اللهم لك الحمد كما ينبغي لجلال وجهك وعظيم سلطانك

رجب طيب أردوغان رجل في زمن عزَ فيه الرجال

العودة   منتديات داماس > المنتديات العامة > صور - طرائف - الغاز - مسابقات - تسالي - مرح - نكت - فوازير

30-01-2007, 09:49 AM
امير الظلام غير متصل
عضو ذهبي
دُعي الى: 0 موضوع
صور - طرائف - الغاز - مسابقات - تسالي - مرح - نكت - فوازير

معليش للمتزوجين فقط

معليش للمتزوجين ،،،،،

صباحكم فل وعسل وكادي وريحان

عاد هذا موضوع ابي كل واحد يقراه يرد عليه فيه بالله ونشوف وجهة نظر كل متزوج هنا خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

مراتك... ولا... شغلك

;) ;) ;) ;) ;)

تتهم كل نساء العالم الرجال بأنهم بيحبوا شغلهم اكتر ما بيحبوهم كزوجات أو كخطيبات أو كحبيبات
وأنا بالنيابة عنى أعترف بأن هذا صحيح... صحيح... صحيح ليه بقى؟؟؟؟؟؟؟

لي أسبابي ومبرراتي التي أرجو منكم التفكير فيها بعين العقل :
1. الشغل بيصرف عليا... بس أنا اللي بصرف عليها !!!معليش للمتزوجين معليش للمتزوجين معليش للمتزوجين
2. في الشغل ممكن تزعق براحتك و زعيقك يجيب نتيجة ... مع مراتك صعب انك تزعق براحتك... ومهما زعقت مش هييجى بنتيجةمعليش للمتزوجين معليش للمتزوجين معليش للمتزوجين
3. ممكن تزوغ من الشغل في أي وقت من غير ماحد ياخد باله أوحد من الزملاء يغطيك... أنما تزوغ من مراتك... هيهات... أنسى...معليش للمتزوجين معليش للمتزوجين معليش للمتزوجين معليش للمتزوجين

4. في الشغل عندك مدير ممكن ترضيه لو أشتغلت كويس ...... إنما مراتك لو عملت قرد... مش ممكن ترضيها !!! وإذا رضيت...عندك حماتك عمرها ما ها ترضى أبدا معليش للمتزوجين معليش للمتزوجين معليش للمتزوجين
5. في الشغل من حقك تاخد أجازه... عندك عارضه...واعتيادي...ومرضى دا غير يوم الجمعة... والعطلات الرسمية... بصراحة الشغل ريحه خفيف ع القلب... أنما مع مراتك... مش ممكن تاخد أجازه...بالعكس دانت لازم تلزقلها يوم الأجازة بتاعتك و إلا يبقى نهار اهلك مالوش ملامح...ليك أجازه واحده فقط... وطويلة جداً !!!!... معليش للمتزوجين معليش للمتزوجين معليش للمتزوجين معليش للمتزوجين
6. في الشغل ممكن تترقى و تاخد منصب بيه... وباشا كمان ويبقى لك مكتب لوحدك ... وفراش... و سكرتيره خاصة... والكل يضرب لك تعظيم سلام...في البيت هاتعيش زوج... وتموت زوج...واللقب الوحيد اللي ممكن تاخده لما تنادى عليك مراتك وتقولك... يابو العيال...أو يا حاج...ولما تعجز وتسلم النمر... تقولك ......يا بركه معليش للمتزوجين معليش للمتزوجين معليش للمتزوجين معليش للمتزوجين معليش للمتزوجين معليش للمتزوجين
7. الشغل لو زهقت منه ممكن تسيبه بدون مشاكل...أنما مع مراتك... لو روحك طلعت... لازم تحط ف بقك كوتشى وتفكر مليون مره... في المحاكم والمؤخر والنفقة... والعيال...وتلاقى نفسك في الآخر بتغني أنا اللي أستاهل كل اللي يجرالي... الغالي بعته رخيص...ولا أحسبوووووش غاااااالى... العزوبية طبعا. :D :D :D :D :D
8. في الشغل...لو سبته أو سويت معاشك... أو بلغت سن المعاش بتاخد مكافأة كبيره... ومعاش... وحفله تكريم...، أما مراتك لو سبتها قبل ما تموت... أنت اللي هاتدفع مكافأة ومؤخر ونفقه... وشقه كمان...وتتحبس لو مادفعتش... معليش للمتزوجين معليش للمتزوجين معليش للمتزوجين
9. ممكن تغير شغلك وتتنقل لغيره لو لقيت شغل أحسن منه...في حين أنك طوووول الوقت بتشوف بنات أحلى ميت مره من مراتك بس ماتقدرش تغيرها... معليش للمتزوجين معليش للمتزوجين معليش للمتزوجين
10.في الشغل... متأمن عليك عشان لو حصل لك حاجه...ولو حصل لك حاجه... مراتك هي اللي هاتقبض التأمين في النهاية...معليش للمتزوجين معليش للمتزوجين معليش للمتزوجين معليش للمتزوجين

بتهوى مين أكتر... مراتك ولا شغلك.. .
الإجابة... أكيد مراتي طبعا !!!!!!

حاجه تفقع لكن هنقول ايه... ربنا كريم

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
للمتزوجين فقط عبدالرحمن صور - طرائف - الغاز - مسابقات - تسالي - مرح - نكت - فوازير 10 18-07-2013 11:45 AM
معليش يا توني، استعن ببعض الثلج لتخفيف حرارة قفاك SALHANI المنتدى العام 8 28-07-2005 09:53 AM
للمتزوجين فقط المتربع المنتدى العام 9 10-11-2003 03:22 PM

30-01-2007, 02:44 PM
ابن بنغازي غير متصل
عضو محترف
انا اعزب واقولك عند حق مية مية هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
والسلام علي المتجوزين هههههههههههههههههههه

30-01-2007, 02:48 PM
lllBassam80lll غير متصل
مشرف سابق
ههههههههههههههههههههههههههههههههههه

بالفعل موضوع روعة روعة روعة كنت عم اقريه للمدام

وهية مقهورة حتعمل انقلاب قريبا علي

بداية الانقلاب مافي شاي الله يستر من الي جاي

31-01-2007, 08:00 AM
امير الظلام غير متصل
عضو ذهبي
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

طبعا انا والعياذ بالله من كلمة انا منزل الموضوع هذا عشان نشوف الحريم المتزوجات شو عم يعملوا بعد ما يقروا الموضوع بصراحه انا لسا ما وريت ام ونس تقراه خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

31-01-2007, 01:49 PM
lllBassam80lll غير متصل
مشرف سابق
هههههههههههههههههههههههه
نصيحة مني استر على الموضوع حتبهدل من الآخر نفس البهدلة الي اتبهدلتها انقلاب يارجل الله وكيلك عم اطبخ لنفسي اليوم بالامس مافي شاي اليوم مافي اكل وبعدين معك ياعسل خربتلي بيتي ههههههههههههه

عاوزين طريقة نراضي فيها اسعفني

03-02-2007, 10:43 AM
امير الظلام غير متصل
عضو ذهبي
هههههههههههههههههههههههه

بارك الله في الجميع والله يحفظكم واشكركم على ردودكم الحلوه هذي

عاد يا حبيبي يا بسام الحريم كلمة ولا كلمتين حلوين على طول بيرضوا ويرجع كل شي زي اول واحسن ولا اوصيك وبعدين حبايبنا السورييين مررررررررررررره كلامهم ودلعهم يهبل بصراحه عاد ابي منك خدمة يا بسام لاما لا سمح الله يصير شي سوء تفاهم ولا زعل بسيط ابيك تغششني في بعض الكلام اوكيه حبيبي

واشكر الجميع وبارك الله فيكم

03-02-2007, 10:49 AM
يسعد صباحك غير متصل
مجموعة الإدارة
دُعي الى: 76 موضوع
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة امير الظلام 
هههههههههههههههههههههههه

بارك الله في الجميع والله يحفظكم واشكركم على ردودكم الحلوه هذي

عاد يا حبيبي يا بسام الحريم كلمة ولا كلمتين حلوين على طول بيرضوا ويرجع كل شي زي اول واحسن ولا اوصيك وبعدين حبايبنا السورييين مررررررررررررره كلامهم ودلعهم يهبل بصراحه عاد ابي منك خدمة يا بسام لاما لا سمح الله يصير شي سوء تفاهم ولا زعل بسيط ابيك تغششني في بعض الكلام اوكيه حبيبي

واشكر الجميع وبارك الله فيكم
:D :D :D
والله انك تحفة يابو ونس

03-02-2007, 11:03 AM
امير الظلام غير متصل
عضو ذهبي
شكرا يا ابو رائد اناتحفه هاه طيب الله يسامحك وانته ابجوره بس مو في غرفت النوم لا في مجلس الرجال

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

وبعدين نام ترى السهر مو طيب عليك والله

نهي نهي نهي نهي نهي نهي

rss  rss 2.0  html   xml  sitemap