أستغفر الله العظيم ... سبحان الله وبحمده

العودة   منتديات داماس > برامج الكمبيوتر والانترنت > إدارة الشبكات و حلول ومشاكل الشبكات

مواضيع مميزة  

آخر عشرة مواضيع المواضيع النشطة

20-12-2017, 12:00 AM
alwahsh1223 غير متصل
عضو مشارك
إعجاب: 1
تلقى 0 إعجاب على 0 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع

محتاج مساعدتكم بجد , تعبت جداً - ميكروتك 951

محتاج مساعدتكم تعبت جداً ميكروتك

أول مرة أستخدم راوتر ميكروتيك في مطعم محتاج مساعدتكم تعبت جداً ميكروتك , أنا ولا عايز أعمل يوزر نيم وباسوردات ومستخدمين وأفرق سرعات ولا الكلام ده كله محتاج مساعدتكم تعبت جداً ميكروتك , لإن ببساطة موصل أكسس بوينت بالميكروتيك وهيدخل عليه كل الزوار عادي هديهم باسوور الواي فاي محتاج مساعدتكم تعبت جداً ميكروتك , لكن المشكلة إلي كانت بتواجهني هيه إن العملاء فيه منهم إلي بيجي ويعمل دون لود لفيلم كامل محتاج مساعدتكم تعبت جداً ميكروتك من على الموبايل أو يشغلوا فيديوهات دقتها عالية فتتشل الشبكة محتاج مساعدتكم تعبت جداً ميكروتك, أو إلي بيدخل على مواقع إباحية محتاج مساعدتكم تعبت جداً ميكروتك إلخ ,,

فأنا كل إلي محتاجه هوه رولات شغالة كويس محتاج مساعدتكم تعبت جداً ميكروتك, أنا عملت الإعدادات الأساسية وشغال تمام محتاج مساعدتكم تعبت جداً ميكروتك لكن واجهتني مشكلة عدم تشغيل الرولات لما أحطها محتاج مساعدتكم تعبت جداً ميكروتك , ولا رول منع الدون لود مانيجر بشتغل (هوقفه خالص) قلت يمكن عشان الداون لود مانجر إصدار جديد وكل الرولات على إصدارات قديمة مثلا محتاج مساعدتكم تعبت جداً ميكروتك,, ولا منع تحميل ملفات بوضع الإمتداد بتاعها (للفيديوهات والأفلام والبرامج إلخ,, ) , والمشكلة الأكبر جيت أدور على رول منع المواقع الإباحية لقيت الموضوع لافف محتاج مساعدتكم تعبت جداً ميكروتك,, ليه ببساطة مفيش رول يمنع كله ,, هوه لازم أعد أحط أسماء المواقع , إفرد موقع جديد مش معروف ,, هعمل سيرش على جوجل وهيطلعلي مواقع جديدة محتاج مساعدتكم تعبت جداً ميكروتك.

إختصاراً عايز التالي/
1- أوقف تحميل جميع الملفات سواءاً أفلام أو أغاني إم بي ثري مثلا أو فيديوهات أو برامج إلخ,, سواءاً بالدون لود مانجر أو تحميل بالمتصفح كده, لإن الأغلبية بتعمل دون لود بالموبايل أصلاً.
2- أمنع المواقع الإباحية نهائيا كلها "لو فيه طريقة لوضع الكلمات الي تتحظر أظن هيكون أفضل ".
3- أمنع الفيديوهات الأون لاين (يعني من على الموبايل ميشغلوش يو تيوب أو أي موقع شبيه ليه).

وشكراً جداً ليكممحتاج مساعدتكم تعبت جداً ميكروتك

المواضيع المشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
محتاج مساعدتكم بموضوع البيوس ps_lb صيانه الماذر بورد واللاب توب والهارد ديسك - هاردوير 5 24-01-2015 03:51 PM
أنا تعبت جداً من كتر الشغل المطبعجى صور - طرائف - الغاز - مسابقات - تسالي - مرح - نكت - فوازير 36 14-04-2010 02:42 AM
أرجو المساعدة, محتاج برنامج بشكل ملح جداً جداً لتصوير سطح المكتب junkbki برامج تصوير الشاشة والتسجيل Screen Capture & Sound Recorder 6 06-04-2009 07:16 PM
محتاج مساعدتكم في تعريف صوت مرفق صورة أسير الجروووح تعريفات الكمبيوتر - ديسكتوب ولابتوب Drivers for Desktop & Laptop win & mac 6 19-02-2009 06:00 PM
محتاج مساعدتكم في هالملف C_10004.nls Pencil صيانة الكمبيوتر وحلول الحاسب الألي - هاردوير 4 25-07-2008 11:29 AM
24-12-2017, 02:10 AM
alwahsh1223 غير متصل
عضو مشارك
بليز محدش راضي يساعد ليه

29-12-2017, 05:01 AM
alwahsh1223 غير متصل
عضو مشارك
Up

03-01-2018, 01:12 AM
alwahsh1223 غير متصل
عضو مشارك
طيب يا شباب ممكن أحمل سوفتوير أقدم عشان يشتغل عليه الرولات؟

محتاج مساعدتكم بجد , تعبت جداً - ميكروتك 951

English