أستغفر الله العظيم ... سبحان الله وبحمده

العودة   منتديات داماس > المنتديات العامة > مُسْتَشارُكَ القّانُونيْ

مواضيع مميزة  

آخر عشرة مواضيع المواضيع النشطة

02-10-2017, 04:16 PM
Anas kapo غير متصل
عضو جديد
إعجاب: 0
تلقى 0 إعجاب على 0 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع

فصل من جامعة الأزهرلاستنفاذ مرات الرسوب .. أرجو الرد ضروري ياسيادة المستشار HANY

حضرتك انا اتفصلت من كلية الهندسه لاستنفاذ الرسوب من 3 سنين تقريبا 2014.. كت ف قسم ميكانيكا جامعة الاهر وكنت دخلت القسم بسبب المجموع اجباري ومكنتش حابب ادرس فيه .. المهم حضرتك روحت انا ومجموعه من زملائي للعميد عشان يحولنا لقسم تاني (مدني) رفض تمام .. وقبل نهاية الترم الاول فوجئنا ان عدد مثلا 10 طلاب قاموا بالتحويل بدون علمنا وبموافقه الكلية (رغم ان مجموعه زينا واقل منا ومجموعه مايلحقش قسم مدني زينا) لان معاهم واسطه ببساطه !!! عملنا مشكله تان ورحنا للعمبد رفض وقالنا بالنص تعالولي اول السنه الجايه وانا هحولكم.. روحناله اول السنه الجديده كان حضرتك العميد اتنقل رئيس قسم مبقاش العميد ومع التصميم انو وعدنا يحولنا أسوة بزملائنا كتبلنا جواب موجه بخط ايدو للعميد الجديد ان يحولنا لقسم مدني أسوة بزملائنا المحولين السنه الماضيه. وبرضو لان معناش واسطه رفضا يحولولنا ونفسيتي كانت فالارض لاني مكنتش قادر ادرس في قسم الميكانيكا وامتنعت عن دخول الكثير من المواد .. حضرتك الجواب بتاع العميد بخط ايدو معايا لحد دلوقت وكل زملائي القدامي شهود معايا علي اللي حصل ومنهم اللي حولوا لقسم مدنيحتي هيكونوا شهود معايا.. في اكتر من محامي اكدولي اني ممكن ارجع الكليه لو رفعت قضية ف القضاء الاداري. هل ف أمل ان أرفع قضيه وارجع تان الكليه حضرتك شايف ايه ؟

المواضيع المشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
سؤال ضرورى عن كورس الصيانه أرجو الرد سريعا لو سمحتوا البرنس المنشاوى صيانة الكمبيوتر وحلول الحاسب الألي - هاردوير 0 07-01-2016 08:40 PM
هل الهروب من الجيش يؤثر على اجراءات الميراث أرجو الرد من الأستاذ جمال ضرورى لو سمحت البرنس المنشاوى مُسْتَشارُكَ القّانُونيْ 3 25-07-2015 03:43 PM
الله لمستعان على ما تصفون أرجو الرد معالى المستشار الجمل zoro1 مُسْتَشارُكَ القّانُونيْ 5 12-09-2014 02:49 PM
استنفاذ مرات الرسوب ( اخي العزيز هاني عادل ) حسن الديب مُسْتَشارُكَ القّانُونيْ 3 11-11-2012 06:35 PM
دخلت كلية الحقوق وقعدت سنتين واستنقذت عدد مرات الرسوب الكينج الاهلاوى مُسْتَشارُكَ القّانُونيْ 4 10-09-2009 10:30 PM

03-10-2017, 07:26 PM
Hany Adel غير متصل
محامى ومستشار قانوني
إعجاب: 2
تلقى 83 إعجاب على 50 مشاركة
تلقى دعوات الى: 1201 موضوع
ان شاء الله .. ارفع دعوى .. وربنا يوفق .. وعموما لن تخسر شئ من المحاولة

هـــانــــى عــــادل
محام ومستشار قانوني بمحكمة الاستئناف المصرية العليا
ماجستير في القانون وباحث بدرجة الدكتوراه

hany.a.legalcounsel@gmail.com

فصل من جامعة الأزهرلاستنفاذ مرات الرسوب .. أرجو الرد ضروري ياسيادة المستشار HANY

English