أستغفر الله العظيم ... سبحان الله وبحمده



العودة   منتديات داماس > المنتديات العامة > صور - طرائف - الغاز - مسابقات - تسالي - مرح - نكت - فوازير


مواضيع مميزة  


آخر عشرة مواضيع المواضيع النشطة


04-10-2007, 01:07 PM
SLIM SHADY غير متصل
عضوية الشرف
رقم العضوية: 2794
تاريخ التسجيل: Dec 2003
الإقامة: Damascus
المشاركات: 7,162
إعجاب: 609
تلقى 186 إعجاب على 90 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
    #256  
01:07 PM

555555555555
لك شو
لك مين
لك لك لك لك
هع هع هع
انا رقم 55555555555

يلا فتاة
ارجعي اغسلي مرة تانية
و انا برأيي انو ما تطلعي من المغسل منشان ما تملي
يعني خلص اتركي الكلية و عليكي بالمغسل
برااااااااااااافو



تحياتي





04-10-2007, 09:18 PM
salma_سلمى غير متصل
عضو فعال
رقم العضوية: 87496
تاريخ التسجيل: Jul 2007
الإقامة: syria
المشاركات: 130
إعجاب: 0
تلقى 17 إعجاب على 5 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
    #258  
ههههههههههههههههههههههه كتير حلوة فتاة انت وموضوعك يالله

وهي الرقم 22222222222222222222 لعيونكن


يالله الفولفو الحمرا تاعيتي ناطرة لازملا غسيل






05-10-2007, 01:57 AM
فتاة الاسلام غير متصل
عضو ماسـي
رقم العضوية: 77187
تاريخ التسجيل: Apr 2007
المشاركات: 1,460
إعجاب: 45
تلقى 83 إعجاب على 23 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
    #259  
طالما انت شايف كده يا سليم
اكيد انت ادري بمستقبلي مش كده ولا ايه؟؟!!!
خلاص هاسيب الكليه و لما والدتي تسالني اقولها اصل سليم قالي ان هو ده مستقبلي
و ان انت ادتني كوريس متين في الغسيل و ده الافضل بالنسبه لي
بس والدتي هترميني من الشباك و تيجي تولع فيك
و دي حاجه بسيطه مش لازم تعطلنا عن مسيرتنا..ها ايه رايك ؟؟؟
ههههههههههههههههههه
انا رقم
3333333333333333333


انتي الاحلي يا سلمي والله


لا تنسونا من صالح دعائكم
الامتحانااااااااااات

05-10-2007, 02:04 AM
ابو سليمان غير متصل
الوسـام الماسـي
رقم العضوية: 63411
تاريخ التسجيل: Jan 2007
المشاركات: 2,907
إعجاب: 714
تلقى 503 إعجاب على 137 مشاركة
تلقى دعوات الى: 5 موضوع
    #260  
4

يلا يا فتاة اتبرعي بسطل ميا واغسلي العربية


من اجل تصفح اسرع
لانحتاج للتواقيع والصور


05-10-2007, 02:07 AM
فتاة الاسلام غير متصل
عضو ماسـي
رقم العضوية: 77187
تاريخ التسجيل: Apr 2007
المشاركات: 1,460
إعجاب: 45
تلقى 83 إعجاب على 23 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
    #261  
انا رقم
55555555555555555555
اغسل يا ابو سليمان العربيه بتاعتي و مافيش مانع لو يساعدك سليم وfarmsat
و خد الجردلين اللي انت جايبهم دول في ايدك بينفعوا جدا في الغسيل
ههههههههههههههههههههه

05-10-2007, 02:15 AM
ابو سليمان غير متصل
الوسـام الماسـي
رقم العضوية: 63411
تاريخ التسجيل: Jan 2007
المشاركات: 2,907
إعجاب: 714
تلقى 503 إعجاب على 137 مشاركة
تلقى دعوات الى: 5 موضوع
    #262  
يؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤ
ليش
انا رقم ارعه انتي الي بتغسلي موووش على كيفك

طب خلاص
امري لله
يلا هاتي العدة
لووووووووووووووووووول

05-10-2007, 03:00 AM
farmsat غير متصل
عضو محترف
رقم العضوية: 92959
تاريخ التسجيل: Aug 2007
المشاركات: 590
إعجاب: 8
تلقى 81 إعجاب على 34 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
    #263  
ماشى يا فتاة الإسلام بس مش فتاة الحلو الحلوه للأسف ماطلعتيش حلوه و لا حاجه انا هاغسل المره دى بس لما تيجى تحت ايدى مش هرحمك و هوريكى النجوم فى عز الظهر و على رأى المثل ( اللى افتكرته ديناصور يطلع سحليه )


22222222222222222222222


05-10-2007, 03:01 AM
salma_سلمى غير متصل
عضو فعال
رقم العضوية: 87496
تاريخ التسجيل: Jul 2007
الإقامة: syria
المشاركات: 130
إعجاب: 0
تلقى 17 إعجاب على 5 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
    #264  
هههههههههههههههههه احترنا يا ارعه نمشطك منين هههههههههههههههههه

انا كنت مجهزة نفسي اني انا اللي ائول ئول ئووووووووول
بعدين كلكو على فتاة ليه خفو عن البنت شويا هههههههههههههه وهي الرقم واحد


1111111111111111111111111111111111111111 111

05-10-2007, 03:06 AM
farmsat غير متصل
عضو محترف
رقم العضوية: 92959
تاريخ التسجيل: Aug 2007
المشاركات: 590
إعجاب: 8
تلقى 81 إعجاب على 34 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
    #265  
انت المفروض رقم 3 يا salma_سلمى وبعدين انت لسه ما تعرفيش فتاة الإسلام دى ديناصور كبير و محدش واخد باله .

444444444444444

05-10-2007, 03:10 AM
فتاة الاسلام غير متصل
عضو ماسـي
رقم العضوية: 77187
تاريخ التسجيل: Apr 2007
المشاركات: 1,460
إعجاب: 45
تلقى 83 إعجاب على 23 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
    #266  
انا رقم
555555555555555555
اغسل انت يا باشا بدل الديناصور مايجي يقطعك حتت كده
هههههههههههههههههههههههه

05-10-2007, 03:12 AM
farmsat غير متصل
عضو محترف
رقم العضوية: 92959
تاريخ التسجيل: Aug 2007
المشاركات: 590
إعجاب: 8
تلقى 81 إعجاب على 34 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
    #267  
ماشى يا عم الديناصور انت مستنى الرقم ده من ساعه شكلك كده . ماشى ماشى ماشى

مسيرك هاتيجى تحت ايدى


111111111111111111111

05-10-2007, 03:14 AM
فتاة الاسلام غير متصل
عضو ماسـي
رقم العضوية: 77187
تاريخ التسجيل: Apr 2007
المشاركات: 1,460
إعجاب: 45
تلقى 83 إعجاب على 23 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
    #268  
انا خايفه تطلع انت الاسد وانا مش حاسه
ولو دخلت فم الاسد يبقي مش هاخرج
هههههههههههههههههههه
انا رقم
222222222222222222

05-10-2007, 03:17 AM
farmsat غير متصل
عضو محترف
رقم العضوية: 92959
تاريخ التسجيل: Aug 2007
المشاركات: 590
إعجاب: 8
تلقى 81 إعجاب على 34 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
    #269  
طبعاً هو دخول الحمام زى خروجه ؟


333333333333333

05-10-2007, 03:25 AM
اميرة النجمات غير متصل
عضو محترف
رقم العضوية: 91084
تاريخ التسجيل: Jul 2007
الإقامة: الشام
المشاركات: 513
إعجاب: 28
تلقى 50 إعجاب على 17 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
    #270  
شو قصة الأسد والديناصور
يلاااا بعدين بعرف
واناااااااااااا
4444444444444444444444444444444444444444 44


 


لعبة لو عربيتك اللي اختارتها معفنه اختار العضو اللي يغسلهالك !!!

English

Powered by vBulletin® Version
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
The owner and operator of the site is not responsible for the availability of, or any content provided.
Topics that are written in the site reflect the opinion of the author.
جميع ما يُطرح من مواضيع ومشاركات تعبر عن رأي كاتبها ولا تعبر عن رأي مالك الموقع أو الإدارة بأي حال من الأحوال.