أستغفر الله العظيم ... سبحان الله وبحمده

العودة   منتديات داماس > المنتديات العامة > صور - طرائف - الغاز - مسابقات - تسالي - مرح - نكت - فوازير

مواضيع مميزة  

آخر عشرة مواضيع المواضيع النشطة

23-03-2006, 08:36 AM
dina4567 غير متصل
عضـو
إعجاب: 2
تلقى 12 إعجاب على 11 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع

نكتتت

مرة جحا كان معا سندويشة وقعت بل الحفرة امه قالت له لحسه الشيطان بعدقليل امه وقعت قالت له ساعدني قال لها لحسك الشيطان

ارسل الرئيس الامريكي جورج بوش هدية لاولاد صدام حسين (عدي وقصي) أغنية بابا فين

سوداني شاف مقهى انترنت مكتوب عليه الساعه بعشره ريال دخل يسئله هي ضد المويه

صعيدي يمزح مع ولدوا رماه في سطح الجيران

المواضيع المشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
تعذر على اثبات العتوان الجديد وكتبت بيانات العنوان القديم فهل هذا تزوير وما عقوبته !!! nabiladel مُسْتَشارُكَ القّانُونيْ 1 03-06-2010 09:05 PM
تزوجت من فتاه وكتبت على نفسى قايمه بمبلغ عالى جدا mohamed_60 مُسْتَشارُكَ القّانُونيْ 1 14-02-2009 07:17 PM
نكتبة الرجيسترات saidsoft.zmaim المرحلة الثانية : العمليات التجميليه على النسخة 3 01-10-2007 05:00 PM
26-03-2006, 09:03 AM
egyzero غير متصل
الوسـام الذهبي
إعجاب: 2
تلقى 9 إعجاب على 7 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
حاجات صغيرة كدة على ما قسم ...يعنى ترطب القعدة

- صعيدى اتصور فى المصيف بعت صورتة لاهلة بعتولة هدوم

-
الاستاذ:مين يعرف اسم حيوانبيطير
الطالب:الفيل يا استاذ
الاستاذ:غلط يا بنى ايه الغباء ده انت ابوكبيشتغل ايه؟
الطالب:فى المخابرات
الاستاذ:والله يا بنى الفيل ممكن يطير بس لوشد حيله

مره واحد ابنه طلع من الأوائلشفروه

واحد بلديانتاجاله تليفون منالبلد بيقوله يا صميدة امك وابوك ومراتك وأولادك كلهم ماتوا صاحبنا سمع الخبر وفالالعيشة ملهاش لزمة وراح طالع فوق عمارة 30 دور ورمى نفسه بين 30 و20 قال الله اناامي وابويه ماتوا من زمان بين 20 و10 قال الله انا مش متزوج قبل يقع على الأرضيابوووي انا مش اسمي صميدة

ايه الفرق بين شجرة الموز و الجزمة؟
شجرة الموز بيقف عليها 30 قرد .....
والجزمة بيقف عليها قرد واحد

مره ابو العربى كان قاعد مع واحد صاحبه بيقوله اسكت يا اخى انا امبارح كنت فى الصحراء المهم لقيت اسد اروحله يمينيجيلى يمين اروحله شمال يجيلى شمال المهم لقيت عماره طلعت استخبيت فيها صاحبه ردوقاله انت حتفشر عليا هو فيه عمارات فى الصحراء راح ابو العربى قاله بلاش ده اناامبارح كنت فى الصحراء لقيت اسد اجيله يمين يجيلى يمين اجيله شمال يجيلى شمال لقيتشجره طلعت فوفيها صاحبه قاله انت شايفنى مختوم على قفايا هو فيه شجر فى الصحراء ابوالعربى قاله خلاص انا امبارح كنت فى الصحراء قابلنى اسد اكلنى مبسوط كده

لابن:بتعمل اية يا بابا.الاب:بكتب جواب لعمك.الابن:هو انت بتعرف تكتب.الاب:يعني عمكاللي بيعرف يقرا يا فالح.

مرة حرامى نط على بيت هيسرقة لقى راجل و مراتهفقال الحرامى للست اسمك ايه فقالت مديحة فقال لها انا مش هاقتلك علشان اسمك زى اسم امى و قال الحرامى للراجل اسمك ايه فقال تامر و بيدلعونىيا مديحة

-
ميكانيكي علق نتيجة على الحيط مكتوب عليها "الصبر مفتاح 15

-
كان في مرة واحدة ركبت تاكسي مع ابنها الصغير
فوقفت عند السوبر ماركت و سابت ابنها في التاكسي
وقالت للسواق ماتتكلمش معاه علشان ابني لمض ونزلت فالولد بيقول مش لو كان مامتك دكتوره و باباك ظابط كنت طلعت مهندس فالسواق ماردش واعد يكرر الكلام لحد مالسواق زهق وقاله: لو كانت مامتك مجنونة و أبوك متخلف تفتكر كنت هاتطلع إيه قاله: سواق تاكسي

والاخيرة
مرة واحد سعودي لقى مصباح علاء الدين دعكه طلعله الجني قاله شبيك لبيك تطلب ايه: قاله: طلعلي كل المصريين من السعوديه فالجني قاله: ليه بس يا عم احنا عملنالك حاجه

نكتتت

English