أستغفر الله العظيم ,, اللهم لك الحمد

العودة   منتديات داماس > برامج الكمبيوتر والانترنت > صيانة الكمبيوتر وحلول الحاسب الألي - هاردوير

مواضيع مميزة  

آخر عشرة مواضيع المواضيع النشطة

14-08-2006, 02:29 AM
مون فيس غير متصل
موقوف
إعجاب: 1
تلقى 13 إعجاب على 6 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
مواضيع لم تعجبه: 0
تلقى 0 عدم اعجاب على 0 مشاركة

شرح مشكلتى مع الرسالة الغريبة ارجة المساعدة

انا شاكر جدا جدا لآهتمامكم بس انا عملت كل اللى قال عليه الاعضاء اللى ردو على موضوعى اللى عملته قبل دةوبردة مفيش مشكلة مشكلتى الرسالة الغريبة المساعدة و مش عارف اذا كنت مخالف لقوانين المنتدى و لا لأ بس انا فعلا مضطر جدا جدا جدا و ارجو افادتى باسرع وقت و لو حد ممكن يفيدنى كويس انا مستعد انه يبعتلى رسالة على الخاص برقم تليفونة الجوال و اتصل عليه و ذلك للاهمية القصوى فلا تبخلوا على اخوكم عليه
انا هقول اللى حصل بالتفصيل و التمس منكم سعة الصدر لانهاء تلك المشكلة اللى بجد هتموتنى مشكلتى الرسالة الغريبة المساعدة

انا عملت النسخة و عدلت عليها و كله تمام و كنت بجربها بعد كل جزء ببرنامج ال virtual pc و جربتها و اضفت لها برامج على انها تحديثات للويندوز و فعلا البرامج اظهر مراحل التنصيب للبرامج و لكن حدثت مشكلة بالماسنجر 8 و لما حاولت الغية بانى اشيله من الملف svcpack و احذف اسمة من الملف svcpack اللى بيكون مكتوب فيه اسماء البرامج
المهم حبيت اضع اللمسات النهائية و اركب البوت سكرين و اللوجون سكرين و بعد م خلصت جيت اجربها تشتغل عادى و تيجى عند اول ظهر لشاشة البوت سكرين بعد م الجهاز يعمل ريستارت و تظهر الشاشة الزرقاء اللى موجودة دى
مشكلتى الرسالة الغريبة المساعدة

و حاولت بكل الطرق الممكنة و طلعت الملفات اللى عدلتها تانى و فحصتها و بردة تمام و معرفش الرسالة دى مصدرها اية و فعلا فرمت و صطبت ال microsoft virtual pc 2004
و مع ذلك حرقتها و جربتها على اجهزة تانية عندى اصحابى و بردة نفس المشكلة يبقى مش عيب رامات و لا هارد و لغيت كل حاجة و عملت النسخة من جديد ببرنامج ال n-lite و اختصارا للجهد قمت بدمج نفس الملفات اللى دمجتها فى النسخة قبل تنفيذها من جديد
التمس منكم المساعدة و بالله عليكم كيف احل تلك المشكلة و انا للاسف مرتبط بمواعيد مهمة جدا لصدور النسخة و لا ادرى ماذا افعل و حرام مجهودى فيها يضيع بعد شهر من الجهد و العناء و البحث مشكلتى الرسالة الغريبة المساعدة
تحياتى ليكم المهندس احمد
انا رفعت ملف فيه الملفات اللى عدلتها و اضفتها للنسخة ياريتكم تجربوها و تقولولى اعمل اية

الملف بحج 7 ميجا على الرابيدشير و هى ايضا ملفات لو كانت سليمة فهى حلال لكل من يرغب بها

http://rapidshare.de/files/29300981/...ae___.rar.html
مشكلتى الرسالة الغريبة المساعدة

المواضيع المشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
مشكلتي مع الهوتميل تطلع لي هذه الرسالة موادع صيانة الكمبيوتر وحلول الحاسب الألي - هاردوير 2 14-04-2009 12:08 PM
انا فى مشكلة مش عارف الحل ارجة المساعدة ميدو هكر المنتدى العام لتصميم الأسطوانة 4 24-12-2008 09:12 AM
مشكلتي مع هذه الرسالة في برنامج MicroStation V7.1 حنتوش التطبيقات الهندسية 1 01-11-2007 06:47 AM
كلما اردت ان اضيف Winks للماسنجر تظهر لي هذه الرسالة... ارجو المساعدة... KamalinO برامج 1 22-07-2005 01:23 AM
مشكلتي الغريبة من 4 اشهر لم اجد لها حل .. الرجاء المساعدة عاشق البحر الأنظمة المفتوحة المصدر Open Source OS 4 08-02-2004 03:47 PM

14-08-2006, 09:27 AM
kingfire غير متصل
عضو مميز
إعجاب: 1
تلقى 55 إعجاب على 11 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
هذه الصورة لم تظهر لي إلا بسببين...(طبعا ليس في نسختي..لكن في نسخة اصلية غير معدلة):
1- الرامات والهاردوير
2- خطأ فادح بالنظااااااااام..

والله اعلم

14-08-2006, 11:06 AM
أبو نواف غير متصل
عضو ذهبي
إعجاب: 86
تلقى 128 إعجاب على 16 مشاركة
تلقى دعوات الى: 1 موضوع
هذه الرسالة كانت تأتي لي بمكشلة وحيده وهي

إختلال كرت الشبكة المركب في الجهاز ..... هو شغال بس يعطيني هذه المشكلة ومع تغييره لم أرى هذه الرسالة

ولكن أنت عندك الجهاز شغال بدون مشاكل وإنما مشكلتك في النسخة على ما أعتقد وربما أنت حذفت بعض التعاريف في النسخة الجديدة مثل تعريف الشاشة التي مع الإسطوانة ....... أو حذفت شيء مهم من النسخة

راجع نسختك وخاصة بما يرتبط بالشبكات أو تعاريف الجهاز

بالنسبة للملف ما اقدر احمله لأنه في الرابد شير

شرح مشكلتى مع الرسالة الغريبة ارجة المساعدة