أستغفر الله العظيم ... سبحان الله وبحمده

العودة   منتديات داماس > المنتديات العامة > صور - طرائف - الغاز - مسابقات - تسالي - مرح - نكت - فوازير

مواضيع مميزة  

آخر عشرة مواضيع المواضيع النشطة

16-12-2006, 10:06 PM
Abdomusk غير متصل
عضو مشارك
إعجاب: 9
تلقى إعجاب 1 على مشاركة واحدة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع

نكت جامدة من مصر

السلام ليكم و رحمة الله و بركاته هذه يا أخوانى أول مشاركة لى بالمنتدى و أحببت أن تكون أولى مشاركاتى فى المرح و الفكاهة
........................................ ........................................ .
مرة واحد شحات راح عند الفكهانى قاله حاجة لله قاله خذ بطيخة
قاله انت بتبيع البطيخة بكام جامدة قاله ب7 جنيه قاله طب وكيلو
المانجو بكام قاله ب4جنيه قاله خذ البطيخة وهات كيلو مانجو وهات الباقى
........................................ ........
مرة صرصاراشترى تلفاز جديد رأى عليه إعلان عن مبيد حشرى قال من أولها كده أفلام رعب
.......................................
اثنين مساطيل ماشين فى الشارع رأوا عمود نورمكتوب عليه شقة للبيع واحد منهم خبط على العمود التانى قاله محدش موجود قاله محدش موجود كيف و النور منور
........................................ ......

المواضيع المشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
وظائف خالية -عمل جيد meme momo القسم الاعلاني المنوع 3 14-08-2011 04:48 PM
أكلة سمك جامدة المنتظر؟؟ الطبخ و إعداد المأكولات 3 11-03-2009 10:48 PM
صورة جامدة اوي Sir-Shiko رياضة - أندية كرة القدم - بطولات دولية - بطولات عربية 3 23-05-2008 10:37 PM
نكت جامدة tornedoo صور - طرائف - الغاز - مسابقات - تسالي - مرح - نكت - فوازير 0 06-02-2008 01:00 AM
ياليت اجد المساعدة المثـابـر صيانة الكمبيوتر وحلول الحاسب الألي - هاردوير 2 16-05-2004 10:32 AM
16-12-2006, 11:14 PM
pepsi_labeb غير متصل
عضوية الشرف
إعجاب: 842
تلقى 1,166 إعجاب على 124 مشاركة
تلقى دعوات الى: 7 موضوع
يا ألف أهلا وسهلا وأول مشاركاتك موفقه ان شاء الله

وبما اني مصري ومن ذوات الدم الخفيف أيضا , علشان كده هاقولك نكته أنا كمان

( واحد حانوتي ساب شغلته وفتح محل فكهاني راح معلق يافطه وكاتب عليها :الموز علينا حق:)

وأهلا بيك كمان مره

17-12-2006, 12:18 AM
Abdomusk غير متصل
عضو مشارك
شكرا لك أخى الكريم لبيب على النكتة الجامدة و شكرا لك أخى عازف وتر على المرور الجميل

17-12-2006, 12:28 AM
mohamedzebak غير متصل
عضوية الشرف
إعجاب: 1,261
تلقى 1,076 إعجاب على 201 مشاركة
الله الله يعني المصراوية مجتمعين هنا و سايبني تايه في البرامج بره ههههههههههههههههههههههه
حد كان يديني خبر ده انا برده شيبساووووووووووووووووووووي

عزيزة يا مصرما تهوني فداكي الولد و الوليد
"ولنبْلُونكُمْ بشيْءٍ من الْخوف والْجُوع ونقْصٍ من الأموال والأنفُس والثمرات وبشر الصابرين (155)الذين إذا أصابتْهُم مُصيبة
قالُواْ إنا لله وإنـا إليْه راجعون (156)"
صدق الله العظيم
لكل غياب إياب هنا ديارنا وعائدون .......

17-12-2006, 12:57 AM
egyzero غير متصل
الوسـام الذهبي
إعجاب: 2
تلقى 9 إعجاب على 7 مشاركة
حلوة يا شباب و عمار يا مصر ...و اسمعوا الكام نكتة دول

مرة واحد راح يخطب واحده، باباها قال له بس البنت لسة بتدرس، قال له خلاص اجلها في الفسحه
........................................ ........................................ ........................................ ........
بتقول الزوجة لزوجها : مبروك هنبقي ثلاثة فى البيت ... الزوج بسعادة : حاجة جاية فى السكة؟؟؟ قالت له : لأ ماما هتعيش معان
........................................ ........................................ ........................................ ........................................ .........
لية الديك عندة زكام ؟علشان متجوز فرخة مجمدة
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> >>>>
مرة 3 أطفال راحوا محل لعب واحد بيقول للراجل: عمو عمو عايز بلونة. الراجل جاب السلم وطلع جاب له بلونة ونزل فسأل التاني: وانت عايز ايه؟ .قال له بلونة .. قال له ماقلتش ليه وانا فوق!! المهم طلع جابهاله وهو فوق سأل الولد التالت: وانت كمان عايز بلونة؟؟؟ قال له لأ... فنزل الراجل وقال له : امال عايز ايه؟. قاله عايز بلونتي
........................................ ........................................ ........................................ ........................................ .........
واحده ست مسكت حرامى فى المطبخ ،فقالت لابنها روح إنده ابوك من على القهوة.... جه ابوه ، ولما فتح المطبخ لقي الحرامي صغيّر فقال له انت اسمك ايه؟ قالوا كريم ،فقعد يضرب فيه لحد ما عجنه .... تاني يوم الست بتفتح باب المطبخ لقيت حرامي قالت لابنها روح يا وله نادي ابوك من على القهوة جه الراجل ولما دخل المطبخ لقي واحد طول بعرض ....... بص لمراته وقال لها امال فين كريم ؟!!!
:)

17-12-2006, 01:27 AM
Abdomusk غير متصل
عضو مشارك
شكرا لكم أخوانى على الردود و شكرا لك أخىegyzero على النكت الحلوة و إن شاء الله أخى محمد عندما نكون مجتمعين نديك خبر

22-01-2007, 12:32 PM
mirror غير متصل
موقوف
إعجاب: 0
تلقى 0 إعجاب على 0 مشاركة
thanks alot

نكت جامدة من مصر

English