أستغفر الله العظيم ... سبحان الله وبحمده



العودة   منتديات داماس > المنتديات العامة > صور - طرائف - الغاز - مسابقات - تسالي - مرح - نكت - فوازير


مواضيع مميزة  


آخر عشرة مواضيع المواضيع النشطة


20-09-2007, 03:32 AM
فتاة الاسلام غير متصل
عضو ماسـي
رقم العضوية: 77187
تاريخ التسجيل: Apr 2007
المشاركات: 1,460
إعجاب: 45
تلقى 83 إعجاب على 23 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
    #1  

شوف الستات لما بتحقد بتعمل ايييييييييييييييييه؟؟؟!!!!!!


شوف حقد الستات
واحد كان سايق عالطريق بسرعه ومعه زوجته الحردانة منو فجأه شاف

> > بالمرايه شرطي عمال يشاورله

> >>وقف السيارة, جا الشرطي وقاله انت سايق فوق 180 كم والطريق سرعته 80

> >>عشان كده هاديك مخالفة

> >>الرجل: معليشي انا كنت فوق الـ 80 بشويه

> >> > >>>الزوجه :حبيبي انت كنت ماشي عالاقل 180

> >> > >>>الزوج : نظرة حقد وغل لزوجته

> >> > >>>الشرطي : وكمان مخالفه عشان النور الخلفي مكسور

> >> >

> >> >>>الرجل : مكسور ؟؟؟؟... انا ما اعرفش انه مكسور

> >> > >>>الزوجه : ليه مش انتا قلتلي انو النور انكسر من كم اسبوع؟

> >> > >>>الزوج : نظرة حقد وغل للزوجه


> > >>>الشرطي : ومخالفه كمان لانك مش رابط حزام الامان

> >> > >>>الرجل : انا فاكك الحزام دلوقتي لما وقفت

> >> > >>>الزوجه : لا لا لا , حبيبي انت عمرك ما ربطت الحزام

> >> > >>>الزوج و هو مفروس صرخ: انتي ما تعرفيش تسكتي ابدا؟؟؟؟؟؟؟؟

> >> > >>>الشرطي بيسأل الزوجه: هو دايما بيصرخ عليكي كده ؟؟؟؟؟؟

> >> > >>>الزوجه : لالالا حرام مش دايما بس لما بيكون سكران

> >> > >>>الشرطي : سكران؟؟؟

> >> > >>>الرجل : لالالالالا, ما تصدقهاش

> >> > >>>الزوجه: ما تردش عليه, هو لقا قزازة ويسكي بالسياره يوم ما سرقها

> >> > >>>الشرطي : يعني السياره مسروقه؟؟؟؟؟؟؟؟

> >> > >>>الرجل : ما تردش عليها يا سيدي.... وانتي اسكتي وماا تخلينيش اطلقك

> >> > >>>الشرطي : هو كده على طول بيهددك بالطلاق؟؟؟؟؟؟؟

> >> >

> >>>الزوجه : مش لما يكون متجوزني الاول؟

الستات بتحقد بتعمل ايييييييييييييييييه؟؟؟!!!!!! الستات بتحقد بتعمل ايييييييييييييييييه؟؟؟!!!!!! الستات بتحقد بتعمل ايييييييييييييييييه؟؟؟!!!!!! الستات بتحقد بتعمل ايييييييييييييييييه؟؟؟!!!!!! الستات بتحقد بتعمل ايييييييييييييييييه؟؟؟!!!!!! الستات بتحقد بتعمل ايييييييييييييييييه؟؟؟!!!!!! الستات بتحقد بتعمل ايييييييييييييييييه؟؟؟!!!!!!


منقووووووووووووووول





لا تنسونا من صالح دعائكم
الامتحانااااااااااات

المواضيع المشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
تألم ..حتي تتعلم شروق الامل المنتدى العام 10 17-09-2013 05:57 PM
حب الشباب (اسبابه - بعض الطرق المساعدة للتخلص من حب الشباب) وردة البستان الطب البشري - العلاج بالأدوية و الأعشاب الطبية 0 10-03-2013 09:32 AM
علاج حب الشباب..اسباب حب الشباب وردة البستان الطب البشري - العلاج بالأدوية و الأعشاب الطبية 0 10-03-2013 09:15 AM
هل تريد ان تتعلم خمس لغات mostafa_my برامج 17 30-12-2004 02:15 AM
ما رأيك أن تتعلم السحر Gypsy المنتدى العام 3 15-03-2004 07:32 AM
20-09-2007, 03:56 AM
SLIM SHADY غير متصل
عضوية الشرف
رقم العضوية: 2794
تاريخ التسجيل: Dec 2003
الإقامة: Damascus
المشاركات: 7,162
إعجاب: 609
تلقى 186 إعجاب على 90 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
    #2  
ههههههههههههههه
لك شو هاد الله يجيرنا منكم يا رب
ما بيجينى من وراكم غير وجع الراس
الله يلطف فينى يا رب و يعيننى عليكم
مشكورة فتاة على الموضوع التحفة




تحياتي


20-09-2007, 04:10 AM
فتاة الاسلام غير متصل
عضو ماسـي
رقم العضوية: 77187
تاريخ التسجيل: Apr 2007
المشاركات: 1,460
إعجاب: 45
تلقى 83 إعجاب على 23 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
    #3  
دا عشان نبهتك ؟؟!!!!!!!!!
يا خساره يا ريتني كنت سيبتك علي عماك احسن!!!!!
وبعدين انت اللي واجع راسنا مش احنا !!!
احنا غلااااابه
قطط بريئئئئئئئئئئئئئئئئئئه
بس خلي بالك علي نفسك من القطط
لانها مش علي طول بريئه !!!!!

شكرا علي مرورك يا سليم
اسعدني مرورك والله ونورت الصفحه كلها

20-09-2007, 04:47 AM
farmsat غير متصل
عضو محترف
رقم العضوية: 92959
تاريخ التسجيل: Aug 2007
المشاركات: 590
إعجاب: 8
تلقى 81 إعجاب على 34 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
    #4  
خطيره يا فتاة الإسلام حلوه فعلاً و على رأى SLIM SHADY ده الى بيجلنا منكم ربنا يستر . بس بجد حلوه و ملعوبه


20-09-2007, 04:57 AM
سرابWالليل غير متصل
عضو فعال
رقم العضوية: 98792
تاريخ التسجيل: Sep 2007
الإقامة: الرياض
المشاركات: 137
إعجاب: 0
تلقى 17 إعجاب على 8 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
    #5  
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههه

الله يخليهم لبعض


20-09-2007, 05:04 AM
فتاة الاسلام غير متصل
عضو ماسـي
رقم العضوية: 77187
تاريخ التسجيل: Apr 2007
المشاركات: 1,460
إعجاب: 45
تلقى 83 إعجاب على 23 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
    #6  
الله يخليكم ليا يارب
اسعدني مروركم و الله
يا سراب الليل و يا farmsat

20-09-2007, 05:04 AM
مصطفى مختار غير متصل
عضو محترف
رقم العضوية: 60783
تاريخ التسجيل: Dec 2006
المشاركات: 588
إعجاب: 952
تلقى 5 إعجاب على 3 مشاركة
تلقى دعوات الى: 7 موضوع
    #7  
الله يعنا عليهم


21-09-2007, 03:07 AM
فتاة الاسلام غير متصل
عضو ماسـي
رقم العضوية: 77187
تاريخ التسجيل: Apr 2007
المشاركات: 1,460
إعجاب: 45
تلقى 83 إعجاب على 23 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
    #8  
الله يعينا احنا عليكم
الغلط من عندكم مش من عندنا يا مصطفي
مش هو اللي مزعلها يستحمل بقي؟؟؟!!!!!!
و شكرا علي مرورك الحلو
اسعدني مرورك والله

21-09-2007, 04:48 AM
farmsat غير متصل
عضو محترف
رقم العضوية: 92959
تاريخ التسجيل: Aug 2007
المشاركات: 590
إعجاب: 8
تلقى 81 إعجاب على 34 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
    #9  
ممكن أسأل سؤال ؟ شكراُ . ليه كل البنات و الستات فاكرين انهم الملائكة و انهم لا يخطئون و الرجال هم الشياطين و الغلط دائماً منهم . ليشششششششششششششش كده ليششششششششششششششششششششش

21-09-2007, 04:12 PM
سرابWالليل غير متصل
عضو فعال
رقم العضوية: 98792
تاريخ التسجيل: Sep 2007
الإقامة: الرياض
المشاركات: 137
إعجاب: 0
تلقى 17 إعجاب على 8 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
    #10  
عن جد لييييييييييييييش هيك ليييييييييييييييش!!؟؟

22-09-2007, 03:34 AM
فتاة الاسلام غير متصل
عضو ماسـي
رقم العضوية: 77187
تاريخ التسجيل: Apr 2007
المشاركات: 1,460
إعجاب: 45
تلقى 83 إعجاب على 23 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
    #11  
احنا مش ملائكه ابدااااااااا احنا بشر
و لا انتوا شياطين انتوا اخبث من كده بكتيييييييييييير
بس عادي احنا بنعرف نتعامل مع امثالكم
وشكرا علي مروركم يا سراب الليل و يا farmsat

22-09-2007, 05:15 AM
farmsat غير متصل
عضو محترف
رقم العضوية: 92959
تاريخ التسجيل: Aug 2007
المشاركات: 590
إعجاب: 8
تلقى 81 إعجاب على 34 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
    #12  
لو كنتم بتعرفوا تتعملوا معنا مكنش ده يبقى الحال

22-09-2007, 05:19 AM
فتاة الاسلام غير متصل
عضو ماسـي
رقم العضوية: 77187
تاريخ التسجيل: Apr 2007
المشاركات: 1,460
إعجاب: 45
تلقى 83 إعجاب على 23 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
    #13  
طب ماتاخدش في نفسك مقلب!!!!
ماهو انا لغاية دلوقتي مش عارفه اطلع فصيلتك ايه من الخبثاء
بس هاشوف كده
امممممممممممممممممم
اكيد انت من عينة سليم مش كده ؟؟؟؟

22-09-2007, 01:13 PM
farmsat غير متصل
عضو محترف
رقم العضوية: 92959
تاريخ التسجيل: Aug 2007
المشاركات: 590
إعجاب: 8
تلقى 81 إعجاب على 34 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
    #14  
دا اللى انا كنت عامل حسابه هنبدأ التحليلات النفسيه اللى أكيد هتطلعنى معقد و مفترى و...................................الخ

لنا الله


يلا انا مستنى التحليل النفسى يا دكتوره




23-09-2007, 01:51 AM
فتاة الاسلام غير متصل
عضو ماسـي
رقم العضوية: 77187
تاريخ التسجيل: Apr 2007
المشاركات: 1,460
إعجاب: 45
تلقى 83 إعجاب على 23 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
    #15  
من الواضح انك مكلكع و مليان عقد
بص بص بالله عليك شوف شعرك عامل ازاي يدل علي الموضه المجنونه
ولا انفك ياالهي ربنا يستر علينا اد السمسمه
ولا صف سنانك لولوي
و اخر المتمه واقف معوووج
وحاططلي ايدك في وسطك وواقف تهز رجلك
و لابس شورت فظييييييييييع!!!
ولا لونه انيل من الشورت نفسه !!!
لألألألألألألألألألألألأ
ولا اقولك :
خلاااااااااااااااص بلاش فضايح باه
و علي راي المثل :
( اللي يستره ربه مانفضحهوش علي بوابة داماس )

 


شوف الستات لما بتحقد بتعمل ايييييييييييييييييه؟؟؟!!!!!!

English

Powered by vBulletin® Version
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
The owner and operator of the site is not responsible for the availability of, or any content provided.
Topics that are written in the site reflect the opinion of the author.
جميع ما يُطرح من مواضيع ومشاركات تعبر عن رأي كاتبها ولا تعبر عن رأي مالك الموقع أو الإدارة بأي حال من الأحوال.