواضيع غيرك و اجتهد من ذاتك

12-10-2007, 01:43 AM
farmsat غير متصل
عضو محترف
رقم العضوية: 92959
تاريخ التسجيل: Aug 2007
المشاركات: 590
إعجاب: 8
تلقى 81 إعجاب على 34 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
    #20  
الى الأمام يا أخى العزيز Blackstar_tech علشان نعرفهم ان احنا صابريين عليهم للنهايه .

12-10-2007, 03:01 AM
فتاة الاسلام غير متصل
عضو ماسـي
رقم العضوية: 77187
تاريخ التسجيل: Apr 2007
المشاركات: 1,460
إعجاب: 45
تلقى 83 إعجاب على 23 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
    #21  
طب مش تقول انك بالابتدائيه يعني بتعرف تبصم مش كده !!!
يا ساكن جنب سوق الخميس انت
اسكت
مش الناس اللي هناك اتطوروا من زكي زكي ابو المفهوميه
الي تامر و هيثم و هشام وانت لسه مكانك !!!!
شكلك كده بترجع للخلف
ااااااااااااااااااه هو انت اللي بيقولولك:
تيت تيت تيت
انتبه من فضلك زكي ابو المفهوميه يرجع الي الخلف
انتبه من فضلك زكي ابو المفهوميه يرجع الي الخلف
ههههههههههههههههههههههههه

12-10-2007, 03:12 AM
farmsat غير متصل
عضو محترف
رقم العضوية: 92959
تاريخ التسجيل: Aug 2007
المشاركات: 590
إعجاب: 8
تلقى 81 إعجاب على 34 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
    #22  
لا و انت الصادقه دول بيقولوا إوعا وشك زكى أبو المفهوميه وصل . يعنى خافى على وشك بقه وعلى رأى المثل ( الضرب فى الوش مافيهوش معلش )

12-10-2007, 03:32 AM
فتاة الاسلام غير متصل
عضو ماسـي
رقم العضوية: 77187
تاريخ التسجيل: Apr 2007
المشاركات: 1,460
إعجاب: 45
تلقى 83 إعجاب على 23 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
    #23  
تطلع انت مين وايه يااااااااااااا اسمك ايه؟؟!!
ااااااااه زكي
عشان اوعي وشي ياااااااااا زكي
و بعدين هدي اعصابك
و المثل بيقول:

(خليك فريش عشان وشك مايكرمش)

12-10-2007, 03:39 AM
farmsat غير متصل
عضو محترف
رقم العضوية: 92959
تاريخ التسجيل: Aug 2007
المشاركات: 590
إعجاب: 8
تلقى 81 إعجاب على 34 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
    #24  
أطلع مين ؟ أنا فارم سات و الأجر على الله . و على رأى المثل برده ( لو وشك كرمش إكويه من غير ما تبربش ) . ياترى تعرفى ؟؟؟؟؟

12-10-2007, 03:44 AM
فتاة الاسلام غير متصل
عضو ماسـي
رقم العضوية: 77187
تاريخ التسجيل: Apr 2007
المشاركات: 1,460
إعجاب: 45
تلقى 83 إعجاب على 23 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
    #25  
لأ انت اللي تكوي وشك عشان كرمش
بس وانت بتكويه اوعي تبربش
علي راي المثل:
اللي بيته من ازاز مايغيرش هدومه في الصالون
فاهم يااااااااااااااااااااا زكي اقصد يا FARMSAT

12-10-2007, 03:48 AM
farmsat غير متصل
عضو محترف
رقم العضوية: 92959
تاريخ التسجيل: Aug 2007
المشاركات: 590
إعجاب: 8
تلقى 81 إعجاب على 34 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
    #26  
وقالوا زمان اللى بيته من إزاز و يغير فى الصالون يستاهل الجرسه
او
اللى بيته من إزاز و يغير فى الصالون يبقى ما عندوش دم .

12-10-2007, 04:22 AM
فتاة الاسلام غير متصل
عضو ماسـي
رقم العضوية: 77187
تاريخ التسجيل: Apr 2007
المشاركات: 1,460
إعجاب: 45
تلقى 83 إعجاب على 23 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
    #27  
مش كده ولا ايه؟؟؟
انا معاك في المثل ده
بس يمكن تغير رايك بعد فتره
و علي راي المثل:
بكره ترجع ريما من عند خالتها في مارينا
هههههههههههه

12-10-2007, 04:48 AM
farmsat غير متصل
عضو محترف
رقم العضوية: 92959
تاريخ التسجيل: Aug 2007
المشاركات: 590
إعجاب: 8
تلقى 81 إعجاب على 34 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
    #28  
و لما ريما ترجع تبقى الدنيا هتولع

12-10-2007, 05:10 AM
فتاة الاسلام غير متصل
عضو ماسـي
رقم العضوية: 77187
تاريخ التسجيل: Apr 2007
المشاركات: 1,460
إعجاب: 45
تلقى 83 إعجاب على 23 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
    #29  
ههههههههههههههه
صح عندك حق ماهي طالعه لامها
علي راي المثل:
اقلب القدره علي فومها يدلق الفول منها
ولا انت ايه رايك؟؟؟

12-10-2007, 05:21 AM
farmsat غير متصل
عضو محترف
رقم العضوية: 92959
تاريخ التسجيل: Aug 2007
المشاركات: 590
إعجاب: 8
تلقى 81 إعجاب على 34 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
    #30  
صح طبعاً . وعلى رأى المثل برده

و لما الفول يدلق يبقى الجعان يتفلق

 


يقول اللغز؟؟؟ للاذكياء فقط !!!!

English

Powered by vBulletin® Version
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
The owner and operator of the site is not responsible for the availability of, or any content provided.
Topics that are written in the site reflect the opinion of the author.
جميع ما يُطرح من مواضيع ومشاركات تعبر عن رأي كاتبها ولا تعبر عن رأي مالك الموقع أو الإدارة بأي حال من الأحوال.