أستغفر الله العظيم ... سبحان الله وبحمده

العودة   منتديات داماس > المنتديات العامة > اعلانات تجارية > أقسام اعلانية منوعة > وظائف شاغرة وطلبات التوظيف

مواضيع مميزة  

آخر عشرة مواضيع المواضيع النشطة

04-03-2007, 03:07 PM
طالب دعاء غير متصل
عضو مميز
إعجاب: 3
تلقى 77 إعجاب على 30 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
03:07 PM

ورحمه الله و بركاته
انا اسف جد يا شباب على الموضوع الوجع دمغكم و معلش مش هقدر ارد على 100 واحد كل واحد بيقول حاجه شكل ..؟! انا حوله انى اعرض موضوع و لكن لى الاسف انتو الى فى دمغكم فى دمغكم
اسف كمان مرا و شكر على تحوركم فى الموضوع لكن كان فى نقطه اخير احب اقوله ان الموضوع الحمد الله حلال و فى افتاء من الازهر وفى اخو فى الشركه كتير و الحمد الله بيتهيلى لو الشركه ديه نصبه اظن كانت مكملتش واظن فى السنه ونص المضيه لو كان حد قال ان الشركه ديه نصبة مكنتش كمله صح ولا انا غلطان ؟؟؟؟؟
دليل كافى انك مش عرف حاجه عن الموضوع خلاص ازى الشركه هتديك جهاز ببلاش يارجل قول كلام يتعقل لا اله لا الله على فكر الشركه ليه 5 فروع على مستوى العالم و منه الفرعى الى مصر اللنك بتاع الشركه موجد ادخل و اتفرج على الناس الغلبه الى ميعرفوش حاجه خلاص عن الشركه الى انت لوحدك الى عرف انه نصبه وهم شغلين فيه من سنه ونص و نجاح نجاح كبييير و انت لسه بتقول من يومين انه نصبه بيتهيلى ان من المفروض انهم يكون اول ناس يتنصب عليه صح و براد يكون هم اول ناس تعرف ان الشركه نصبه صح ! لايمكن انك تشتغل فى مكان وانت متعرفش ايه الجديد فى المكان بستمرار ;)
ولو المكان دها فى نصب كان من المفرود انهم يستغلوك استغلل تام صح لكن هناك فى محاضر بتخد فى الجامعه الامريكية ب1600 جنية بتخده هناك ب3 جنيه فعل الناس ديه بتنصب عليك
احب اقولكم ان اوحش حاجه انك تكلام فى موضوع و انت مش عرف حاجه عنه
وبكرر اسفى لى المر ال1000 على فتحى لى الموضوع لنقاش لى ناس سمعه كلام بس لكن مشفتش حد اتنصب عليه ولا شفت حد نجح فى الشركه و اهو كلامممممم وخلاص :confused2
انا عن نفسى مش محتاج حد يدخل الشركه منكم معى انا مش مستنى حد منكم يجى يقولى يلى انا دخل معك لالالالالا:nono: بس بحب اقولكم ان فى حاجه جديد فى البلد لازم تستغلوه ولكن لو فضله تسمع و تسمع هتعيش حياتك كله تسمع و انت زى ما انت ...............ولكن اى حد يحيب يعرف اكتر انا تليفونى و اميلى موجد بس يكون كلام بجد و يكون نفسى يحول يعمل حاجه :s_4:
انا كد الموضوع بنسب ليه اتقفل خلاص .
ورحمه الله و بركاته
اذكر الله .. و استغفر الله ... وقل الحمد الله على كل شى

http://WWW.XIANLEARE.COM

04-03-2007, 09:00 PM
المهندس/حماده غير متصل
عضو مميز
إعجاب: 2
تلقى 100 إعجاب على 31 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
يا اخى ليس احد يشك فيك ولكن نحن نتناقش وكلن يقول بفعل تجربته فى الحياه وان كان ما تقول صحيح ما فى مشكله ما تزعل منا

حد عوز يشتغل بس يكون من مصر

English