أستغفر الله العظيم ... سبحان الله وبحمده



العودة   منتديات داماس > المنتديات العامة > صور - طرائف - الغاز - مسابقات - تسالي - مرح - نكت - فوازير


مواضيع مميزة  


آخر عشرة مواضيع المواضيع النشطة


06-09-2007, 04:06 PM
فتاة الاسلام غير متصل
عضو ماسـي
رقم العضوية: 77187
تاريخ التسجيل: Apr 2007
المشاركات: 1,460
إعجاب: 45
تلقى 83 إعجاب على 23 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
    #16  
04:06 PM

اكيد يا رؤف حور تهمني دي حبيبتي
و هي مش محتاجه انك تجيب لها رخص
لألألألألألألألألألألأ
دي هي تعملك رخص لعلبة المثلثات بتاعتك
و تحطلك مثلثات فيها كمان عشان تاكل و تشبع !!!





لا تنسونا من صالح دعائكم
الامتحانااااااااااات

07-09-2007, 01:55 AM
سرابWالليل غير متصل
عضو فعال
رقم العضوية: 98792
تاريخ التسجيل: Sep 2007
الإقامة: الرياض
المشاركات: 137
إعجاب: 0
تلقى 17 إعجاب على 8 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
    #17  
شكرا على مروركم يا حلوين ومشاركتكم
وترقبوا جديدي


09-09-2007, 12:52 PM
اسماءالله غير متصل
عضو فعال
رقم العضوية: 97276
تاريخ التسجيل: Aug 2007
الإقامة: كفر الشيخ
المشاركات: 106
إعجاب: 27
تلقى 12 إعجاب على 7 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
    #18  
هذهى سيارتى








Opel Astra


09-09-2007, 02:07 PM
yusuf غير متصل
الوسـام الذهبي
رقم العضوية: 64374
تاريخ التسجيل: Feb 2007
المشاركات: 1,856
إعجاب: 51
تلقى 271 إعجاب على 124 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
    #19  
Bugatti Veyron





هههههههههه احلى سيارة لهلا و للعلم هي اسرع سيارة بالعالم

مين بدو سباق هههههههههههههههه


09-09-2007, 02:50 PM
عبدالرحمن غير متصل
VIP
رقم العضوية: 75917
تاريخ التسجيل: Apr 2007
المشاركات: 6,075
إعجاب: 3,542
تلقى 1,515 إعجاب على 575 مشاركة
تلقى دعوات الى: 210 موضوع
    #20  
السلام عليكم
هذه سيارتى بس مهيش عجبانى انا لا اعرف السباحة


Gibbs Aquada
معليهش محتم عليها


وشكر لصاحب الموضوع


على المرى ان يسامح أخاه فكلنا من ادم عليه السلام وادم من تراب

17-09-2007, 06:34 AM
remoty_2222 غير متصل
عضو ماسـي
رقم العضوية: 94371
تاريخ التسجيل: Aug 2007
الإقامة: Abu Dhabi
المشاركات: 1,016
إعجاب: 1
تلقى 92 إعجاب على 28 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
    #21  
من كتر ما بحب الاغاني جتلي عربية ........................... شوفوا بنفسكم واحكموا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Loudspeaker pickup truck


17-09-2007, 07:51 AM
حور الجنة غير متصل
عضو جديد
رقم العضوية: 98879
تاريخ التسجيل: Sep 2007
الإقامة: بلاد المسلمين
المشاركات: 11
إعجاب: 0
تلقى 0 إعجاب على 0 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
    #22  
ههههههههههههههههه ريموتي على راي المثل السيارات على اصحابها تقع
ةده اكيد من كتر خبك فعلا للاغاني بس ده تتركب ازاي؟؟


17-09-2007, 10:09 AM
remoty_2222 غير متصل
عضو ماسـي
رقم العضوية: 94371
تاريخ التسجيل: Aug 2007
الإقامة: Abu Dhabi
المشاركات: 1,016
إعجاب: 1
تلقى 92 إعجاب على 28 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
    #23  
عادي اوي وبسيط جدا وصلي السلك بالمسجل بتاع العربية وحطي اي كاسيت او CDبتحبيه
وحتشوفي الي عمرك ما شوفتيه دا مكلفني فلوس كتير لحد ما عملت كده وخليتوا بشكل ده

17-09-2007, 04:26 PM
حنيين غير متصل
عضو مشارك
رقم العضوية: 99731
تاريخ التسجيل: Sep 2007
المشاركات: 49
إعجاب: 0
تلقى 0 إعجاب على 0 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
    #24  



دي عربيتي
جاااااااااااااامده جدااااااااااا
ماشوفتش ولا هاشوف زيها بعد كده الصراحه
هي انقرضت ولا لسه؟؟؟!!!!!!!!

مشكور يا سراب الليل علي الموضوع الحلو


19-09-2007, 04:36 AM
سرابWالليل غير متصل
عضو فعال
رقم العضوية: 98792
تاريخ التسجيل: Sep 2007
الإقامة: الرياض
المشاركات: 137
إعجاب: 0
تلقى 17 إعجاب على 8 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
    #25  
شكرا يا حبايبي على مروركم ومشاركتكم معانا

19-09-2007, 04:55 AM
سرابWالليل غير متصل
عضو فعال
رقم العضوية: 98792
تاريخ التسجيل: Sep 2007
الإقامة: الرياض
المشاركات: 137
إعجاب: 0
تلقى 17 إعجاب على 8 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
    #26  
حبيبي ريموتي بما انك بتحب الموسيقا هي السيارة بهديك ياها وهيك بصر عندك سيارتين





19-09-2007, 04:56 AM
سرابWالليل غير متصل
عضو فعال
رقم العضوية: 98792
تاريخ التسجيل: Sep 2007
الإقامة: الرياض
المشاركات: 137
إعجاب: 0
تلقى 17 إعجاب على 8 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
    #27  
وشكرا لمروركم مرة تانية

26-09-2007, 08:27 PM
اميرة النجمات غير متصل
عضو محترف
رقم العضوية: 91084
تاريخ التسجيل: Jul 2007
الإقامة: الشام
المشاركات: 513
إعجاب: 28
تلقى 50 إعجاب على 17 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
    #28  

لعمى شو هل السيارة يلااااااااا بس حلوة
مين يروح معي دورااااااا
تحياتي


26-09-2007, 08:29 PM
اميرة النجمات غير متصل
عضو محترف
رقم العضوية: 91084
تاريخ التسجيل: Jul 2007
الإقامة: الشام
المشاركات: 513
إعجاب: 28
تلقى 50 إعجاب على 17 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
    #29  

له له شو هل السيارة بس يلااااا حلوة
مين يطلع معي دوراااا
تحياتي

26-09-2007, 08:30 PM
اميرة النجمات غير متصل
عضو محترف
رقم العضوية: 91084
تاريخ التسجيل: Jul 2007
الإقامة: الشام
المشاركات: 513
إعجاب: 28
تلقى 50 إعجاب على 17 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
    #30  

شو مين يروح معي دورااا بالسيارة العجيبة خخخخخخخ
تحياتي

 


اكتب اسمك وشوف سيارتك

English

Powered by vBulletin® Version
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
The owner and operator of the site is not responsible for the availability of, or any content provided.
Topics that are written in the site reflect the opinion of the author.
جميع ما يُطرح من مواضيع ومشاركات تعبر عن رأي كاتبها ولا تعبر عن رأي مالك الموقع أو الإدارة بأي حال من الأحوال.