أستغفر الله العظيم ... سبحان الله وبحمده

العودة   منتديات داماس > برامج الكمبيوتر والانترنت > برامج

مواضيع مميزة  

آخر عشرة مواضيع المواضيع النشطة

13-05-2007, 02:28 AM
محمد ابوالعيون غير متصل
عضو مشارك
إعجاب: 0
تلقى 7 إعجاب على 2 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع

انت محتاج البرامج دي .. واتحداك !!!!!!!!!!

مجموعة برامج كاملة ونادرة وحديثة وغير تقليدية

محتاج البرامج واتحداك !!!!!!!!!! اخوتي واخواتي اعضاء المنتدى

انا من زمان بعمل مكتبة برامج خاصة بي .. وبشروطي طبعا .. زهقت من البرامج التجريبية عشان كده كل البرامج اللي عندي كاملة .. وبحب الجديد عشان كده بجيب اخر اصدار من اي برنامج عندي .. وانا حابب اني افيدكم واشارككم معي .. لان اغلبكم ليه فضل عليا

المكتبة بتاعتي هنا عمرها ساعة واحدة .. والبداية بسيطة لكن كل يوم تعالى ادخل وهاتلاقي جديد .. كل يوم جديد

تعالو بقى نشوف اول يوم فيه ايه

:1359:

فيه 4 علب

محتاج البرامج واتحداك !!!!!!!!!!

العلبة الاولى

خاصة بالشات والدردشة .. فيها باتش صغير متوافق مع احدث اصدارات الياهو .. وفيه ميزة تانية انه مش بيعملك مشاكل مع الانتي فايروس سواء كان نورتون او كاسبر اسكاي ... اما وظيفة الباتش ده فهو بيخليك تفتح اكتر من مليون ياهو لو تحب وفنفس الوقت !!!!!!

طبعا فيه برامج بتعمل ده بس للاسف اغلبها مش متوافق مع الاصدار الحديث للياهو او بيتسبب في عمل مشاكل مع الانتي فايروس زائد ان الباتش ده خفيف وكل المطلوب منك هو انك تعمل دوبل كليك عليه وبعدين اختار yes وسيب الباقي عليه ...

تاني برنامج في العلبة الاولى هو برنامج Buddycheck وده بقى يخليك تعرف مين من اصحابك اون لاين وعامل نفسو اوف لاين ... بشرط ان ايميلك يكون مقفول .. البرنامج ده في المكتبة بتاعتي بيتميز بانه كامل يعني معاه السيريال نمبر .. على عكس الموجود في المواضيع التانية .. كل اللي عليك بعد فك الضغط انك تستعمل ايقونة اسمها buddycheck -1.0.2-setup وبعدين ادخل السيريال نمبر وعيش حياتك

نيجي بقى للعلبة التانية
هدية صغير لاصحاب الاجهزة ذات الامكانيات البسيطة .. يعني اللي مش هاتستحمل التيمات بتاعة ويندوز فيستا .. العلبة دي فيها wall paper بتاع فيستا + باتش يغير جميع الاصوات بتاعة الويندوز الى اصوات فيستا .

العلبة التالتة
برنامج رائع وكامل ونادر وقوي الى اقصى حد وبسيط في استعمالو لنسخ السيديهات المحمية .. البرنامج اسمه Blindwrite 6 خد بالك انا بقول كاااااااااااااامل .. بعد ما تجرب البرنامج ده هاتدعيلي بجد

العلبة الرابعة
فيها برنامج قوي جدا ومعرب وحديث وسريع لتحويل الاغاني واي ملفات صوتية الى اي امتداد انت عايزه .. برنامج روعة بجد .. استعملو حالا واراهنك انك هاتحذف كل برامج تحويل الصوتيات اللي عندك .. البرنامج ده من الاخر حكاية
جرب يا باشا وقولي رأيك

والان نأتي الى الروابط

http://mediafire.com/files/30708508/yahoo.rar

http://mediafire.com/files/30795342/vista.rar

http://mediafire.com/files/30796138/Blindwrite_6.rar

http://mediafire.com/files/30797899/__1605___1581___1608___1604____1575___16 04___1589_ __1608___1578___1610___1575___1578_.rar

محتاج البرامج واتحداك !!!!!!!!!!

المواضيع المشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
محتاج بعض البرامج تنصيب صامت طلال تلعفر المرحلة الثالثة : إضافة البرامج و الدرايفرات وبعض ملفات الميديا أو الخلفيات 1 16-01-2013 05:42 PM
حمل هذا الكودك واتحداك ان احتجت لكودك اخر (تنصيب صامت جدا) hanymanyy المرحلة الثالثة : إضافة البرامج و الدرايفرات وبعض ملفات الميديا أو الخلفيات 10 24-04-2009 03:28 AM
أحتاج كراك هذه ا البرامج Virtual CD v8.0.0.4 daemon_400 abofisal برامج 3 03-11-2006 06:50 PM
محتاج هذه البرامج DVD Decrypter AutoShrinkIso CLONEDVD mohamed_eid برامج نسخ وحرق الاسطوانات CD/DVD Burning, Ripping, Copying 1 25-03-2004 01:15 AM
محتاج هذه البرامج DVD Decrypter, AutoShrinkIso, CLONEDVD mohamed_eid برامج نسخ وحرق الاسطوانات CD/DVD Burning, Ripping, Copying 1 24-03-2004 12:49 PM
13-05-2007, 03:28 PM
محمد ابوالعيون غير متصل
عضو مشارك
النهاردة انا جايبلكم 3 علب انما ايه .. مية مية .. كالعادة برامج نادرة وكاملة وبسيطة ومطلوبة .. وخد عندك يا باشا

اول علبة

خاصة بالدردشة والشات والانترنت .. فيها برنامج كامل بالسيريال نمبر لتغيير الصوت .. يعني خلي صوتك صوت طفل او عجوز او واحدة ست انت حر بقى .. جرب بقى وقولى رايك

تاني حاجة في العلبة برنامج صغير جدا جدا بس حلو ومفيد .. باختصار ده برنامج لرفع الصور على الانترنت .. بسيط جدا وصغير جدا ومش محتاج تثبيت .. ارفع اي صور بأي حجم على الانترنت واي خدمة

العلبة التانية بقى
فيها برنامج لشغيل ملفات الفيديو من اي نوع وخاصة Rmvb .. النسخة دي احدث اصدار من هذا البرنامج .. الميزة الكبيرة بقى اللي هنا تتمثل في ان البرنامج ده ممكن من خلاله تشغيل ترجمة الافلام ال Rmvb .. طبعا كلكلم عارفين ان اي برنامج تشغيل افلام ممكن يشغل ترجمة اي فيلم بشرط ان امتداد الفيلم ما يكونش Rmvb .. جرب البرنامج ده وهاتحس انك ضيعت نص عمرك مع برامج التشغيل التانية .. ويهمني طبعا اعرف رأيك .

العلبة التالتة
فيها برنامج BS .. غني عن التعريف .. الميزة بقى اللي هنا ان النسخة دي هي النسخة الاحترافية وكمان كاملة بالسيريال نمبر بتاعها .. ودي نسخة نادر وجودها في المنتديات

بكرة ان شاء الله فيه برامج تانية بس المهم التشجيع

والان الى الروابط

http://mediafire.com/files/30928254/net_soft.rar

http://mediafire.com/files/30928628/crystal_player.rar

http://mediafire.com/files/30937182..._Build_942.rar

13-05-2007, 03:34 PM
Double Up غير متصل
عضوية الشرف
إعجاب: 897
تلقى 1,812 إعجاب على 203 مشاركة
يعطيك العافية اخي على جهدك

لكن لكي يلقى موضوعك نجاحا أكبر يفضل أن تكتب أسماء تلك البرامج باللغة الإنجليزية

كذلك أن تضع روابط على موقع آخر غير الرابيد شير لأن أغلب الأعضاء ليس لديهم قدرة على التحميل منه

وان وضعت روابط أخرى على مواقع غير محجوبة راسلني لأقوم بإرجاع موضوعك للقسم العام للبرامج

تحياتي لك

13-05-2007, 04:18 PM
محمد ابوالعيون غير متصل
عضو مشارك
:310:

13-05-2007, 07:00 PM
أبورائد غير متصل
عضو فعال
إعجاب: 3
تلقى 0 إعجاب على 0 مشاركة
شكراً لك .. اتمنى أن تقوم بتنزيله لرابط آخر ولك الشكر

13-05-2007, 07:58 PM
bazier2001 غير متصل
عضو محترف
تلقى 19 إعجاب على 7 مشاركة
تلقى دعوات الى: 1 موضوع
تأكد من الروابط
جزاك الله خير

17-05-2007, 02:30 PM
mando362 غير متصل
عضو مشارك
تلقى 10 إعجاب على 3 مشاركة
مشكور يا اخي علي مجهودك ولكن البرامج دي كلها انا مش محتاجها لاني عندي الاقوي منها مئات المرات
فانا كنت عاوز اطلب منك طلب تشرح للناس دي البرامج بالصوره او ممكن اشرحهالهم انا لو عاوز فعلا الناس تستفيد

نقطه المطر تنحت الصخر لا من قوتها ولكن بالتكرار
طالب العلم لا يكل ولا يمل ولو طال بيه الزمن
لا تاخذ ما تريد وتذهب بعيدا لا تبخل علينا
N+ & MCP &MCSA&MCSE & CCNA

19-05-2007, 10:41 AM
rst1 غير متصل
عضو جديد
إعجاب: 1
تلقى 0 إعجاب على 0 مشاركة
يا اخوان كل شي حلو وقيم بالمنتدى الا شي واحد وهو rapidshare الي كل الملفات مرفوعه عليه وهي تحتاج وقت وانتضار وهناك الكثير من المشكاكل في تحميلهاوشكر

انت محتاج البرامج دي .. واتحداك !!!!!!!!!!

English