أستغفر الله العظيم ... سبحان الله وبحمده

العودة   منتديات داماس > برامج الكمبيوتر والانترنت > برامج

مواضيع مميزة  

آخر عشرة مواضيع المواضيع النشطة

07-03-2008, 11:23 AM
فنان داماس غير متصل
عضو فعال
إعجاب: 15
تلقى 53 إعجاب على 21 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع

11:23 AM

عزيزى sicowin الموقع بيقول

File deactivated!

07-03-2008, 12:29 PM
fuadlateef غير متصل
عضو جديد
إعجاب: 0
تلقى 0 إعجاب على 0 مشاركة

شكرا ولكن هذه الرسالة تظهر
File deactivated!
مع التحيات

07-03-2008, 02:26 PM
mooma_max غير متصل
عضوية الشرف
إعجاب: 801
تلقى 875 إعجاب على 82 مشاركة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة web_win 
رابطة شغاله للنسخة الرائعة:

http://zizomizo.sawtelarab.org/SiCo.zip
وهذه عدة روابط أخرى قمت برفعها تقديرا لمجهود مشرفنا الغالى وأعضاء البوابه الكرام
وشكرا لك أخى على هذا الرابط

MEGAUPLOAD - The leading online storage and file delivery service

Send big files the easy way. Files too large for email attachments? No problem!

FriendlyFiles

والله الموفق

07-03-2008, 03:05 PM
mooma_max غير متصل
عضوية الشرف

وهذه روابط أخرى مقسمه الى جزئين أخوانى الكرام

zSHARE - sico_reuploaded_by_mooma_max.zip.002.001

zSHARE - sico_reuploaded_by_mooma_max.zip.002.002

RapidShare: 1-Click Webhosting

07-03-2008, 03:06 PM
mooma_max غير متصل
عضوية الشرف

روابط أخرى للأجزاء المقسمه

FriendlyFiles

FriendlyFiles

والله الموفق

07-03-2008, 03:41 PM
rawhi 019 غير متصل
الوسـام الماسـي
إعجاب: 695
تلقى 560 إعجاب على 184 مشاركة
تلقى دعوات الى: 13 موضوع

بارك الله بك أخي العزيز على ما قدمت لهذا المنتدى الاكثر من رائع وبالتأكيد انت مش بحاجه تعرفنا على اعمالك فقد سبقتك الينا والحمدلله

18-03-2008, 08:50 PM
Black_Man غير متصل
عضو جديد
إعجاب: 1
تلقى 0 إعجاب على 0 مشاركة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mooma_max 
وهذه روابط أخرى مقسمه الى جزئين أخوانى الكرام

zSHARE - sico_reuploaded_by_mooma_max.zip.002.001

zSHARE - sico_reuploaded_by_mooma_max.zip.002.002

الله يعطيكم العافيه شباب ويجزاكم خير

لكن فيه حاجه وحده نقصاني وهي الباسورد لفك الضغط
مع العلم إني حملت الملفات من موقع zShare

ولكم جزيل الشكر

20-03-2008, 01:40 AM
elkoopra غير متصل
الوسـام الماسـي
إعجاب: 1,483
تلقى 652 إعجاب على 128 مشاركة
تلقى دعوات الى: 1 موضوع

انا حملت النسة من الرابط الواحد الماباشر بس عند فك الضغط بيطلع رسالة إن الباسورد خطأ

20-03-2008, 06:49 AM
titodj غير متصل
عضو مميز
تلقى 71 إعجاب على 14 مشاركة

بعد التجربة انا اشجع صاحب الموضوع على هزة النسخة السريعة واوجة لهة هزة الاسئلة انت متاكد انك جربت النسخة وكل البرامج اتسطبت معاك ومفيش اى مشاكل انا حملت النسخة من الرابط المباشروتم التحميل بنجاح وحرقتها على النيرو بسرعة اقل وهية 12 تمامومواصفات جهازى بنتيم ثرى بروسوسور 1 وعشرة ورمات 256 وهارد 80 جيجا اوكى ومساحة السى عندى 10 جيجا المهم انا سطبتها على الجهاز واستغرقت 20 دقيقة وبصراحة نقل الكوبى بتاع النسخة سريع جدا المهم انا جربت النسخة فى فتحة البرتشينات سريعة جدا اوى انا فرحت بكدة وقولت اخيرا لقيت نسخة خفيفة لجهازى المتواضع المهم سطبت تعريف كارت الان اتسطب من غير مشاكل ونسيت اقول صحيح فى الشت دوان لا يوجد صوت ولاا فتحة الجهاز لاا يوجد صوت ولاا فى فتح البرتشيانات لا يوجد صوت نهائيا انا قولت عادى مفيش اى مشاكل وبعد لما سطبت كارت الان بتاع شبكة النت بعديها بسطب الكاميرا حصل مشكلة وظهرتلى رسالة منعت التعريف من النزول للجهاز وهزة صورة الرسالة بسطب الهوت ميل الماسنجر بجميع اصدراتو ظهر لية هزة الرسالة والياهو اتسطب من غير مشاكل وعندما اسطب الانتى فيرس بجميع انواعو تظهرى هزة الرسالة تمنعو من تسطيبو على الجهاز وكمان بفتح ملفات بيقولى فى ملفات تيل ناقصة ويدينى رسالة بكدة برضو والميديا بلير والكوادك اتسطب عادى من غير مشاكل والوين انب اتسطب والدون لو مانجر اتسطب انا حبيت اجرب بقية البرامج مش مشكلة عندى تضيع الوقت بس علشان افادة اعضائنا الاعزاء وكمان اضاءة الجهاز منخفضة شوية انا بصراحة النسخة عجبتنى جدا فى سرعتها وفى فتحة البربتشينات بس النسخة كدة شكلها ناقصة ملفات او سورسات او محتاجة تحديث وطبعا الواحد فى غنى عن التحديثات المتعبة فاتمنى من صاحب الموضوع انا ينزل صوت الشيت دوان بتاع الجهاز وصوت فاتحة الويندوز وصوت البرتشينات لان بصراحة انا محتاج النسخة دى جدا واتمنى كمان من صاحب الموضوع انا يشوف حل لهزة الرسايل دى وايى معنى هزة الرسايل مع انى منزل نسخة ويندوز بروفيشنال على جهازى من غير اى مشاكل يعنى الجهاز خالى تمام من العيوب او اى مشكاكل واتمنى انا بعد حل هزة المشاكل ان تجمع الاسطوانة فى رابط واحد مباشر بعد حل هزة المشاكل وعلى صيغة ايزو وبوتابل لان بجد انا اول مرة اشوف نسخة سريعة جدا واتمنى انى اكون مطولتش عليك فى الكلام وتعبتك معايا وتقبل مرورى يا باشا

22-03-2008, 02:26 AM
The_Mask غير متصل
الوسـام الذهبي
إعجاب: 43
تلقى 259 إعجاب على 83 مشاركة
تلقى دعوات الى: 17 موضوع

جزاك الله خير اخي الفاضل

22-03-2008, 02:42 AM
medo_loai غير متصل
عضو محترف
إعجاب: 594
تلقى 45 إعجاب على 17 مشاركة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة titodj 
بعد التجربة انا اشجع صاحب الموضوع على هزة النسخة السريعة واوجة لهة هزة الاسئلة انت متاكد انك جربت النسخة وكل البرامج اتسطبت معاك ومفيش اى مشاكل انا حملت النسخة من الرابط المباشروتم التحميل بنجاح وحرقتها على النيرو بسرعة اقل وهية 12 تمامومواصفات جهازى بنتيم ثرى بروسوسور 1 وعشرة ورمات 256 وهارد 80 جيجا اوكى ومساحة السى عندى 10 جيجا المهم انا سطبتها على الجهاز واستغرقت 20 دقيقة وبصراحة نقل الكوبى بتاع النسخة سريع جدا المهم انا جربت النسخة فى فتحة البرتشينات سريعة جدا اوى انا فرحت بكدة وقولت اخيرا لقيت نسخة خفيفة لجهازى المتواضع المهم سطبت تعريف كارت الان اتسطب من غير مشاكل ونسيت اقول صحيح فى الشت دوان لا يوجد صوت ولاا فتحة الجهاز لاا يوجد صوت ولاا فى فتح البرتشيانات لا يوجد صوت نهائيا انا قولت عادى مفيش اى مشاكل وبعد لما سطبت كارت الان بتاع شبكة النت بعديها بسطب الكاميرا حصل مشكلة وظهرتلى رسالة منعت التعريف من النزول للجهاز وهزة صورة الرسالة بسطب الهوت ميل الماسنجر بجميع اصدراتو ظهر لية هزة الرسالة والياهو اتسطب من غير مشاكل وعندما اسطب الانتى فيرس بجميع انواعو تظهرى هزة الرسالة تمنعو من تسطيبو على الجهاز وكمان بفتح ملفات بيقولى فى ملفات تيل ناقصة ويدينى رسالة بكدة برضو والميديا بلير والكوادك اتسطب عادى من غير مشاكل والوين انب اتسطب والدون لو مانجر اتسطب انا حبيت اجرب بقية البرامج مش مشكلة عندى تضيع الوقت بس علشان افادة اعضائنا الاعزاء وكمان اضاءة الجهاز منخفضة شوية انا بصراحة النسخة عجبتنى جدا فى سرعتها وفى فتحة البربتشينات بس النسخة كدة شكلها ناقصة ملفات او سورسات او محتاجة تحديث وطبعا الواحد فى غنى عن التحديثات المتعبة فاتمنى من صاحب الموضوع انا ينزل صوت الشيت دوان بتاع الجهاز وصوت فاتحة الويندوز وصوت البرتشينات لان بصراحة انا محتاج النسخة دى جدا واتمنى كمان من صاحب الموضوع انا يشوف حل لهزة الرسايل دى وايى معنى هزة الرسايل مع انى منزل نسخة ويندوز بروفيشنال على جهازى من غير اى مشاكل يعنى الجهاز خالى تمام من العيوب او اى مشكاكل واتمنى انا بعد حل هزة المشاكل ان تجمع الاسطوانة فى رابط واحد مباشر بعد حل هزة المشاكل وعلى صيغة ايزو وبوتابل لان بجد انا اول مرة اشوف نسخة سريعة جدا واتمنى انى اكون مطولتش عليك فى الكلام وتعبتك معايا وتقبل مرورى يا باشا
أخي العزيز كل المشاكل تنتهي بتنزيل windows installer
ويمكنك تحميله من هذا الرابط

windows installer 3.1

22-03-2008, 04:54 AM
titodj غير متصل
عضو مميز
تلقى 71 إعجاب على 14 مشاركة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة medo_loai 
أخي العزيز كل المشاكل تنتهي بتنزيل windows installer
ويمكنك تحميله من هذا الرابط

windows installer 3.1
اوكى يا اخى الف شكر بس مش المفروض تقولى الرابط اللى انا احملو دة اية يعنى شوية كلام عنو علشان اعرف انا اعمل اية واناشايف انو تحديث من شركة مايكروسوفت وطبعا التحديت دى زى قلدو بياخد وقت على الفاضى ومبيحدثى صح وعلى العموم يا اخى انا فى انتظار ردك علشان اعرف الملف اللى ا نا احملو دة خاص باية وياريت بعد ازن صاحب الموضوع يرد علية علشان هوة اكيد عارف المشكلة دى سببها اية ونحلها ازاى انا منزل الموضوع بقالو يومين وانت مرددشى علية فية فياريت لو سمحت بعد ازنك ترد علية تقولى اية سبب المشكلة دى ونقدر نحلها ازاى وياريت لو انت تحلها وتنزل النسخة من جديد على رابط واحد بس بعد حل كل هزة المشكال لاافادة جميع الاعضاء وتحياتى للجميع

22-03-2008, 01:36 PM
medo_loai غير متصل
عضو محترف
إعجاب: 594
تلقى 45 إعجاب على 17 مشاركة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة titodj 
اوكى يا اخى الف شكر بس مش المفروض تقولى الرابط اللى انا احملو دة اية يعنى شوية كلام عنو علشان اعرف انا اعمل اية واناشايف انو تحديث من شركة مايكروسوفت وطبعا التحديت دى زى قلدو بياخد وقت على الفاضى ومبيحدثى صح وعلى العموم يا اخى انا فى انتظار ردك علشان اعرف الملف اللى ا نا احملو دة خاص باية وياريت بعد ازن صاحب الموضوع يرد علية علشان هوة اكيد عارف المشكلة دى سببها اية ونحلها ازاى انا منزل الموضوع بقالو يومين وانت مرددشى علية فية فياريت لو سمحت بعد ازنك ترد علية تقولى اية سبب المشكلة دى ونقدر نحلها ازاى وياريت لو انت تحلها وتنزل النسخة من جديد على رابط واحد بس بعد حل كل هزة المشكال لاافادة جميع الاعضاء وتحياتى للجميع
أخي الكريم هذا الرابط هو تحديث لكى تستطيع تنصيب البرامج مثل الماسنجر والاوفس والبرامج التى تدعم هذه الحزمة و هذا التحديث مفيد
The Microsoft® Windows® Installer is an application installation and configuration service. WindowsInstaller-KB893803-x86.exe is the redistributable package for installing or upgrading Windows Installer.
أخي العزيز عدم الرد على طلبك لا يعني تجاهلك

فقط 180 ميجا مساحة نسخة Xp-sp2 وكامله وبتنزل فى 15 دقيقه بس ده غير سرعتها العاليه

English