أستغفر الله العظيم ... سبحان الله وبحمده



العودة   منتديات داماس > المنتديات العامة > صور - طرائف - الغاز - مسابقات - تسالي - مرح - نكت - فوازير


مواضيع مميزة  


آخر عشرة مواضيع المواضيع النشطة


02-10-2007, 05:26 PM
فتاة الاسلام غير متصل
عضو ماسـي
رقم العضوية: 77187
تاريخ التسجيل: Apr 2007
المشاركات: 1,460
إعجاب: 45
تلقى 83 إعجاب على 23 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
    #226  
05:26 PM

انا رقم
55555555555555

صح
برافوووووووووو عليك
و ليك جائزه مقدمه من السيرك
اسد صغير تلعب معاه + غسيل عربية فتاة الاسلام
و ده لمدة اسبوع من تاريخ الاجابه
ههههههههههههههههههههه





لا تنسونا من صالح دعائكم
الامتحانااااااااااات

02-10-2007, 05:29 PM
farmsat غير متصل
عضو محترف
رقم العضوية: 92959
تاريخ التسجيل: Aug 2007
المشاركات: 590
إعجاب: 8
تلقى 81 إعجاب على 34 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
    #227  
مرسىىىىىىى كتيييييير ربنا يخليكى ليا . و ماشى هغسلهالك بس انت اللى ما تخديش على كده ومسيرك هتيجى تحت إيدى و مش هقولك ها عقبك ازاى ؟؟؟؟

11111111111111111


02-10-2007, 05:41 PM
فتاة الاسلام غير متصل
عضو ماسـي
رقم العضوية: 77187
تاريخ التسجيل: Apr 2007
المشاركات: 1,460
إعجاب: 45
تلقى 83 إعجاب على 23 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
    #228  
ههههههههههههههههههههههههه
الصراحه نفسي اشوووووووف
وريني وريني نفسي اشوف
هههههههههههههههههههه
انا رقم
22222222222222222222

02-10-2007, 08:09 PM
رؤف غير متصل
عضو ذهبي
رقم العضوية: 78151
تاريخ التسجيل: Apr 2007
المشاركات: 822
إعجاب: 60
تلقى 109 إعجاب على 38 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
    #229  
فتاة شكلك متبهدل خالص

لو مكانك أحزف الموضوع اللى تاعبك ده

يابنتى خسيتى جامد سيبتك 20 يوم

وده حصل

طب لو كنت سفرت بعيد أكتر


كانوا خلوكى تغسلى المنتدى


عموما بتعرفى دخولى اليوم طارىء


وبعد العيد بجيبلك حقك منهم جميعا

ولا يهمك

وبعدين لومى نفسك انت اللى جبتى الموضوع المصيبه ده

وانا رقم

3333333333


02-10-2007, 09:14 PM
فتاة الاسلام غير متصل
عضو ماسـي
رقم العضوية: 77187
تاريخ التسجيل: Apr 2007
المشاركات: 1,460
إعجاب: 45
تلقى 83 إعجاب على 23 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
    #230  
ايه يا معلمي !!!
صلي عالنبي دا بدل ماتدافع عني
علي راي المثل : جيت تكحلها عميتها
ههههههههههههههههههه
انا رقم
4444444444444444

02-10-2007, 09:24 PM
رؤف غير متصل
عضو ذهبي
رقم العضوية: 78151
تاريخ التسجيل: Apr 2007
المشاركات: 822
إعجاب: 60
تلقى 109 إعجاب على 38 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
    #231  
55555555555555

خلاص بوريهملك

يلا يا سليم انت وفارمت ما بدى

تغسلوا عربيتى

قبل ما مشى

أمركم بسمكرة سيارة فتاة

وغسيل السيارة مكعبات الجبنه اللى انت عارفها سليم

بشرط إن سليم يحمل السيارة

وفارمست يغسلها بملابسه بضهره

وبعدين يبدل الناحيه التانيه ويقوم سليم طالع على السيارة من فوق

ويغسل ساف السيارة زى غسيا الناس لاعندنا بمصر

لو مش عارف الطريقه يعرفهالك فارماست او فتاه

مش عايز ثانيه واحدة بدون شغل

لغاية ما ارجع

أيه رأيك يا ستى كدة تمام

02-10-2007, 09:29 PM
فتاة الاسلام غير متصل
عضو ماسـي
رقم العضوية: 77187
تاريخ التسجيل: Apr 2007
المشاركات: 1,460
إعجاب: 45
تلقى 83 إعجاب على 23 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
    #232  
ههههههههههههههههههههههههههه
اه تمام ونص كمان
انتقم يا معلم شكلك هتغسل المره اللي جايه
هههههههههههههههههه
انا رقم
11111111111111111111111111

03-10-2007, 01:04 AM
farmsat غير متصل
عضو محترف
رقم العضوية: 92959
تاريخ التسجيل: Aug 2007
المشاركات: 590
إعجاب: 8
تلقى 81 إعجاب على 34 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
    #234  
بدايه مبشره يا عم رؤوف من الواضح ان أوضة التماسيح هتبقى أوضتين واحده حريمى و التانيه رجالى . و بالمناسبة متخافوش مش هنسى اجيب لكوا فى الأوضتين جردلين ميه و شوية برسيل علشان تتسلوا فى فترات الراحة ( من التماسيح طبعاً ) .

3333333333333333333333

03-10-2007, 01:13 AM
Disha93 غير متصل
الوسـام الذهبي
رقم العضوية: 68400
تاريخ التسجيل: Mar 2007
المشاركات: 1,627
إعجاب: 162
تلقى 596 إعجاب على 142 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
    #235  
4
44
444
4444
44444
444444
4444444
44444444
444444444
4444444444
44444444444
444444444444
4444444444444
44444444444444
444444444444444
4444444444444444
444444444444444
44444444444444
4444444444444
444444444444
44444444444
4444444444
444444444
44444444
4444444
444444
44444
4444
444
44
4

03-10-2007, 01:15 AM
farmsat غير متصل
عضو محترف
رقم العضوية: 92959
تاريخ التسجيل: Aug 2007
المشاركات: 590
إعجاب: 8
تلقى 81 إعجاب على 34 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
    #236  
و انا


555555555555555555555
555555555555555555
5555555555555
555555555
555555
555
5


يلا يا فتاة الحلو الحلوه شدى حيلك و خلى المعلم رؤوف يساعدك ابدأوا بالعجل الأول و عاوز العربيه تبرق يا معلم رؤوف بأى طريقه بهدومك بالفوطه مش مشكله المهم عندى العربيه و على فكره انا عملت حسابى و جبتلكوا سندوتشين فول علشان لما تتعبوا . يالا انتوا لسه ما بدأتوش ؟؟؟؟ ايه الكسل ده لو ما اشتغلتوش بذمه مفيش أجره النهارده .

03-10-2007, 03:57 AM
فتاة الاسلام غير متصل
عضو ماسـي
رقم العضوية: 77187
تاريخ التسجيل: Apr 2007
المشاركات: 1,460
إعجاب: 45
تلقى 83 إعجاب على 23 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
    #237  
طب يلا من هنا باه لحسن والله العظيم
هاحطك في اوضة الاسود
مالكش دعوه بالمعلم انا باقولك اهوه..
انا اسيبك نص ساعه ارجع القيك عامل اوضه للتماسيح
خلاص اكيد شكلك زهقت من الاسود يبقي تدخل شويه عند التماسيح
اهي فكره جديده و منها تغير جو برضه
ههههههههههههههههههههههههههه
انا رقم
111111111111111111111111

03-10-2007, 07:19 AM
اميرة النجمات غير متصل
عضو محترف
رقم العضوية: 91084
تاريخ التسجيل: Jul 2007
الإقامة: الشام
المشاركات: 513
إعجاب: 28
تلقى 50 إعجاب على 17 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
    #238  
هههههههههههههههههههههههههههههههههه
شو عم يصير معكن شو مسيو فارم عم تعزبك فتاة و رؤف له له ما لهم حق يلا بسيطة رح يجيهم يوم
واناااااااااااا
2222222222222222222222222222222


03-10-2007, 01:58 PM
Disha93 غير متصل
الوسـام الذهبي
رقم العضوية: 68400
تاريخ التسجيل: Mar 2007
المشاركات: 1,627
إعجاب: 162
تلقى 596 إعجاب على 142 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
    #239  
3
33
33
333
333
3333
3333
33333
3333
3333
333
33
33
3

03-10-2007, 04:03 PM
farmsat غير متصل
عضو محترف
رقم العضوية: 92959
تاريخ التسجيل: Aug 2007
المشاركات: 590
إعجاب: 8
تلقى 81 إعجاب على 34 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
    #240  
4
444
44444
4444444
444444444
44444444444
4444444444444
444444444444444
44444444444444444
4444444444444444444
44444444444444444444
4444444444444444444444
44444444444444444444
44444444444444444
444444444444444
4444444444444
44444444444
444444444
4444444
44444
444
4


ربنا يستر

على العموم أنا مستنى فى أوضة الأسود
و شدى حيلك معانا يا أميرة النجمات خلينا نعرفهم العقاب ازاى

 


لعبة لو عربيتك اللي اختارتها معفنه اختار العضو اللي يغسلهالك !!!

English

Powered by vBulletin® Version
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
The owner and operator of the site is not responsible for the availability of, or any content provided.
Topics that are written in the site reflect the opinion of the author.
جميع ما يُطرح من مواضيع ومشاركات تعبر عن رأي كاتبها ولا تعبر عن رأي مالك الموقع أو الإدارة بأي حال من الأحوال.