أستغفر الله العظيم ... سبحان الله وبحمده



العودة   منتديات داماس > المنتديات العامة > صور - طرائف - الغاز - مسابقات - تسالي - مرح - نكت - فوازير


مواضيع مميزة  


آخر عشرة مواضيع المواضيع النشطة


06-09-2007, 03:03 AM
سرابWالليل غير متصل
عضو فعال
رقم العضوية: 98792
تاريخ التسجيل: Sep 2007
الإقامة: الرياض
المشاركات: 137
إعجاب: 0
تلقى 17 إعجاب على 8 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
    #1  

اكتب اسمك وشوف سيارتك


كيف الحال..جميعاً...




اليوووم جبت لكم موضوع حلو

بس يارب يكون فى تفآآآآعل منكم ياحلوين





اكتب اسمك وشوف سيارتك


وهذا الرابـــــــــط





http://www.czk.com/

عاد كل واحد يقول وشي سيارته

ويحط الصوره





المواضيع المشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
اكتب اسمك بالياباني هالة التونسية صور - طرائف - الغاز - مسابقات - تسالي - مرح - نكت - فوازير 4 25-06-2012 05:45 PM
ادخل اكتب اسمك على الثلج بواسطة البطريق وشوف ايش يسوى لك ؟ romaaa555 أرشيف المواضيع المخالفة والمحذوفات 2 23-02-2009 06:56 AM
اكتب اسمك باالمتصفح fareed20 صيانة الكمبيوتر وحلول الحاسب الألي - هاردوير 1 06-12-2008 11:59 AM
اكتب اسمك بالنار من هنا ^_^ Egy_7aker صور - طرائف - الغاز - مسابقات - تسالي - مرح - نكت - فوازير 5 26-01-2008 11:54 PM
اكتب اسمك على 82 صوره سنفوره خلفيات فوتوشوب - فريمات وزخارف للفوتوشوب GFX 22 07-12-2006 01:45 PM
06-09-2007, 03:06 AM
سرابWالليل غير متصل
عضو فعال
رقم العضوية: 98792
تاريخ التسجيل: Sep 2007
الإقامة: الرياض
المشاركات: 137
إعجاب: 0
تلقى 17 إعجاب على 8 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
    #2  
يلا انا أول واحد وهي سيارتي




مين بدو ياخد لفة معي

06-09-2007, 03:11 AM
فتاة الاسلام غير متصل
عضو ماسـي
رقم العضوية: 77187
تاريخ التسجيل: Apr 2007
المشاركات: 1,460
إعجاب: 45
تلقى 83 إعجاب على 23 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
    #3  




انا طلعت نفس العربيه !!!!
طب باقولك ايه ...
ماتيجي تركب معايا انت مره وانا مره
عشان نوفر بنزيييين
هههههههههههه
مشكور عالموضوع الحلوووو


لا تنسونا من صالح دعائكم
الامتحانااااااااااات

06-09-2007, 03:44 AM
سرابWالليل غير متصل
عضو فعال
رقم العضوية: 98792
تاريخ التسجيل: Sep 2007
الإقامة: الرياض
المشاركات: 137
إعجاب: 0
تلقى 17 إعجاب على 8 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
    #4  
فكرة حلوة ههههههههه
وشكرا على مرورك

06-09-2007, 03:52 AM
فتاة الاسلام غير متصل
عضو ماسـي
رقم العضوية: 77187
تاريخ التسجيل: Apr 2007
المشاركات: 1,460
إعجاب: 45
تلقى 83 إعجاب على 23 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
    #5  
و لا اقولك كل واحد يركب عربيته
و نعمل مسابقه .. ايه رايك؟؟؟
و نشوف مين هيدوس اكبر عدد من اعضاء البوابه ؟؟!!
بما اني مش باعرف اسوق ... فاول واحد هادوسه هوووو
سليم شادي

06-09-2007, 01:48 PM
رؤف غير متصل
عضو ذهبي
رقم العضوية: 78151
تاريخ التسجيل: Apr 2007
المشاركات: 822
إعجاب: 60
تلقى 109 إعجاب على 38 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
    #7  
هههههههههههههههههه معقلة دى سيارتى يلا تنفع أروح بها المحكمة

على رأى المثل حمارك الأعرج يغنيك عن سؤال اللئيم





هى دى اللى طعت من ذمتك ياعم سراب

ماشى ياعم مقبولة منك

أنا بعرف مين اللى عمل القلب ده فيا

طبعا بسام ملك الفكاهه وصاحبه سليم

راح أنتقم بعدين

سراب موضوع رائع


06-09-2007, 02:39 PM
SLIM SHADY غير متصل
عضوية الشرف
رقم العضوية: 2794
تاريخ التسجيل: Dec 2003
الإقامة: Damascus
المشاركات: 7,162
إعجاب: 609
تلقى 186 إعجاب على 90 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
    #8  



ههههههههههه
هي هية سيارتي يا حبيب
بس بتعرف ليش طلعتلي هي السيارة
لأنو ما لقيت غيرها من مقام الانسة فتاة الاسلام منشان افرمها تحتها
خخخخخخخخخخ
يسلموا سراب و أهلا و سهلا بيك معنى أخ و عضو جديد
منتمنى نشوف المزيد من ابداعك و جهدك



تحياتي


06-09-2007, 03:10 PM
رؤف غير متصل
عضو ذهبي
رقم العضوية: 78151
تاريخ التسجيل: Apr 2007
المشاركات: 822
إعجاب: 60
تلقى 109 إعجاب على 38 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
    #9  
معلهش يا سليم ظنيت فيك السؤ وحسبت أنك اللى وضعت المقلب فيا

الظاهر البنت دى اللى إسمها فتاة هى سبب كل ده وانا كنت فاكر أنها دراعى اليمين

بس سيارتك ما تفرق كتير عن سيارتى ههههههههههههههههههه

الفرق ان سيلرتى ماتت قبل ما اركبها هههههههههههه

وسيارتك داخلة إنعاش والأمل مفقود فى عودتها

بس أشوف فتاة ما انا لازم ‘رف مين اللى عمل فيه حركة السيارة دى

06-09-2007, 03:15 PM
حور الجنة غير متصل
عضو جديد
رقم العضوية: 98879
تاريخ التسجيل: Sep 2007
الإقامة: بلاد المسلمين
المشاركات: 11
إعجاب: 0
تلقى 0 إعجاب على 0 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
    #10  



والله زعلت كتتتتتتتير على عربيتكم بس يلا هدوس عريباتكم كلها وخصوصا الللي يجي على فتاة العسوله يعني خلي بالك يارؤف انت سليم شادي بدل مش هتلقوا عربيتكم ااقولكم فكره رحوا ولعوا فيهم


06-09-2007, 03:22 PM
رؤف غير متصل
عضو ذهبي
رقم العضوية: 78151
تاريخ التسجيل: Apr 2007
المشاركات: 822
إعجاب: 60
تلقى 109 إعجاب على 38 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
    #11  
يا سلام ياسلام

دى العربية دى عمرى ما شفتها

أيه ياعم بسام نظام الكوسة اللى عندكوا ده

علشان ما حور ياعنى ولا أيه

لا بقولك أيه وزع بالحق إن كانت حور فأنا جن مسحور

حــــــــــــــــور السيارة بتعتك دى مسحوب رخصها لأن عجلها كتير على الأسفلت

وسيتم سحبها بواسطتى وإداعها بوحدة مرور البوابة

نفذى وإلا فسوف تودعين فى الحبس لمخالفة قوانين ولوائح البوابة

06-09-2007, 03:27 PM
حور الجنة غير متصل
عضو جديد
رقم العضوية: 98879
تاريخ التسجيل: Sep 2007
الإقامة: بلاد المسلمين
المشاركات: 11
إعجاب: 0
تلقى 0 إعجاب على 0 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
    #12  
لالا محدش يقدر يعمل اللي انت بتقول عليه ماشي
ويلا روح بدل مالعربيه اللي سايقها تعمى ومش شايف قداااامه
وكمان بدل مااخلي علبة السرادين بتاعتك ديه علبة توووونه الحق
انزل منها عشان تحافظ على حيااااتك

06-09-2007, 03:35 PM
رؤف غير متصل
عضو ذهبي
رقم العضوية: 78151
تاريخ التسجيل: Apr 2007
المشاركات: 822
إعجاب: 60
تلقى 109 إعجاب على 38 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
    #13  
أهم تووونة ياعم سليم ومش راح نقدر عليهم

فتاة لو حور تهمك قولى وأنا راح أكلم المسئولين فى إدارة المرور

يسبوها تفرح بالسيارة الطيارة دى

ولو مشكدة أنا لى شغل تانى معاها وراح أسحب منها الرخص وعلبة المنديل



حور يبدو أنك حقيقى مرحة

شرفتينا وأهلا بيك بيننا اخوة فى الله


سعداء بتواجدك بيننا نفيد ونستفيد


نصيحة / إجعل ما تكتبيه شاهدا لك لاعليك

تقبلى تحياتى ودمت بخير

06-09-2007, 03:49 PM
حور الجنة غير متصل
عضو جديد
رقم العضوية: 98879
تاريخ التسجيل: Sep 2007
الإقامة: بلاد المسلمين
المشاركات: 11
إعجاب: 0
تلقى 0 إعجاب على 0 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
    #14  
يعني ايه لو حور تهمك يا فتاه يابابا
انا اقدر اخد حقي بس يعني انت عايز توصل لايه
وكمان مش هتقدر تسحب الرخص احنا ناس جامده
وبجد جزاك الله خيرا على الترحيب وعلى النصيحه

06-09-2007, 04:01 PM
فتاة الاسلام غير متصل
عضو ماسـي
رقم العضوية: 77187
تاريخ التسجيل: Apr 2007
المشاركات: 1,460
إعجاب: 45
تلقى 83 إعجاب على 23 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
    #15  
باقولك ايه منك ليه ؟؟!!!!
انا مش باخاف ولا بتهدد
و اذا بيطلع براسي راح اخلي التووووووونه بتاعتكم دي
علب جبنه ملثلثات مافيهاش ولا مثلث
دي حور كرمتكم اوي وخلتها تونه
يلا يارؤف استعد عشان افرمك بعلبة المثلثات بتاعتك دي

 


اكتب اسمك وشوف سيارتك

English

Powered by vBulletin® Version
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
The owner and operator of the site is not responsible for the availability of, or any content provided.
Topics that are written in the site reflect the opinion of the author.
جميع ما يُطرح من مواضيع ومشاركات تعبر عن رأي كاتبها ولا تعبر عن رأي مالك الموقع أو الإدارة بأي حال من الأحوال.