أستغفر الله العظيم ... سبحان الله وبحمده

العودة   منتديات داماس > المنتديات العامة > مُسْتَشارُكَ القّانُونيْ

مواضيع مميزة  

آخر عشرة مواضيع المواضيع النشطة

05-06-2017, 11:17 PM
عبدالله وليد غير متصل
عضو جديد
إعجاب: 0
تلقى 0 إعجاب على 0 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع

بدرس في الخارج و عايز انزل مصر اجازه ، موقفي من التجنيد؟

بدرس الخارج عايز انزل اجازه ،،
لو سمحت انا كنت في جامعه في مصر ، و سافرت و انا في سنه تانيه في الجامعه بتصريح سفر للطلبه بما اني كنت مقيد في كليه ف مصر
انا عايش في امريكا دلوقتي و دخلت كليه هنا و قالولي علشان اقدر انزل مصر لازم أجل الجيش بتااعي لاني مطلوب للتجنيد
انا جبت اثبات قيد من الكليه هنا و بعته للسفاره المصريه و اتوثق من الاشراف العلمي ، و دخلت علي موقع الاشراف العلمي سجلت بياناتي و حطيت المستندات المطلوبه
دلوقتي لما انزل حقدر ارجع بسهوله ولا ممكن يبقي في عطله ؟؟
و ايه الاجراءات ال حعملها لما انزل علشان تصريح السفر؟ و هل ممكن قريب من الدرجه الاولي يخلص لي كل الاجراءات ؟ علشان انا حنزل اسبوعين بس و مش حيبقي عندي وقت اخلص اي اوراق

Sponsors

المواضيع المشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
عايز اوصل نت من الموبايل للاب توب ahmed ghazi مشاكل و حلول وطلبات الأجهزة الذكية 1 03-05-2017 01:38 AM
تجاوزت ال 30 هل ارسل توكيل لانهاء موقفي النهائي ام لازم انزل مصر alexh مُسْتَشارُكَ القّانُونيْ 4 16-03-2017 03:55 AM
عايز اعرف موقفى من التجنيد khaledhere مُسْتَشارُكَ القّانُونيْ 7 31-01-2013 10:38 PM
الدراسة فى الخارج وموقف التجنيد FlashPack مُسْتَشارُكَ القّانُونيْ 3 19-06-2011 01:15 AM
عايز اعرف موقفي من التجنيد .. وهل ممكن أخد إعفاء ؟؟ ضروري ربنا يكرمكم zoroo مُسْتَشارُكَ القّانُونيْ 14 25-11-2008 08:12 PM

08-06-2017, 11:53 AM
Hany Adel غير متصل
محامى ومستشار قانوني
إعجاب: 2
تلقى 83 إعجاب على 50 مشاركة
تلقى دعوات الى: 1197 موضوع
خلي قريب ليك يروح مكتب التجنيد التابع له .. بالاوراق الموثقه وهناك سيتم تقديم المعلومات له .. ومن الافضل انهاء الاجراءات قبل دخولك مصر .. كي لا تتعطل .. فهناك من تعطل من اصدقائنا 5 سنوااات بسبب انتظار مسألة التجنيد .. بالتوفيق

هـــانــــى عــــادل
محام ومستشار قانوني بمحكمة الاستئناف المصرية العليا
ماجستير في القانون وباحث بدرجة الدكتوراه

hany.a.legalcounsel@gmail.com

بدرس في الخارج و عايز انزل مصر اجازه ، موقفي من التجنيد؟

English