أستغفر الله العظيم ... سبحان الله وبحمده

العودة   منتديات داماس > المنتديات العامة > المنتدى العام

مواضيع مميزة  

آخر عشرة مواضيع المواضيع النشطة

24-04-2007, 07:23 PM
أبو يوسف as غير متصل
عضو فعال
إعجاب: 0
تلقى 36 إعجاب على 12 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع

أنت أكيد أكيد فى مصر

أكيد أكيد
أكيد أكيد وبركاته

بلدي الحبيبة مصر ام الدنيا وصدق اللي اطلق عليك & ام الدنيا& وصدق اللي قال يبقى انت اكيد اكيييييييد فى مصر لما تلاقي الفنانة فيفي عبدة عايزة تعملي ال اية نقابة للراقصات يبقى انت اكيد اكيد فى مصر وادي حاجة
ولما تلاقي عضو مجلس شعب نايم فى قلب البرلمان اللي هو بيت الامة كلها يبقى انت برضة اكيد فى مصر ولما تلاقي وزير محترم بيقزقز لب وسوداني في قلب مجلس الشعب يبقى انت اكيد اكيد فى مصر برضة يا سلطان أكيد أكيد
يعني لو فضلت اقول يبقى انت اكيد فى مصر دي مش هنخلص فى الليلة دي
المهممم انا مش هفضل الوووك كتير لوك لوك لوك انا هسيب الصور دي هيا اللي تتكلم وتبينلك اد اية عظمة دولتنا الحبيبة مصر فى الوقت الحالي ومدي ديمقراطية الحكومة المصرية اللي تخلي عضو مجلس شعب ينام جوة البرلمان .
اخش عليكو الاول بالصور دي ونشوووف واسمع منكو احلي تعليقات على التوبيك العظيم دة يلاااااااااااا ننزل تحت ونشوووووووووف . أكيد أكيد

أكيد أكيد

وادي اول نائب محترم نايم ولا فى الدماغ وربنا عسل ياعم أكيد أكيد أكيد أكيد

أكيد أكيد

الراجل دة بقى تعبان اوي ومرهق اية ياجدعان سيبوة ينام هو قايلي محدش يصحيني الوقتي خالص ولو احمد بية فتحي نادي عليا قولولة عدي عليا بكرة الصبح أكيد أكيد

أكيد أكيد

بيكلم المدام ها فية حاجة يا اخي مش معايا حصانة أكيد أكيد أكيد أكيد

أكيد أكيد

ودول بقى اتنين اعضاء مجلس شعب محترمين بيتخانقو على اللي يعد ادام جنب السبورة .... راح قايم نائب تاني ...رفع الجلابية وقالهم ماخلاص بقى ياعم انت وهو انا عامل دماغ وعايز انام اعملكو اية بس اخرج من هدومي يعني اقلع الجلبية يعني ياساتر عليكو الواحد مش عارف يناملو ساعتين هنا ولا اية ؟ الله أكيد أكيد أكيد أكيد أكيد أكيد

أكيد أكيد

ودة مصطفي بية بكري رغم اني بحترمة ولكن اتخنقت لما شوفت منظرة دة هو مفكر نفسة فين يعني هو علشان راجل بيحارب الفساد يعمل كدة داخل البرلمانأكيد أكيد أكيد أكيد أكيد أكيد

أكيد أكيد

والله مانا سايبك ماااااشي أكيد أكيد

أكيد أكيد

طلعت باشا مساء الفل & ابن شقيق الراحل انور السادات أكيد أكيد

أكيد أكيد

سيب الجاكتة ياسيد ... ماتسيب انت يا ابراهيم ... & رئيس مجلس الشعب بيتفرج وهو في غاية الانشكاح & قصدي غاية السعادة يا اخي &

أكيد أكيد

ماشي يا جرايحي لو انت راجل اطلعلي قالة ماتنزلي انت
أكيد أكيد أكيد أكيد أكيد أكيد
أكيد أكيد

عييييييييييييييب ميصحش كدة اماااااااااال أكيد أكيد

أكيد أكيد

الراجل نازل للجرايحي وهو مش خايف أكيد أكيد

أكيد أكيد

الجرايحي واخد بوكس في عينة .....اة ياعيينيأكيد أكيد أكيد أكيد أكيد أكيد أكيد أكيد

أكيد أكيد

ودة واحد كان بيحوش الراجل اللي ضرب الجرايحي قالة عيب ياعم الراجل الكبير قاعد فوق& احمد فتحي سرور يعني & قالة وانا اعملة اية قالة ياعم احترم نفسك عيب
راح لسعة بالقلم على وشة.... أكيد أكيد أكيد أكيد
أكيد أكيد

قيادي من الاخوان ......هههههههه ... الراجل اللي كان هيقلع الجلبية صحي من النوم خلاص ومعتش عارف ينام ... وقالهم تصدقو اني غلطان ان عت اجي هنا أكيد أكيد

أكيد أكيد

اقوم اشوف الواد دة عايز اية يا اخي ......ياعم اعددددددد احنا مالنا احنا اعد بس
.............. وبعد ما سيبنا الخناقات ندخل بقى على الناس اللي عمالة تقزقز لب وسوداني دي والله احلي مزاج ياعم أكيد أكيد أكيد أكيد
أكيد أكيد

أكيد أكيد

هات شوية يا سيد ياعم خد انا والله شاري بربع جنية أكيد أكيد أكيد أكيد أكيد أكيد
أكيد أكيد

أكيد أكيد

محسسني انة قاعد فى قهوة ناقص يطلب حجرين معسل أكيد أكيد أكيد أكيد أكيد أكيد
أكيد أكيد

بيكلم المادام وبياكل سوداني بتقولة ابقي افتكر هاتلي جبنة تركي يابومحمودأكيد أكيد
أكيد أكيد

أكيد أكيد
كلة بسم الله ماشاء الله بيكلم المادام

أكيد أكيد
ههههههههههههههههههههههههههههههههه
حبيبي & كمال الشاذلي& اشمعني هو يعني
أكيد أكيد

بيتصل على المادام والموبايل غير متاح وعمال يقول ياتري ويا هل تري الاولاد عملو اية؟

أكيد أكيد

وربنا مدرج كليتي منظرة احسن من كدة أكيد أكيد أكيد أكيد
أكيد أكيد

أكيد أكيد
بيصور واحد صاحبة وفرحان اوي

أكيد أكيد
دة بق جايب لاب توب معاه وفرحان بية اوي وبيفرجة على الحاج فرحات قالة ودة حلو دة يا اخويا ياابراهيم قالة امال يا فرحات دة بيطلع فى التليفزيون كمان أكيد أكيد أكيد أكيد
أكيد أكيد
يا مزااااااااااااااجووووووووأكيد أكيد
أكيد أكيد
يا حلاوياااااااااااااااااااااااات أكيد أكيد
أكيد أكيد
ودة جايبلي مجلة الكورة والملاعب يقرأها أكيد أكيد
أكيد أكيد

بيتفرج على كليب ايظن وعماد بعرورة أكيد أكيد أكيد أكيد

أكيد أكيد

احمد عز & عز الدخيلة & بيكلم المادام بيقولها اسكتي هتفضحينا صوتك عالي

أكيد أكيد
زي اللي قبلة برضة
أكيد أكيد
ههههههههههههه معاه موبايل الف مية1100
أكيد أكيد
يسلاااااااااااااام عليا وعلى حلاوتي
أكيد أكيد
بيقرأ مجلة النبأ وبيتفرج على الصور اللي فيها

أكيد أكيد
بيقزقزق سوبر
أكيد أكيد

بيكلمو رجالتهم يشوفو طبخو اية النهاردة & ماهو بقى زمن تبقي فية المرأة نائب على الراجل .... والراجل يطبخ فى بيتة ... عجبت لك يازمنأكيد أكيد أكيد أكيد
أكيد أكيد
هههههههههههههههههه
أكيد أكيد
يا مزاجوووووووو
أكيد أكيد
يا عيييييييييني

تعالي بقى وشوفو مين دة & احمد نظيف & رئيس مجلس الوزراء المصري بيقزقز لب وسوداني ومكسرات ماهي محمصة بقى وصدق مرتضى منصور فعلا لما قال اية مؤهلات احمد نظيف علشان يبقى رئيس مجلس وزراء !! أكيد أكيد أكيد أكيد
أكيد أكيد
مفيد شهاب وزير التعليم العالي الاسبق بيشتغل وادامة المكسرات وعلي يمينة رئيس الوزراء بيتفرج علية وفرحان اوي
أكيد أكيد
عمو مفيد خلص تشطيب الاوراق وخش على قزقزة اللب أكيد أكيد أكيد أكيد أكيد أكيد
أكيد أكيد
أكيد أكيد
أكيد أكيد

بأمانة الله الموضوع دة .... منقوووووووول .......

المواضيع المشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
معلومات أكيد لن تتوقعها !! meto_meto صور - طرائف - الغاز - مسابقات - تسالي - مرح - نكت - فوازير 16 02-07-2010 04:02 PM
أكيد إنفو الدولية karawanpop بيع وشراء منتجات ومقتنيات وبضائع 0 26-11-2009 12:55 AM
أكيد الخطأ على المواطن المسكين القمر المنتدى العام 15 01-08-2008 05:26 PM
يبقى انت أكيد في مصر tornedoo صور - طرائف - الغاز - مسابقات - تسالي - مرح - نكت - فوازير 2 08-02-2008 07:24 AM
شوف الموقع _ أكيد بيعجبك ابن مسعود برامج 2 13-11-2003 04:20 AM

أنت أكيد أكيد فى مصر

English