أستغفر الله العظيم ,, اللهم لك الحمد

العودة   منتديات داماس > برامج الكمبيوتر والانترنت > صيانة الكمبيوتر وحلول الحاسب الألي - هاردوير

مواضيع مميزة  

آخر عشرة مواضيع المواضيع النشطة

09-06-2007, 01:13 AM
الطائر غير متصل
عضو جديد
إعجاب: 0
تلقى 10 إعجاب على 4 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
مواضيع لم تعجبه: 0
تلقى 0 عدم اعجاب على 0 مشاركة

مشكلتك مع الرابيد شاير اتحلت خلاص

اخوانى الاعزاء كل الناس اللى خايفه من rapidshareالمشكله اتحلت وبكل بساطه انته لما بتحمل ملف بيطلب منك تستنه على الاقل ساعه بين كل ملف والتانى اويمكن اكتر ودى بسبب انه الموقع بيسجل الاى بى بتاع جهازك بمجرد دخولك على الموقع تمام يبقى كل الحكايه انك تموه الجهاز اظن بسيطه فهمتوها اقول من تانى............
لازم توهم الجهاز ان بالفعل الاى بى بتاعك اتغير ودى ممكن تعملها بكل سهوله حملت ملف ادخل على
الروتر بتاعك واعمل ريستارت وبمجرد دخولك تانى الاي بى خلاص اتغير تقدر دلوقتى تحمل وانته مطمن يعنى مثلا router conxeant الاى بى بتاعه 10.0.0.2 ودى بتكتبها فى ADDRESS BARيعنى شريط العنوان اللى انته بتكتب فيه الموقع خلاص هتظهر الشاشه دىمشكلتك الرابيد اتحلت
هتكتب اسم المستخدم وكلمة السر الى هما admin وكلمة السر epicrouter تمام بص هيفتح ايه
مشكلتك الرابيد اتحلت

ركز فى الاى بى ده وشوف هيبقى شكله ايه بعد الريستارت
مشكلتك الرابيد اتحلت

تمام بعد الريستارت بص بقى الاى بى بقت ايه المهم اعندنا الاى بى وبس وبكده المشكله اتحلت ادخل بقى على RAPIDSHARE او MEGAUPLOADاو اى موقع فى الدنيا بيديك ليمت معين للتحميل
مشكلتك الرابيد اتحلت

وبكده شكرا لانى ملقتشى حل تانى واتمنى من ربنا انو يعجبكم وشكرا وللعلم انا حملت لعبه TOMB RAIDER بنفس الطريقه ونجحت وقدرت الحمد لله انى العبها فى نفس اليوم مع انها 2.50GBوعلى الربيد شير يعنى لو استنيت ساعه بين كل ملف واخوه يبقى ممكن العبها السنه اللى جايه زى النهارده
انا عارف انه حل عبيط لان مش كل الناس عندها اجهزه خاصه فى البيت بس دا حل مؤقت ممكن تعمله ومش هياخد منك 15 ثانيه بس وهتحمل الملف اللى بعده وبكده انا خلاص خلصت واخلصت بس الحمد لله انى لاقيت حاجه ممكن تنفع مع الربيد شير العبيط ده وسيبك بقى من حكايه البرامج اللى بتحل المشكله دى اغلب الناس متعرفشى تعملها مش هكدب عليكم انا واحد منهم بس خلاص لاقيته وبقيت مش منهم وشكرا ليكم وللمنتدى صحيح انا وضعت الموضوع فى مكان غلط بس اتمنى ان مشرفين البوابه انهم يقدرو ظروفى وممكن ينقلوه فى قسم مشاكل الالعاب لو حبه وشكرا.........واخيرا وليس اخرا لا اله الا الله سيدنا محمد رسول الله

اخوكم الطائر المصرى قريبا على المنتدى لعبة infernalجامده جدا قريبا الروابط وشكرا .

المواضيع المشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
مشاكل ويندوز 8 :::: ضع مشكلتك هنا !! MAHMOED جديد عالم الويندوز, اسئلة وحلول واستفسارات ودروس وشروحات الويندوز 213 27-08-2012 07:18 PM
تواجدت فتاه لسبب ما بدون علمها مع ساحر وبعد ان علمت انه ساحر بدأت تقرأ القرآن moha_yoha المنتدى الاسلامي 0 30-08-2010 09:17 AM
طلب تبادل إعلاني مع موقع حل مشكلتك أون لاين .! خالد الفيصل تبادل الاعلاني بين المواقع وعروض وطلبات الاعلانات 0 01-02-2010 04:16 AM
شكرا للاخوه ال ساعدونى فى ال AutoPlay فى حته اتحلت وفيه حته ناقصه MasterZizo ورشة عمل اسطوانات تجميعات البرامج وشروحات ودروس برنامج الاوتوبلاي AutoPlay Media Studio 2 06-05-2008 12:23 AM
The Grabber قاهر الرابيد شاير الجديد sHaDYvB برامج 26 02-08-2007 02:27 AM

09-06-2007, 01:50 PM
الرجل المدمر غير متصل
الوسـام الذهبي
إعجاب: 262
تلقى 180 إعجاب على 51 مشاركة
مشكور اخى بس فى طريقة اسهل مجرد ريستارت للروتر وتقدر تحمل تانى تقبل خالص التحية والتقدير

12-06-2007, 11:05 PM
صاحب ألعاب غير متصل
عضو فعال
إعجاب: 0
تلقى 17 إعجاب على 9 مشاركة
مشكور أخي العزيز طريقة سهل جدا شكرا
:clap2: :clap2: :clap2: :clap2: :2: :redface2: :2: :clap: :blab: :thumbs-up
تحياتي

مشكلتك مع الرابيد شاير اتحلت خلاص