أستغفر الله العظيم ... سبحان الله وبحمده

العودة   منتديات داماس > المنتديات العامة > المنتدى الاسلامي

مواضيع مميزة  

آخر عشرة مواضيع المواضيع النشطة

13-03-2007, 02:37 PM
طالب دعاء غير متصل
عضو مميز
إعجاب: 3
تلقى 77 إعجاب على 30 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع

إستووا.. إعتدلوا.. إستقيموا يرحمكم الله.. الله اكــــــــبر

استغفـر الله العظيـم
إستووا.. إعتدلوا.. إستقيموا يرحمكم الله
الله أكبر
الله أكبر.. أحمد ركز بأه في الصلاة وبلاش تسرح، طيب خلاص، إمممم.. هو الراجل اللي جنبي ده صوابع رجليه عاملة كده ليه؟ صباعه الكبير ده كبير أوي، آه بمناسبة الصوابع هي صوابع زينب دي اللي هيا إيه؟ بيتهيألي دي اللي عاملة زي الزلابية، زلابية؟؟ زلابية إيه بس وبتاع إيه
الله أكبر
أحمد ركز ياأحمد، طيب ماأنا مركز أهوه، مركز إيه طيب إنت قريت سورة إيه؟ أنا قريت سورة اللهب شفت بأه أنا مركز إزاي؟ لألأ دي كانت سورة الفيل
سمع الله لمن حمده
ربنا ولك الحمد، أنا جعت، بس مش عارف أفطر إيه النهاردة؟ آه المطعم الجديد اللي كانوا بيتكلموا عنه إمبارح، بيقولوا عليه أكله حلو، بس هو في شارع إيه؟ لما أخلّص الصلاة أتصل بالتليفون أعرف العنوان
الله أكبر
هيا الساعة كام دلوقتي؟ زمانها أربعة وخمسة، على فكرة هيا الساعة التانية الجلد كنت حطيتها فين؟ آه.. ياإما في الدرج ياإما في الدولاب، دولاب ايه بس ياأحمد ركز ياأحمد إنت بتصلي، أستغفر الله
الله اكبر
أهوه أنا مركز أهوه، إنظر لمكان السجود وركز في الأيات اللي بيقولها الإمام
الله أكبر
الشيطان ده أعوذ بالله بيخلي الواحد يسرح، مش هو الشيطان بيتسلسل في رمضان، يعني بيتسلسل تلاتين يوم، أيوه بس هو رمضان ده تسعة وعشرين ولا تلاتين؟ هو إبتدى إمتى؟ تعالى نحسبها كده.. هو كان يوم السبت في السعودية وفي مصر الأحد غريبة أوي الحكاية؟ طيب لو واحد على الحدود ورجل بره ورجل جوه يصوم ولامايصومش؟ أحمد.. شفت أهوه إنت رجعت تسرح تاني
الله أكبر
هو إحنا في الركعة الكام؟ يعني هانقوم ولا هانقرأ التشهد؟ لا دي التانية، طيب أقولك إتأخر شوية وشوف الي جنبك هايقوم يقف ولا يقعد يقرأ التشهد
الله أكبر
أيوه دي الركعة التانية، شفت بأه عشان سعادتك عمال تسرح، لأ خلاص أعوذ بالله من الشيطان الرجيم
الله أكبر
السجادة دي مريحة ولونها حلو، هيا سجادة ولا موكيت، لاموكيت بنسيج السجاد، آه على فكرة إبقى إفتكر تكنس السجادة اللي في البيت بالمكنسة، بس لازم أنضف كيس المكنسة عشان بقالي مده مانضفتوش
الله أكبر
الراجل اللي جنبي ده، رجليه بتزق في رجلي، طيب أحرك رجلي شوية، الله ده بيلزقها فيا تاني، أستغفر الله
الله أكبر
فيه صوت موبايل، الناس دي ليه مش بتقفل الموبايل ساعة الصلاة.. مش عارفين ان ممكن ده يخلي الواحد مايركزش في الصلاة مع إن فيه يافطة محطوطة على الباب مكتوب عليها إغلق الجوال من فضلك وعليها صورة موبايل عليه علامة إكس.. بس هو الموبايل ده كان نوعه إيه؟ بيتهيألي سيمنس.. هيا إيه الرنة دي؟ آه أنا عايز أبقى أغير الرنة، فاكر الموضوع اللي كتبته عن رنات الموبايل
.
.
.
.

الله أكبر

الراجل اللي جنبي ده عمال يتحرك كتير، أستغفر الله مافيش خشوع خالص، أنا أهوه مش باتحرك
إستووا.. إعتدلوا.. إستقيموا يرحمكم الله..
إيه هيا الصلاة خلصت ؟

أستغفر الله العظيم
!!!!!
مدونة: حكاوي آخر الليل

منقول للعظ
جزا الله كاتب وقرا الموضوع خير الجزا
سبحان الله و بحمده سبحان الله العظيم

المواضيع المشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
استشارة من فضلكم يرحمكم الله هاى نت مُسْتَشارُكَ القّانُونيْ 2 23-03-2014 07:10 PM
ساعدوني يرحمكم الله...في مشكلة تنصيب ويندوز سفن neronine2000 برامج 5 13-02-2010 11:38 PM
إستووووووا.. إعتدلوووا.. إستقيموا يرحمكم الله bassam_khalil20 أرشيف المواضيع المخالفة والمحذوفات 1 25-01-2009 07:12 PM
ارجعوها لاهلها يرحمكم الله karams المنتدى العام 0 24-01-2009 12:54 PM
يا خبراء برامج الدي في دي أجيبونا الله يرحمكم بروفيشنال برامج تحرير الفيديو وتحويل الصيغ وبرامج الصوتيات والملتيميديا 2 14-07-2006 12:45 AM
13-03-2007, 02:41 PM
romanciat غير متصل
عضو فعال
إعجاب: 63
تلقى 0 إعجاب على 0 مشاركة
جزاك الله خير الجزاء ..

جعله الله في موازين حسناتك يوم ان تلقاه ..

17-03-2007, 09:48 PM
sara غير متصل
عضو محترف
إعجاب: 145
تلقى 239 إعجاب على 75 مشاركة
جزاك الله خيرا

أحـب الصالحيـن ولسـت منهـم

لعلـي أن أنـال بـهـم شفـاعـة

وأكـره مـن تجارتـه المعاصـي

ولـو كنـا سـواء فـي البضاعـة

إستووا.. إعتدلوا.. إستقيموا يرحمكم الله.. الله اكــــــــبر