أستغفر الله العظيم ... سبحان الله وبحمده

العودة   منتديات داماس > برامج الكمبيوتر والانترنت > برامج

مواضيع مميزة  

آخر عشرة مواضيع المواضيع النشطة

22-03-2008, 04:28 PM
titodj غير متصل
عضو مميز
إعجاب: 1
تلقى 71 إعجاب على 14 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع

04:28 PM

الف شكر يا ميدو على تعاونك معايا وانا مش بقولك عدم الرد ليك انت انا بقولك عدم الرد لصاحب الموضوع واتمنى ان صاحب الموضوع يرد علشة علشان دة موضوعو وهوة قال انو جرب النسخة ونزل انتى فيرس وعمل ابتدديت علية ياريت يعنى لو سمحت وبعد ازنك يا صاحب الموضوع ترد علية علشان بس اعرف لو نسخة الويندوز دى يجد فيها هزة العيوب ومش اى برامج اتشتغل عليها مش اسطبها على الجهاو تانى خالص ولو فيو حل ياريت تقولو لينا علشان دة موضوعك وتحياتى لكم جميعا ولااستاز ميدو على تعبو معاياخالص تحياتى

23-03-2008, 05:55 AM
ScOrPiOnE غير متصل
عضوية الشرف
إعجاب: 495
تلقى 522 إعجاب على 30 مشاركة
تلقى دعوات الى: 529 موضوع

جزاكم الله خير أحبائي فى الله وتقبلوا خالص التحيه والتقدير
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة titodj 
الف شكر يا ميدو على تعاونك معايا وانا مش بقولك عدم الرد ليك انت انا بقولك عدم الرد لصاحب الموضوع واتمنى ان صاحب الموضوع يرد علشة علشان دة موضوعو وهوة قال انو جرب النسخة ونزل انتى فيرس وعمل ابتدديت علية ياريت يعنى لو سمحت وبعد ازنك يا صاحب الموضوع ترد علية علشان بس اعرف لو نسخة الويندوز دى يجد فيها هزة العيوب ومش اى برامج اتشتغل عليها مش اسطبها على الجهاو تانى خالص ولو فيو حل ياريت تقولو لينا علشان دة موضوعك وتحياتى لكم جميعا ولااستاز ميدو على تعبو معاياخالص تحياتى
أخى الحبيب كما ذطر لك أخونا medo_loai جزاه الله خير
فأنت تحتاج لهذا التحديث لتنصيب هذه البرامج وهذا عادى مع اى نسخه غير معدله
نصب التحديث ونصب بعده برامجك واى استفسار اخر انا حاضر باذن الله

23-03-2008, 09:16 AM
abu_nada غير متصل
الوسـام الذهبي
إعجاب: 730
تلقى 206 إعجاب على 88 مشاركة
تلقى دعوات الى: 963 موضوع

شكرا لك اخي الكريم وجاري التحميل والملاحظات بعد الانتهاء والتجربة

24-03-2008, 12:47 AM
titodj غير متصل
عضو مميز
إعجاب: 1
تلقى 71 إعجاب على 14 مشاركة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ScOrPiOnE 
جزاكم الله خير أحبائي فى الله وتقبلوا خالص التحيه والتقدير

أخى الحبيب كما ذطر لك أخونا medo_loai جزاه الله خير
فأنت تحتاج لهذا التحديث لتنصيب هذه البرامج وهذا عادى مع اى نسخه غير معدله
نصب التحديث ونصب بعده برامجك واى استفسار اخر انا حاضر باذن الله
يا اخىازاى النسخة مش معدلة ومسحتها صغيرة كدة وانت حازف منها حجات وسورسات بس انت المفروض تقول ان النسخة محتاجة هزا التحديث فى موضوعك لافادة جميع الاعضاء بس انت قولت انا جربتها ومفيش اى مشكلة فى الويندوز وانامنزل الانتلى فيرس وعملو الاابتديت وكلو تمام وعلى فكرة طلاما النسخة عايز تحديت يبقى سيرفر باك تو تنزل او برفيشنال تنزل على الجهاز وخلاص كنت اتمنى انك تحل هزة المشكلة او تزكر هوة المشاكل فى الشرح وياريت يعنى اللى ينزل حاجة يجربها قبل ما ينزلها لاافادى الاعضاء وتحياتى للجمييع

15-05-2008, 11:22 AM
ba2ror غير متصل
عضو جديد
إعجاب: 0
تلقى 0 إعجاب على 0 مشاركة

يا برنس من فضلك انا حملت الوندوز اللى مرفوع ربطين على الربيدشير وعاوزين باصورد اتصرف ازاى ولا ايه بالظبط

ومتشكرين جدا لمجهودك العظيم والف شكر

17-05-2008, 01:28 PM
ScOrPiOnE غير متصل
عضوية الشرف
إعجاب: 495
تلقى 522 إعجاب على 30 مشاركة
تلقى دعوات الى: 529 موضوع

جزاكم الله خير أحبائي فى الله وتقبلوا منى خالص التحيه والتقدير
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة titodj 
يا اخىازاى النسخة مش معدلة ومسحتها صغيرة كدة وانت حازف منها حجات وسورسات بس انت المفروض تقول ان النسخة محتاجة هزا التحديث فى موضوعك لافادة جميع الاعضاء بس انت قولت انا جربتها ومفيش اى مشكلة فى الويندوز وانامنزل الانتلى فيرس وعملو الاابتديت وكلو تمام وعلى فكرة طلاما النسخة عايز تحديت يبقى سيرفر باك تو تنزل او برفيشنال تنزل على الجهاز وخلاص كنت اتمنى انك تحل هزة المشكلة او تزكر هوة المشاكل فى الشرح وياريت يعنى اللى ينزل حاجة يجربها قبل ما ينزلها لاافادى الاعضاء وتحياتى للجمييع
أخى الحبيب ياريت تقرأ الموضوع جيدا ثم تعلق عليه لأنى ذكرت بالتفصيل ما تم تعديله بالنسخه
ولم أذكر أنى أضفت لها أى تحديث فقط قمت بتخفيفها لتناسب العمل على معظم الاجهزه خصوصا الضعيفه
ومؤكد أنها سيرفس باك2 وهذا ماذكرته ولم أذكر انى أضفت لها تحديثات ومعروف لمن ينصب ويندوز SP2
انه يحتاج لاضافة هذا التحديث ليتمكن من تنصيب البرامج التى تحتاج وجوده. راجع ياغالى التوضيح

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ba2ror 
يا برنس من فضلك انا حملت الوندوز اللى مرفوع ربطين على الربيدشير وعاوزين باصورد اتصرف ازاى ولا ايه بالظبط
ومتشكرين جدا لمجهودك العظيم والف شكر
أخى الحبيب اضغط بزر الماوس الايمن على أول جزء واختار extract
وعند مراجعتى للروابط وجدت الرابد شير ثلاثة أجزاء فحبيت أنبهك لهذه النقطه
واى استفسار لا تتردد أخى الحبيب

01-08-2008, 02:33 PM
otlae غير متصل
عضو جديد
إعجاب: 0
تلقى 0 إعجاب على 0 مشاركة
تسلم على الجهد الرائع
عندي مشكله
بعد ما حملته من الروابط الخاصه بالرابيدشير وفك الضغط على الملفات الثلاثه وجدة واحد ملف ايزو قمت بحرق ملف الايزو على السي دي وتاكدت من الدوس بان الاقلاع عن طريق الديفي دي لاكنه لا يعمل ويتجاهله ويشتغل عادي
امل منك توضيح ذلك وماذا افعل

فقط 180 ميجا مساحة نسخة Xp-sp2 وكامله وبتنزل فى 15 دقيقه بس ده غير سرعتها العاليه

English