أستغفر الله العظيم ... سبحان الله وبحمده



العودة   منتديات داماس > المنتديات العامة > صور - طرائف - الغاز - مسابقات - تسالي - مرح - نكت - فوازير


مواضيع مميزة  


آخر عشرة مواضيع المواضيع النشطة


05-10-2007, 04:12 AM
farmsat غير متصل
عضو محترف
رقم العضوية: 92959
تاريخ التسجيل: Aug 2007
المشاركات: 590
إعجاب: 8
تلقى 81 إعجاب على 34 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
    #1  

لغز كرة البنج بونج


تيجوا نضحك شوية
بس بشرط !!!
مفيش حد يضرب !!
اصل الحكاية ان دى نكتة سمعتها زماااااااااااااااان وافتكرتها حالا وقلت اقولها لكم
كان فيه راجل متزوج عنده ولد لسه يدوبك دخل الدراسة اولى ابتدائى ، طبعا ابوه كان فرحان بيه جدا ، ولده الوحيد ، فضل يذاكر معاه طول السنة ولنا امتحن الولد ابوه قال له اجيب لك هدية ايه ؟
قال الولد كرة بنج بونج
جاب له ابوه الكرة
وفى سنة تانية قال ابوه اكيد السنة دى اصعب وفضل معاه يشجعه وبعد ما نجح قال له اجيب لك ايه قال له كرة بنج بونج
وفى السنة الثالثة والرابعة والخامسة والسادسة نفس الشىء : كرة بنج بونج
" خللى بالكم انا باختصر علشان ماتزهقوش "
فى المرحلة الاعدادية الزوج قال لزوجته اخرجى انتى مع الولد شوفيه عايز هدية ايه ، شكله مكسوف منى كل سنة كرة بنج بونج ؟
خرجت الام مع الطفل طول سنين اعدادى وفى كل سنة كرة البنج بونج
فى ثانوى ابوه قاله ماشاء الله بقيت كبير وعايزين مجموع كبير تدخل بيه طب او هندسة واى هدية هاتحتاجها هاجيبهالك .
فى اولى ثانوى نفس الوضع كرة البنج بونج
وفى ثانية وثالثة نفس الكورة .
نجح الولد ودخل هندسة وفى كل سنة كرة البنج بونج
فى السنة النهائية الولد راح شاف النتيجة لقى نفسه نجح بجيد جدا
اتصل بابوه وقال له نجحت يا بابا ، قال له عايز ايه بقى اجيبه لك ؟
قال له كرة بنج بونج
الولد رايح البيت صدمته عربية ، واتنقل المستشفى ، راح ابوه يطمئن عليه ، الكتور قال له حالته خطرة ماينفعش تدخل له ، الب اترجاه وقال له اشوفه بس دقيقة ، اكلمه كلمة واحدة .
الدكتور وافق
الاب دخل لابنه ، قال له يا ابنى بس عايز اعرف منك سر كرة البنج بونج
الولد قال " يابابا كرة البنج بونج دى .." وسكت الولد وشهق ومات .



ها
ايه رأيكم ؟
قلت لكم مفيش ضرب





المواضيع المشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
حل عدم ارتفاع البنج بالمكروتيك mmhs_m سيرفرات المايكروتك, صفحات هوت سبوت 14 19-09-2015 10:15 PM
البني ادمين هما اللي بيعملوا الحروف ؟؟ولا الحروف هيا اللي بتعمل البني ادميــن ؟؟ MR ROPY أرشيف المواضيع المخالفة والمحذوفات 2 07-06-2010 10:01 PM
ماهو البند البديل عن هذا البند فى حالة عقد الايجار القانون الجديد المذيل بالصيغه التنفيذيه احمد حسين عباس عليوه مُسْتَشارُكَ القّانُونيْ 2 04-04-2010 10:33 PM
طلب لعبة جيمس بوند romu_julit العاب كمبيوتر PC Games 0 23-07-2008 12:20 AM
05-10-2007, 04:29 AM
فتاة الاسلام غير متصل
عضو ماسـي
رقم العضوية: 77187
تاريخ التسجيل: Apr 2007
المشاركات: 1,460
إعجاب: 45
تلقى 83 إعجاب على 23 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
    #2  
يالهوووووووووووووووووي
يالهووووووووووووووووووووي
يالهووووووووووووووووووووووووي

انت شكلك حاطط الموضوع ده عشان تفرسني ..صح؟؟!!
ههههههههههههههههههه
ا


لا تنسونا من صالح دعائكم
الامتحانااااااااااات

05-10-2007, 04:40 AM
farmsat غير متصل
عضو محترف
رقم العضوية: 92959
تاريخ التسجيل: Aug 2007
المشاركات: 590
إعجاب: 8
تلقى 81 إعجاب على 34 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
    #3  
أكيد طبعاُ هو انا عندى حد اعز منك يا فتفوته

05-10-2007, 04:43 AM
فتاة الاسلام غير متصل
عضو ماسـي
رقم العضوية: 77187
تاريخ التسجيل: Apr 2007
المشاركات: 1,460
إعجاب: 45
تلقى 83 إعجاب على 23 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
    #4  
لأ ماعندكش اعز مني طبعا
عشان تفرسه و تموته من الغيظ يا اسد
ههههههههههههههههههههههههههههههههههه

05-10-2007, 04:48 AM
farmsat غير متصل
عضو محترف
رقم العضوية: 92959
تاريخ التسجيل: Aug 2007
المشاركات: 590
إعجاب: 8
تلقى 81 إعجاب على 34 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
    #5  
سلامتك من الموت و من الغيظ . خلاص ما تزعليش و علشان اصلحك انا هجبلك هديه . حزرى فزرى هى ايه ؟؟؟؟

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:




كرة بنج بونج

05-10-2007, 04:51 AM
فتاة الاسلام غير متصل
عضو ماسـي
رقم العضوية: 77187
تاريخ التسجيل: Apr 2007
المشاركات: 1,460
إعجاب: 45
تلقى 83 إعجاب على 23 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
    #6  
ربنا يخليك ليا
اكيد عرفت ان عيد ميلاد في شهر 10
ربنا مايحرمنيش منك ولا من هدياك اللي بتفرسني
مقبوله منك ياباشا
ههههههههههههههههههههههههههه

05-10-2007, 04:53 AM
farmsat غير متصل
عضو محترف
رقم العضوية: 92959
تاريخ التسجيل: Aug 2007
المشاركات: 590
إعجاب: 8
تلقى 81 إعجاب على 34 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
    #7  
كل سنه و انت طيبه و عقبال 100 كره .............. أقصد 100 سنه

05-10-2007, 04:57 AM
فتاة الاسلام غير متصل
عضو ماسـي
رقم العضوية: 77187
تاريخ التسجيل: Apr 2007
المشاركات: 1,460
إعجاب: 45
تلقى 83 إعجاب على 23 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
    #8  
وانت طيب ياباشا
ابقي لم الكور كلها وهاتها في 100 سنه دول
هههههههههههههههههههههههههههههههه

05-10-2007, 05:01 AM
farmsat غير متصل
عضو محترف
رقم العضوية: 92959
تاريخ التسجيل: Aug 2007
المشاركات: 590
إعجاب: 8
تلقى 81 إعجاب على 34 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
    #9  
انا موافق يا ستى وعلى فكره كل ما تلمى 100 كره تحصلى على كرتين هديه

05-10-2007, 05:07 AM
فتاة الاسلام غير متصل
عضو ماسـي
رقم العضوية: 77187
تاريخ التسجيل: Apr 2007
المشاركات: 1,460
إعجاب: 45
تلقى 83 إعجاب على 23 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
    #10  
دا كده نصب ياباشا ...
يعني انا لما اتم 100 اخد كورتين زياده ؟؟؟!!!
اعيش كل ده (دا اذا عشت نصهم) و اخد كورتين
لا يا باشا يفتح الله

05-10-2007, 05:36 AM
farmsat غير متصل
عضو محترف
رقم العضوية: 92959
تاريخ التسجيل: Aug 2007
المشاركات: 590
إعجاب: 8
تلقى 81 إعجاب على 34 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
    #11  
خلاص خلاص خلاص نخليهم 4 كرات يا ستى

07-10-2007, 12:39 AM
farmsat غير متصل
عضو محترف
رقم العضوية: 92959
تاريخ التسجيل: Aug 2007
المشاركات: 590
إعجاب: 8
تلقى 81 إعجاب على 34 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
    #13  
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

يبقى كده عندنا اتنين ها يتشلوا , فتاة الإسلام و remoty_2222

احنا كده هانفتح مستشفى

الف سلامه عليكوا

07-10-2007, 01:30 AM
فتاة الاسلام غير متصل
عضو ماسـي
رقم العضوية: 77187
تاريخ التسجيل: Apr 2007
المشاركات: 1,460
إعجاب: 45
تلقى 83 إعجاب على 23 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
    #14  
يلا من هنا بدل والله
انت ماتعرفش انا وريموتي لما بنتلم علي بعض بنعمل ايه ؟؟!!!!
علي راي المثل :
اسال مجرب

07-10-2007, 04:04 AM
farmsat غير متصل
عضو محترف
رقم العضوية: 92959
تاريخ التسجيل: Aug 2007
المشاركات: 590
إعجاب: 8
تلقى 81 إعجاب على 34 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
    #15  
و مين اللى جرب يا ترى . اهو انتوا كده يا بنات بتزعلوا من الحقيقه .

 


لغز كرة البنج بونج

English

Powered by vBulletin® Version
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
The owner and operator of the site is not responsible for the availability of, or any content provided.
Topics that are written in the site reflect the opinion of the author.
جميع ما يُطرح من مواضيع ومشاركات تعبر عن رأي كاتبها ولا تعبر عن رأي مالك الموقع أو الإدارة بأي حال من الأحوال.