أستغفر الله العظيم ... سبحان الله وبحمده

العودة   منتديات داماس > المنتديات العامة > صور - طرائف - الغاز - مسابقات - تسالي - مرح - نكت - فوازير

مواضيع مميزة  

آخر عشرة مواضيع المواضيع النشطة

12-05-2007, 10:30 PM
Galileo غير متصل
عضو محترف
إعجاب: 34
تلقى 125 إعجاب على 39 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع

هاقلعوا هدومه :)

واحد كل يوم يروح البنك ويدخل 5000 جنيه بحسابه... الموظفين استغربوا وفي يوم من الأيام قالوا للمدير قالهم إذا جاء نادوه أكيد هو غني ولازم نكسبه زيادة لما جاء الواد ودخل البنك دخلوه الموظفين على المدير قاله المدير أنت بتشتغل ايه؟..قال: انا مابشتغلش قاله المدير من فين بتجيب الفلوس دي كل يوم؟ قال:أنا بتحدى الناس و الرهان على 5000 جنيه و كل يوم بكسب.قاله المدير كذاب قول الصدق...قال الواد: خلاص تراهن على 5000 جنيه اني أبوس عيني قال المدير اراهن....قام الواد وفك اللينسيز و باسها ورجعها وخسر المدير اداه المدير 5000 جنيه وطلع الوادتاني يوم لما دخل الواد للبنك نادوه الموظفين ودخلوه على المدير قاله المدير يابن الحلال رجعلي فلوسي قال الواد: خلاص أنا هراهنك على إذا أنت فزت هاديك فلوسك مضروبين في 3 وإذا أنا فزت مش عايز منك حاجة قاله المدير اوي موافق طبعا ; وقال شاهدين يارجاله و كان واقف 10 موظفين قاله الواد: تتحداني أن لون هدومك الداخليه أزرق قال المدير وهو فرحان لا مش أزرق قال الواد لا أزرق قال المدير لا والله مش أزرق قال الواد طلعه أشوفه قلع المدير البنطلون عشان يثبت له و بدأ الموظفين يعيطوا التفت الواد للعشر موظفين ولم من كل واحد 5000 جنيه وقالهم مش قلتلكم هاقلعه هدومه

بداية دورة البرمجة على طريقة ومنهج الجامعات المصرية
Algorithms and Java
الدورة تعتمد على الفهم وليس على الحفظ او اكواد معينة
الفهم ثم التطبيق .. الاخطاء والتعلم منها :close:

تمهيد الطريق لتعلم اى لغة برمجة خلال ايام قليلة بعد انتهاء الدورة
موضوعات سابقة :

المواضيع المشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
دورتموند يعزز هجومه بالتعاقد مع الأرميني مخيتيريان ابن ليبيا رياضة - أندية كرة القدم - بطولات دولية - بطولات عربية 2 10-07-2013 01:35 AM
25-05-2007, 05:54 PM
الرجل المدمر غير متصل
الوسـام الذهبي
إعجاب: 261
تلقى 180 إعجاب على 51 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
هههههههههههههههههههههه فى الاول كنت بدات امل من النكتة بس فى الاخر جمدة

21-11-2007, 11:33 PM
alamosha غير متصل
عضو فعال
إعجاب: 42
تلقى 0 إعجاب على 0 مشاركة